Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 530 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2010-01-08 19:13 | |
![]() | Då låter vi majoriteten bestämma i en omröstning. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2010-01-08 19:14 | |
![]() | Håller fullt med Odin. Jag blir skitarg om folk pratar i normal samtalston eller högre, som om de egentligen bara är på bion för att de inte har nån annan lokal att hänga i. SMS som tas emot och telefoner som ringer är också väldigt irriterande. Ljudlöst eller folk som sms'ar bryr jag mig inte om såklart. Bryr mig inte nämndvärt om godisprassel och inte heller viskningar. Delade reaktioner på filmen i en biosalong är kul. Tycker folk som går på bio av annan anledning än att just se på bio borde kastas ut. | |
| Snoosy | 2010-01-08 19:31 | |
![]() | Håller med klobba i början. Om man retar sig på att folk pratar på bio så är nog enklaste sättet att hyra en film och sitta ifred hemma :) | |
| Minta | 2010-01-08 20:14 | |
![]() | Tråkig inställning, jag har alltid trott att det varit självklart att inte störa med babbel på bio. Ja, varför inte inrätta en salong för er som inte kan låta bli att prata och så kan ni låta i kör. Ni verkar ju inte vilja se filmen i alla fall utan umgås. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-01-08 20:25 | |
![]() | Minta, skall vi gå på bio?:) Vi tar med en påk att klubba ner tjötrövarna med. | |
| Minta | 2010-01-08 20:28 | |
![]() | Jaaa, det gör vi :) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2010-01-08 21:57 | |
![]() | Jag tycker om att gå på bio, det är en speciell upplevelse. Oftast brukar jag sjunka in i filmen och märker inte av omgivningen så mycket. Visk och prassel hör till bakgrundsbrus, men om jag lägger märke till att folk pratar och till och med kan höra vad de säger så blir också jag irriterad. Tycker faktiskt att det är respektlöst. Nej, man måste inte sitta blickstilla, hålla knäpptyst och knappt andas när man går på bio, men att sitta och prata? Alltså PRATA? Varför? Man går väl på bio för att se filmen? Lyckligtvis händer detta så väldigt sällan, minns faktiskt inte sist jag blev störd på bio men det måste vara många år sen. Men i princip håller jag med de som tycker att högljutt prat i biosalongen inte borde vara tillåtet. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-08 22:35 | |
![]() | Då tycker jag ändå folk uppför sig bättre på bio än ombord på flygplan. Där kan vi snacka noll respekt för att inte hela planet vill veta vad lille Pelle vill eller inte vill ha till mellis. | |
| -Torskmacka | 2010-01-08 23:18 | |
![]() | Jag ska se den tredje delen om Salander på söndag... någon som sett den? kanske någon som vill ge mig betyget? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:19 | |
![]() | Torskmacka - ja jag har sett den, betyget är okej. | |
| -Torskmacka | 2010-01-08 23:20 | |
![]() | Linn.. var det en hångelfilm? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:20 | |
![]() | Du kan göra vad du vill bara du inte pratar, efter vad jag förstått ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:23 | |
![]() | Jag tycker man borde hålla tyst..men jag vet att det är svårt. | |
| rufs | 2010-01-08 23:38 | |
![]() | Jag va på Harry Potter för ngr år sedan den engelska versionen ngn sa att den inte va översatt för att den va för otäck för barn o se ...Bakom mig satt en mamma med sin son och läste sig i genom hela filmen:( o när det blev otäckt i filmen glömde mamman bort o läsa varav sonen väste vad dom vad säger dom ohhh va läbbigt !!!! skittråkigt jag fick sen köpa filmen för o se den hemma i lugn o ro | |
| odin - Administratör | 2010-01-08 23:56 | |
![]() | OK nu var jag på Avatar. För det första, den bästa filmen jag sett. Hands down, bättre än Sagan om Ringen. För det andra, två tjejer satt och SMS'ade 3-4 ggr så skärmen lyste. Men då ballade en snubbe bredvid dem ut totalt och skrek åt dem att "NU FÅR NI FÖR FAN SLUTA". "JAG STÄLLER TILL EN SEN". De sa åt honom att lugna sig och sa att folk tyckte det var jobbigt men då skrek han "DET BRYR JAG MIG INTE OM". Tjejerna slutade att SMS'a :-). Ganska komiskt, har aldrig varit med om något liknande. Han får lite respekt av mig, dock överreagerade han en smula. | |
| odin - Administratör | 2010-01-08 23:56 | |
![]() | "JAG STÄLLER TILL EN SCEN" skulle det vara. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:57 | |
![]() | Påminner mig om en scen ur Seinfeld när George ska göra tvärtemot sina instinkter och får ett tokspel på några störiga biogrannar. Tänk att du fick uppleva det IRL odin! | |
| regression | 2010-01-08 23:57 | |
![]() | Haha, rolig anekdot odin, men ''den bästa filmen jag sett'' -- verkligen? Håller inte riktigt med. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-08 23:58 | |
![]() | Det är lite roligt att hota med att ställa till en scen mitt under scenen man ställer till - undrar vad han hade på lager i akt 2? | |
| rufs | 2010-01-08 23:59 | |
![]() | Jag håller helt med dig odin helt klart den häftigaste o vackraste film jag sett på länge =) | |