Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 586 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-02-07 21:35 | |
![]() | Någon som känner sig manad får gärna gissa mitt tecken. Egentligen vill jag invänta apburs gissning innan jag säger om svaren är rätt eller ej. | |
| cokki | 2010-02-07 22:00 | |
![]() | Jag är våg jäkligt jobbigt sitter på två *stolar* alltid. Kan inte välja på någonting. Vill jag ha en kjol kommer alltid hem med två o.s.v. Funderar i dagar på att verkligen ta rätt beslut. Väger och överväger hela tiden. Nån som känner igen sig? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:03 | |
![]() | Nej,jag känner inte igen mig..för jag är vattuman. | |
| Satyra | 2010-02-07 22:11 | |
![]() | cokki - Låter jobbigt men man får ju säga att allt du gör blir ju åtminstone väl igenomtänkt först och DET kan ju vara bra också. ;-) anneli72 - VATTUMANNEN - Luft - Styrs av planeten Uranus. Meddelsam, intellektuell och positiv. Nyckelord: Förening, revolution, vågor, telepati, exentritism, perversitet, intuition, protest, reform, sprängning. Färg - Blå Metall - Uran Stenar - Safir och opal. Vattumannen längtar efter ombyte och personlig frihet. Vänlig och ägnar sig ofta åt humanitär verksamhet. Han har en komplicerad karaktär och verkar ofta "vara kommen från en annan planet". De ser längre fram än de flesta andra och kan förutse händelser och konsekvenser. Självgod och självsäker anser han att hans avancerade idéer är de rätta och att således alla andra har fel... _________________________ ______ Och en sådan har jag varit gift med! ;-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:17 | |
![]() | Satyra,det enda som inte stämde in på mig var färgen! Jag hatar blått,men älskar grönt. Du är skillad på astrologi! | |
| Satyra | 2010-02-07 22:26 | |
![]() | :-) hehe | |
| Mouche - Administratör | 2010-02-07 22:28 | |
![]() | Lejon? | |
| Satyra | 2010-02-07 22:32 | |
![]() | Mouche - Ah, det passar dig att vara Lejon! ;-) LEJONET-Eld - Styrs av planeten Solen. Energisk, entusiastisk och positiv. Nyckelord: Kunglig, faderskap, juveler, guld, värme, eld, solsken, drama, lockelser, befäl, mod, skapelse. Färg - Orange Metall - Guld Stenar - Rubin och diamant Lejonet har tillräckligt med praktisk förmåga för att kunna göra något kreativt och vettigt av sin entusiasm. Han känner instinktivt att hans plats är på toppen och beter sig därefter. Vital, varmhjärtad, givmild och storsint, därför har han också många vänner. Tendens att överdriva och förstora allt de gör. Dominant och kan även bli arrogant. Stolthet och en inneboende värdighet skiner kring lejonet. | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:33 | |
![]() | Jag gissar, att en som kallar sig för "larvbrud" kan vara tvilling. VI TVILLINGAR kan vara självironiska ibland. Jag är även självkritisk och även självdestruktiv i en liten skala. Men, jag är inte det minsta självisk. För mig går alla andras intressen för mina egna. | |
| kajix | 2010-02-07 22:33 | |
![]() | betas astrologi: Giraffen Krokodilen Elefanten Valrossen Flodhästen Katten Hunden Tvättbjörnen Papegojan Grisen Puman Musen | |
| Mouche - Administratör | 2010-02-07 22:34 | |
![]() | Hehehe =) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:35 | |
![]() | Nu förstörde ni astron! | |
| Satyra | 2010-02-07 22:39 | |
![]() | Summer Wine - TVILLINGARNA - Styrs av planeten Merkurius. Positiv - Luft - Föränderlig Nyckelord: Mångsidighet, öppenhjärtighet och anpassningsförmåga. Färg - Gult Metall - Kvicksilver Tvillingarnas mest igenkännande tecken är mångsidighet, kommunikation och intellektualitet. Ofta rastlös - vet lite om väldigt mycket, men saknar tålamod till att gå in på djupet i olika ämnen. Avskyr rutiner - behöver stor frihet och omväxling för att må bra. Mentalt aktiv, alltid i färd med någonting. Nyfiken, hetsig och ombytlig, men/och aldrig tråkig. Lätt för att lära, välutvecklat språksinne. Lätt för att uttrycka tankar/känslor i både tal och skrift. | |
| Satyra | 2010-02-07 22:39 | |
![]() | Precis - OT kajix. Mouche - radera genast! ;-) hehehe | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:41 | |
![]() | Yes,jag har varit ihop med en tvilling! | |
| Satyra | 2010-02-07 22:41 | |
![]() | Hm ... av någon anledning har jag inte skrivit in Tvillingens Sten i min astrosida, men det ska vara Agat hur som helst! | |
| Mouche - Administratör | 2010-02-07 22:45 | |
![]() | En viss kvinna jag känner är född i Jungfruns tecken. *nyfiken* | |
| Satyra | 2010-02-07 22:45 | |
![]() | Tvilling borde passa rätt bra med dig som Vattuman, anneli72. Gjorde det det (tills det av någon anledning tog slut då, hehe). ;-) | |
| Satyra | 2010-02-07 22:47 | |
![]() | Hehe Mouche - visst, här kommer det. ;-) JUNGFRUN - Jord - Styrs av planeten Merkurius. Praktisk, fast och negativ. Nyckelord: Arbete, konst, natur, säd, djur, hälsa, lära, precision, analys, handarbete, detaljer, kritik. Färg - Grå eller Marinblå Metall - Kvicksilver Stenar - Rosakvarts och Zirkon. Jungfrun trivs bäst med fasta rutiner och har stor fallenhet för kritiskt detaljarbete. Noggrann och slutför alltid ett påbörjat projekt. Stor känsla för renhet och intresse för renlevnad. På gränsen till pedant. Blyg och saknar självförtroende. Behov av att tjäna andra. Kan bli felsökande, vilket uppfattas irriterande av andra. Jungfrun är den ihärdigaste arbetaren av alla i zodiaken. Ibland så fixerad vid detaljer att han missar helheten. Rädda för känslomässigt engagemang... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-07 22:51 | |
![]() | Ametist?..är det bra? | |