Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 20 082 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2010-09-08 00:34 | |
![]() | sexigt.. :) | |
| mrperfect | 2010-09-08 00:39 | |
![]() | Jäklar, få väl sluta köra helikoptern då :/ | |
| magga | 2010-09-08 00:48 | |
![]() | Ja det var ingen höjdare, och notan smet du ifrån också;P | |
| fou | 2010-09-08 01:21 | |
![]() | En gång var jag på dejt med en snubbe, vi var i en skivaffär och jag kollade in en skiva av bob marley. Han visste inte vem det var. | |
| alexon | 2010-09-08 02:44 | |
![]() | wow. pinsamt i kvadrat. pruttar kan slänga sig i väggen. | |
| MissyElliott | 2010-09-08 04:15 | |
![]() | Ha hahaa...rolig tråd! Det värsta som hänt mig är nog att fel person dök upp!!! Snubben ringde o bestämde dejt m mig o skicka sen polaren dit, vet inte riktigt orsaken, men gissar på att kompisen hade svårt att få till en dejt för sig själv...pinsamma människor! o misstänker att de trodde verkligen att jag inte skulle märka ngn skillnad, eftersom vi knöt kontakten på krogen, men nej du, sååå full blir jag nog inte att jag tar fel på person lol! till saken hör att jag inte var särskilt intresserad av den "riktige" snubben, men tänkte va sjutton, en middag e väl aldrig fel, så tjejer kan nog va lite bitches på d sättet oxå, så jag fick väl lä va jag förtjäna!?!? knäppt. | |
| TopBanana | 2010-09-08 09:32 | |
![]() | Hahaha :) Oooh vilken rolig tråd! BitteB - det har hänt mig med, med kjolen in i trosan därbak men han sade inget! Min syrra påpekade det när jag kom hem! Sen dejtar där han insisterar på att betala notan och tror att därmed han betalat för sex också och blir sur med invändningen "men jag betalade ju för middag!" är lite pinsamt... Värsta var nog en man som tog upp en kniv och sade "du är ju så söt jag skulle vilja skära av en bit av dig".... Inte riktigt en komplimang man vill ha på första dejten... :) | |
| Antonsmamma | 2010-09-08 09:42 | |
![]() | Scary!! Jag hade lagt benen på ryggen å sprungit där ifrån!! :-O | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-09-08 10:18 | |
![]() | Hahahaha, mycket roligt här.... Min värsta upplevelse var när killen i fråga nonchalant sa att han gärna kör bägge könen och att han oftast har fler partners samtidigt. Ja, jag satt ändå kvar. Lite för uppfostrad för att bara gå, även om killen som satt där framför mig blev totalt ointressant efter den kommentaren. Senare under kvällen sa han att hans mascara var slut och frågade om jag möjligen hade min sminkväska med sig för att han skulle kunna göra sig fin till dejten han hade bokat lite senare på kvällen. Då sket jag i min uppfostran. | |
| Jumanjia | 2010-09-10 07:42 | |
![]() | AHAHAHAHHA LadySol,.. Tragiskt för dig absolut men den var nog den roligaste historien här.. ^^ | |
| Het_och_cool - Ej medlem längre | 2010-09-10 11:03 | |
![]() | När tjejen blir så dyngrak på första dejten, att hon varken har koll på fram eller bak......eller när en tjej blir så dyngrak att hon blir aggressiv så fort en annan kvinna närmar sig... Jo, jag har varit med om båda. Är man så djävla nervös att man behöver bli dyngrak - då ska man nog inte gå på dejt! :) | |
| Het_och_cool - Ej medlem längre | 2010-09-10 11:04 | |
![]() | Analsex på första dejten...det är bra grejer! | |
| numsan | 2010-11-01 15:46 | |
![]() | Oh, rolig tråd! För några veckor sen var jag på en första dejt med en kille som på allvar började prata om vem av oss som skulle flytta för att vår relation skulle funka eftersom vi inte bor i samma stad. Det var sådär alltså. | |
| carann04 | 2010-11-01 21:01 | |
![]() | Min barndomskompis berättade på sin dejt att hon var sur på en annan kompis för att hon aldrig hämtade sin katt, som kompisen haft i frysen över ett år! Ägaren bodde i lägenhet och hade ingenstans att begrava den. Hmm.. detta hände nyligen och jag tvivlar på att det blir en andra dejt... | |
| carann04 | 2010-11-01 21:03 | |
![]() | Nu hade hon fått en massa kött från en jägare och behövde plats i sin frys! | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-01 21:07 | |
![]() | @Carann Jag tycker verkligen inte att man ska säga att man skär i tama djur. | |
| Naaattiz | 2010-11-01 21:18 | |
![]() | Otroligt underhållande att läsa. Pinsamt om det verkligen blir TYST och det inte går att bryta tystnaden. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-11-01 21:40 | |
![]() | Tystnad är underskattat. Så svenskt att alltid försöka hålla igång pratet på en daejt. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-11-01 21:42 | |
![]() | Men samtidigt är det viktigt att prata också. Alltså, jag har en jävlans huvudvärk. Så jag tror inte att jag får fram allt så mitt argument blir fullständigt. Men en sak som absolut inte får hända är.... Att en bortsprungen T-Rex härjar och råkar störta in i den resturang man själv är i. Allt p.g.a. att en girigbuk ville starta en djurpark mitt i san diego. För en ö med dinosaurier räckte liksom inte. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2010-11-01 21:48 | |
![]() | å de vore ju jobbigt liksom om alla bara... dog. hela världen. på din första dejt. | |