Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| raisingirl | 2010-08-27 14:01 | |
![]() | Så klart att en hund inte mår bra av att flytta runt alltför mycket, men måste ju va bättre att ni är ärliga o säger som det är, än bara säljer den vidare om det inte funkar. Sånt händer ju hela tiden! Men som sagt, lycka till med allergitest och att hitta en hund som funkar! :) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-27 14:02 | |
![]() | Ja precis. Tack tack! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-27 14:10 | |
![]() | bara för att man tål en golden, betyder det inte att man tål alla golden | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-27 14:12 | |
![]() | ttiittii, men sluta provocera folk nu!!! (humor/skämt). Hur vet man då om man tål och inte eftersom att allergitest väl inte visar om man är tex allergisk mot lång eller korthårig? Och betyder ett allergitest isf ingenting eftersom att det kanske visar att man inte är allergisk men ändå så är man det eller tvärtom? | |
| Vovva | 2010-08-27 14:14 | |
![]() | Jag har inte orkat läsa igenom ALLA inlägg - sorry - så jag kanske skriver något som redan har tagits upp. Var det en valp ni fick hem? Har ni tänkt på att valpar luktar helt annorlunda än en vuxen? De har en doft som ska påminna om löpande tik (för hanarna). Kan det vara en reaktion mot just valp? I så fall finns ju möjligheten att ta en vuxen hund eller en något äldre unghund. I alla fall testa om det fungerar. Låna hem en hund och ha den hemma ett par dagar. | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-27 14:16 | |
![]() | Vovva jo det har vi pratat om, om det här med valp och det är mycket möjligt att det var därför han blev allergisk men varför kände han inget när vi var och hälsade på flera gånger hos uppfödaren? Ah en vuxen hund vill man ju inte ha men visade en länk förut på en 8 månader gammal, den är jag helt kär i, men då har jag ju inte träffat henne... Och låna har vi också pratat om, men de flesta tycker att det är djurplågeri att låna ut hundarna för att man sedan Kanske köper, och vi känner ingen med hund här, inte med sådan ras vi vill ha, och som folk säger att man kan vara allergisk mot en viss hund men behöver inte vara allergisk mot en annan hund trots samma ras.. | |
| flassan | 2010-08-27 14:52 | |
![]() | en kompis till mig är jätteallergisk och fick blandannat sälja sina katter pga av det. Nu har de skaffat en portis (portugisisk vattenhund) han märker nu ett par månader senare inte alls av allergin. Jag googlade på hundrasen då jag inte hade träffat en sådan. Fy vad ful tyckte jag då. Men så träffade jag honom och jäklar vilket charmtroll! | |