Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade24
Mobilspel
Pågående19 357

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Araknoidea2010-09-20 18:34
Antal inlägg: 783

Annaso

=)

Mårten2010-09-20 18:41
Antal inlägg: 2529

SD har 100% gjort sig av med sina brunsvarta rötter. Hela SD:s ledning är full av fanatiska sionister. Partisekreterare är så pass rabiat sionist att han får Per Ahlmark att framstå som riktigt sansad. Kent Ekeroth som också tar plats i riksdagen nu och som möjligen är den största islamofoben i hela SD är belönad med Herzl-priset från World Zionist Congress för sina insatser för Israel, han driver även vid sidan om sitt arbete med SD ihop med sin lika fanatiska bror Ted den sionistiska kamporganisationen FIDIM. Ekerothbröderna är för övrigt etniska judar vilket traditionellt radikalt försvårar politisk karriär i nazistpartier. Att hävda att SD är fascister i någon annan betydelse än att de är israelvänner är rent trams.

lightningpaw2010-09-20 18:43
Antal inlägg: 380

nu är de väl iofs inte sionister för att de gillar israel utan för att de hatar muslimer, men nazister håller jag med om att man inte kan kalla dem

Jupiter22 - Ej medlem längre2010-09-20 18:44
Antal inlägg: 7

För närvarande är det en bättre affärsidé och mer rumsrent att hata muslimer istället för judar. Det ska man inte dra så stora växlar på.

teamgrens2010-09-20 18:45
Antal inlägg: 763

Araknoidea: Jag har inte röstat in SD i riksdagen. Jag röstade på C.
Så jag behöver inte respektera Lars. Jag har min åsikt som alla andra har sin. Och en människa som han förtjänar inte min respekt.

Jag står fast vid att en del av det jag läst ur SD:s program är bra. Och det var bara en punkt som handlade om invandring (av det jag läste)
Någon skrev att SD bara pratar om invandrare inte om integrationen. Men jag hörde Jimmy nämna integrationen ett par gånger igår.
Och att dra ner på invandringen borde väl underlätta arbetet med integrationen. Och sen tycker jag att i och med EU så är gränserna för öppna. Inte pga invandringen utan alla annan kriminell skit som cirkulerar in och ut. Särskilt via bron här nere i skåne.

Challe_B - Ej medlem längre2010-09-20 18:45
Antal inlägg: 5853

94% av Sverige vill ju trots allt inte ha rasister i riksdagen, inget parti vill samarbeta med SD. Varför skulle dom? SD ska ha så lite inflytande som möjligt.

lightningpaw2010-09-20 18:46

håller med dig jupiter, men att kalla dem nazister tror jag bara slår tillbaka på de som kritiserar, rasismen skiner ju dock igenom

Lika bra2010-09-20 18:49
Antal inlägg: 437

Som tur är lever vi i en demokrati. I denna demokrati kan riksdagspartier, såväl som befolkning, välja vilka de vill samarbeta med eller ej. Skojarna SD kommer inte att få någon reell makt och deras möjligheter att agera vågmästare är obefintlig. För att kunna agera vågmästare ska något av blocken vara villiga att samarbeta med SD, så är inte fallet.

Mårten
Intressanta fakta. Kan du belägga den? För övrigt har fascism inte ett dyft att göra med antisionism.

lightningpaw2010-09-20 18:49

teamgrens: jimmie brukar föredra att prata om assimilering, dvs att de invandrades kulturer ska tvättas bort och de ska bli helt svenska

Araknoidea2010-09-20 18:50
Antal inlägg: 783

teamgrens

Fick för mig att du röstade på SD i kommunvalet, måste fått det helt om bakfoten. Ber om ursäkt för att jag placerade dig under SD-väljare =)

Winter 742010-09-20 18:51
Antal inlägg: 21

knepigt att yttersta vänstern gnäller på sd, har hört att kommunist styren har dödat långt fler människor än nazisterna. vänster partiet hette vänsterpartiet kommunisterna ända fram till 1990 talet. båda styrena har har gjort fruktansvärda brott mot mänskligheten.

