Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 112 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2010-06-25 00:17 | |
![]() | Det viktigaste som har hänt idag är dock att Danmark ÄNTLIGEN åkte ur VM! | |
| limona | 2010-06-25 00:23 | |
![]() | Äntligen...???. Inget land kan väl åka ur tidigare än när gruppspelet är slut?? Dum fråga kanske, men så är jag kvinna...:) | |
| skogstorparn | 2010-06-25 05:59 | |
![]() | Japan såklart! Honda är en fantastisk spelare,lagets motor.När han trycker gasen i botten och parkerar på motståndarnas planhalva är japan farliga..fast å andra sidan verkar han gå på tomgång emmellanåt.. | |
| smörbit | 2010-06-25 10:17 | |
![]() | tror säkert att japan kan komma till semefinal. | |
| Exodia - Ej medlem längre | 2010-06-25 10:28 | |
![]() | hjear på spanien | |
| kajix | 2010-06-25 10:42 | |
![]() | haha klurigt skogstorparn. fast tyskland vinner | |
| Zmrzlina | 2010-06-25 10:48 | |
![]() | limona, Nja, ett lag kan ju vara definitivt avsågat från eventuellt slutspel inför sista gruppspelsomgången, t ex som Kamerun var nu. Nu när Nordkorea och Nya Zeeland inte längre är med i matchen hoppas jag på Slovakien och Ghana. | |
| Burgaa | 2010-06-25 11:35 | |
![]() | England såklart.. | |
| Färst - Ej medlem längre | 2010-06-25 11:56 | |
![]() | åh, ddet är så tråkigt med alla europeiska lag... näe, jag hejar på alla lag som inte kommer från europa. och sååååå skönt sverige inte ens är med! | |
| -rå fisk - Ej medlem längre | 2010-06-26 00:48 | |
![]() | usa, brasilien, spanien och tyskland i semifinaler. brasilien, eller tråk-tyskland vinner. | |
| Takira | 2010-06-26 09:29 | |
![]() | Håller med dig Färst och nu är det så att det aldrig gått sämre för Europa. Dessutom möter de varandra i åttondelarna så max tre till kvartarna. Min lycka var gjord då Italien åkte ut. Skäms lite för att jag är skadeglad, men det är det laget jag tycker absolut sämst om. Filmande, gnällande primadonnor. Sen tyckte jag det var extra kul att det var en liten debutant som Slovakien som fick ge dem på nöten :) Spanien verkar urstarka, med kanonbredd och disciplin, men Portugals försvar blir svårknäckt. Argentina har också ett kanonlag i år, men jag undrar lite hur det är med coachningen. Paraguay slog alla i grundkvalen, men har inte varit lika vassa nu i VM tycker jag. Hmmm. Gillar både Korea och Japan för det är sån fart och fläkt över deras spel, men jag tror inte att de räcker ända fram. Slovakien...näää, även om jag hoppas. Deras segerglädje över Hollywoodarna/Oscarsaspir anterna var rörande. Brassarna saknar struktur och deras försvar var inte direkt lysande mot portugiserna. Chile var kassa i senaste matchen. Undrar om deras coach överlever VM. Gubben är ju ett nervknippe av sällan skådat slag. Skitkul att kolla på :) Läste förresten att det DÖR mellan 200 och 300 personer i Brasilien varje gång landet åker ut ur VM. Självmord, hjärtattacker, mord osv. Fnissade lite när jag läste det, men egentligen är det inte så kul. Uruguay har varit stundtals superbra, men ibland lite håglösa och de som verkligen inte imponerat även om de vunnit är Holland. Ghana, USA och England tror jag inte heller på. Tyskland är ju alltid bra, men de är inte bra nog för totalseger denna gång. Spanien eller Argentina är nog mina tips. Underbart med ett stort idrottsevenemang igen! Har haft abstinens ända sen OS:) | |
| skogstorparn | 2010-06-26 10:06 | |
![]() | gegen weltmeisterschaft titeln !! | |
| Keiward | 2010-06-26 10:07 | |
![]() | Skrällvarning för Chile. De dominerade mot Spanien fram till det oturliga målet och utvisningen. Bielsa är kung med hans totaloffensiv. Tror på följande kvartsfinaler: Uruguay-USA Holland-Brasilien Argentina-England Japan-Spanien | |
| Defrob | 2010-06-26 10:13 | |
![]() | Jag håller på England för jag är Anglofil... men dom lär inte vinna VM. Brasilien, Chile, Spanien, Uruguay, Paraguay eller Japan får gärna vinna VM i stället. | |
| llloyden | 2010-06-26 11:42 | |
![]() | Spanien - de har ju Fernando Torres! I say no more..... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-26 12:15 | |
![]() | jo men portugal har ju c ronaldo. svårt så svårt... | |
| skogstorparn | 2010-06-26 21:36 | |
![]() | usa -ghana,två nyvunna favoriter,synd att en försvinner i kväll :-( | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-06-26 21:43 | |
![]() | håller med dig skogstorparen....men tar inte Spanien "det hele" Brasilien är riktigt bra balanserat, Tyskland...mmm kan så klart gå hela vägen ... Nä, jag håller på Spanien, för kidsens skull, lustfull vän-med-bollen fotboll. (Torres?)......Argentina vinner nog. Ähh jag säger Spanien!! | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-06-26 21:45 | |
![]() | Portugal | |
| bj-olle | 2010-06-26 21:48 | |
![]() | alltså var den där straffen verkligen verkligen rätt? | |