Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 809 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liftactiv | 2010-04-02 22:33 | |
![]() | Kan häröra sig i skribentens egna våta fantasier men då är det ett antagande utan substans. Därmed icke trovärdigt så mitt "krav" på trovärdig statistik kvarstår. | |
| waliop | 2010-04-02 22:36 | |
![]() | När man läser om killgäng som pysslar med gruppvåldtäkter och män som slår sina fruar börjar man undra..så därför är det skönt att läsa när killar tar ställning mot detta. tack ! | |
| apbur | 2010-04-02 22:42 | |
![]() | Haha, statistik på folks sexuella fantasier. Knappast nån hemlighet att kvinnor kan tända på att fantisera om hur de blir mer eller midre våldtagna. Är det bara jag som brukar dela våldtäktsfantasier med mina väninnor? | |
| trovik - Ej medlem längre | 2010-04-02 22:51 | |
![]() | apbur: Tydligen. Har flera tjejkompisar som gjort det och då är jag ändå kille. :D Men det är fruktansvärt roligt. Ibland tror man att man rentav satt sig i en tidsmaskin och tagit en tripp tillbaka ett par decennium. | |
| kerz | 2010-04-02 22:51 | |
![]() | Kan bara instämma med "YamahaJet" i inlägget på första sidan. | |
| Liftactiv | 2010-04-02 23:02 | |
![]() | apbur: "Haha, statistik på folks sexuella fantasier." - Vad var så roligt med det? Det finns statistik på det mesta annat i sexvanor och intressen. Varför skulle det vara så speciellt? Du delar ju glatt dina vanor med båda oss och dina väninnor. trovik: - Jag förstår verkligen fortfarande inte vad som är så roligt. Om nu dina kompisar gillar våldtäktsfantasier - ställer du upp som den reko kille du är? Jag menar, det är väl knappast kärlek inblandat. | |
| trovik - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:16 | |
![]() | Liftactiv: Nej, det var inte heller oväntat. Jag hyser tvivel om att du har kapaciteten att greppa vad det är som är roligt. :) Vad jag ställer upp på eller inte ställer upp på är något som är föga troligt att jag skulle diskutera med dig. Någonsin. Du har redan bränt dina möjligheter så att säga. | |
| Liftactiv | 2010-04-02 23:18 | |
![]() | Nej, jag har ju klargjort det ett antal gånger - jag förstår INTE vad som är roligt med våldtäkt! "Du har redan bränt dina möjligheter så att säga." - För att jag frågar?? Eller för att du inte har några svar utan bara är ett troll...? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:18 | |
![]() | Ett av kriterierna för att klassas som frisk och inte sjuk är att kunna skilja på fantasi och verklighet, dröm och verklighet. | |
| apbur | 2010-04-02 23:38 | |
![]() | Liftactiv, jag tror inte nån försökte säga att det var roligt med våldtäkt utan att det kan bli lite kluvet när kvinnor fördömer våldtäktsspel som ett erotiskt spel samtidigt som en del kvinnor faktiskt tänder på just det. Vissa kvinnor kanske kan tänka sig att spela ett spel där man kan bli våldtagen av män och andra odjur. Man får olika uppgifter och klarar man inte dessa uppgifter så får man betala med sex. Kanske inte lika stötande då målgruppen är kvinnor? Det spelet hade nog blivit lite småpoppis. | |
| -Torskmacka | 2010-04-02 23:40 | |
![]() | Jag önskar att det där spelet aldrig gjorts... och den här tråden aldrig funnits... fy på de äcklena som gjort det där spelet.... URK! | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:41 | |
![]() | och de kommentarer som följt´ | |
| Liftactiv | 2010-04-02 23:46 | |
![]() | Då är det, i dina ögon sett apbur, okej med pedofilspel också? För det finns nog gott om mogna 12-åringar som fantiserar om sex med en 22-åring. Nä, jag köper inte resonemanget. Trots vissas sexuella fantasier. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:46 | |
![]() | håller med jag tror att vissa bara trollar inte tänker | |
| Voldemort78 | 2010-04-02 23:48 | |
![]() | Kvarturglon: om nu kommentarerna här inte passar dig, varför läser du den här tråden och kommenterar i den?:P | |
| Midna79 | 2010-04-02 23:49 | |
![]() | Alla spel kan bli poppis - bara det finns tillräckligt med idioter som köper dem. Heroin säljer också bra. Poppis, kan man säga. Att en grupp människor väljer att konsumera något innebär inte nödvändigtvis att det är någontin som är bra. | |
| Voldemort78 | 2010-04-02 23:49 | |
![]() | Word, Midna!!!! | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:53 | |
![]() | hehe linn betaqueen dödar alla troll med sin blick hurra | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:54 | |
![]() | vol: passar kommentarerna dig helt plötsligt? du förfasas ju med av dräggen | |
| trovik - Ej medlem längre | 2010-04-02 23:55 | |
![]() | Liftactiv Nu börjar det likna personangrepp här. Det gillar vi inte. Jag kan omöjligt förändra din uppfattning och har ingen lust att ge mig in i en ordväxling då jag känner igen din typ. Thats all. Försök att resonera med huvudet istället för känslor är mitt tips. | |