Stålis792010-09-20 18:52
Antal inlägg: 12

jag tycker det är bra att sd kom in och ALLA är inte rasister. Jag vill iallafall tro det . Det kan ju inte finnas 300000 rasister i sverige.

Stålis792010-09-20 18:53
Antal inlägg: 12

Håller med Winter74. Kommunisterna var in så bra i början heller.

Winter 742010-09-20 18:54
Antal inlägg: 21

tror inte att dom flesta sd-anhängare är nazister eller rasister, kanske möjligtvis nationalister.

clinton2010-09-20 18:57
Antal inlägg: 283

skriver som jag skrev i en annan tråd:

Vill bara göra ett litet påpekande till alla som Kallar SD för rasister att det är en stor skillnad att vara rasist och (tänkte skriva främlingsfientlig men SD själva hävdar ju att dom inte är det så) invandringsrestriktiv blir väl ordet jag får använda då.
Rasist = att jämföra och tilldela folk olika egenskaper p g a etnisk tillhörighet. Icke p g a värderingar, religion eller något annat utan enbart på rastillhörighet.
Invandringsrestriktiv = att vilja begränsa invandringen. Motivet till denna intention kan man dock spekulera fritt i.

lightningpaw2010-09-20 18:58

winter: att två ideologier ligger bakom många människors död innebär inte att de är lika på andra sätt, kommunisterna brukar ju ofta försvara sig med att de exempel på kommunism vi sett hittills är misslyckade, men man hör också kommunister som menar att det är oundvikligt att det offras en del människoliv. nazisternas själva kärna var folkmord på ett annat sätt tycker jag. kan dock delvis hålla med dig

Mouche - Administratör2010-09-20 19:00
Antal inlägg: 24193

Annaso har i och med sitt inlägg erövrat den av mig egenhändigt uppfunna hedersomnämningen:

"Betapetmästare i Forumeri"

...Motivering: Genom sitt fina och samtidigt humoristiska inlägg fick hon oss att för en kort men svindlande glad stund glömma de olika läger som bildas pga olika politiska uppfattningar"!

Mouche

.............

Här kommer det vinnande inlägget igen =)

"Annaso 2010-09-20 18:29
Antal inlägg: 44

Dina bokstäver är latinska. Dina siffror kom från Indien, med arabiska handelsmän. Din demokrati är grekisk. Din pizza italiensk. Din kebab Turkisk. Din potatis Sydamerikansk. Alkohol uppfanns av en iranier. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå och den roliga killen på tv är kurd. Du älskar att åka till Thailand och din landslagskapten i fotboll är bosnisk. Visst vore livet tråkigt utan invandrare!..."

lightningpaw2010-09-20 19:00

clinton: bara de senaste veckorna har man ju iofs hör ett par klockrena rasistiska uttalanden från sd-politiker, enligt din definition

clinton2010-09-20 19:01
Antal inlägg: 283

Köper inte riktigt Sahlins argument heller om att 96 % av svenska folket har röstat emot SD. ska man resonera på det sättet så har ju svenska folket röstat emot minst 70 % av samtliga partier.
96 % har röstat emot Vänstern också men det går ju tydligen bra att samarbeta med dom för det.
Man röstar således inte MOT något parti när man röstar utan FÖR det enskillda parti man tycker speglar ens egna värderingaar bäst.
Det ena utesluter inte det andra.

Mårten2010-09-20 19:02
Antal inlägg: 2529

Nej, inte med antisionism - däremot är ju fascism och sionism otroligt närbesläktade.

Ekerothbroder får pris:
www.dn.se/nyheter/sv...s- 1.784826

citat: "Är man sionist är man judisk nationalist"

Partisekreterare Björn Söders hemsida finns på bjornsoder.net, den verkar för närvarande vara hackad men när den är uppe igen kan man roa sig med att räkna israeliska vs svenska flaggor.

Hatartikel mot Ekeroth från "riktiga" nazister:
www.patriot.nu/artik...ik elID=985

Det var även frågan om sionismen som orsakade splittringen mellan Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna, något som ND gärna uppmärksammar.

www.nationell.nu/201...a- partiet/

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?