Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-08-25 20:16 | |
![]() | Handlar inte om nåt så svart och vitt som farligt vs. ofarligt. Handlar helt enkelt om bra, bättre bäst. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-25 20:16 | |
![]() | Le-lou, nej, och jag har inte sagt att det inte är bäst hur hälsosynpunkt att amma! :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-25 20:17 | |
![]() | Ja, amning=nyttigast. Inte amning=inte lika nyttigt, men inte farligt. Fattar inte var det kom ifrån, vi alla vet det redan :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-25 20:18 | |
![]() | Och jag vill påpeka att "icke-ammandet" inte har någonting med min kropp rent utseendemässigt att göra om någon tror det :) | |
| MRS_PANIK | 2010-08-25 20:26 | |
![]() | Någon skriver att man offrar sig o.s.v att det är jobbigt ... OK alla får ha sin åsikt. Personligen tyckte jag att det var HÄRLIGT att amma - ren njutning. De 2 första veckorna kan vara lite jobbiga innan man har vant sig men kommer man över dem så är det bara mysigt och dessutom väldigt praktiskt att alltid ha den perfekta maten med sig. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-25 20:29 | |
![]() | MRS_PANIK, Ja alla är vi olika, lycka till alla som är glada och nöjda med sina val i livet :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-26 08:39 | |
![]() | det käns som, om det skulle bli krig i sverige så är det ammande mammor kontra icke ammande mammor som som börjar .vadå nöjda med sina val?ibland kan man inte välja ! det fins dom som inte har möjlighet att amma !och vad gör vi med dom,jo kastar skit på dom,i stället för att stötta ,det är dålig stil ,mycket dålig stil | |