Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ingson | 2010-05-07 08:09 | |
![]() | lillstölla 16:46. Ja,vi är överens om att vi har precis motsatt uppfattning i denna sakfråga,Enligt min mening innebär det att en av oss har rätt och den andre fel. Eller du kanske inte vill utesluta att båda har rätt...? carlmartin 16:51 Det är en oklart formulerad kuggfråga (och det vet du säkert) Jag kan skriva fyra sidor som svar men tvivlar på att någon är intresserad. ramsay: beklagar din sorg. | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-07 08:19 | |
![]() | Visste ju att det fanns en långtråd i ett liknande ämne "Tidgare liv" under seriöst.. Bitte | |
| Lillstölla | 2010-05-07 10:11 | |
![]() | Ingson: Ja du har ju sagt det nu, ett antal gånger. Men du kanske kan räkna ut med lilltån vad jag tycker. Eller ska jag behöva säga det igen jag med? | |
| bittekrstd | 2010-05-07 10:37 | |
![]() | ramsay : Beklagar din sorg,det gör så ont när man förlorar någon man tycker om. Det finns alltid så mycket man önskar man skulle sagt eller gjort när det är för sent. Känner några som varit i samma situation och en sådan sorg är jobbig att ta sig igenom...det tar tid att hitta glädjen igen men man gör det till slut. Kramar från bittekrstd | |