Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-29 23:33 | |
![]() | Det kanske är bra att äta mycket kött och fett om man vill erövra världen och kan acceptera att dö tidigt i nån sjukdom. Vill man leva länge och vegetera kan man svälta cellerna genom att bara äta lök och kål. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 23:34 | |
![]() | Härska genom att söndra. Jag känner för att se Ondskan helt plötsligt. | |
| TakeAim - Ej medlem längre | 2010-09-29 23:45 | |
![]() | "I Sverige har tjejerna Lindsay Lohan som förebild och "nöjer sig med bröd och keso" Du glömde nämna glassen! Hörrudu YJ din lilla pajas. Det är hälsosamt att vara blek om man har den hudtypen. Jag kan bara tala för mig själv men jag petar inte i det jag äter eftersom jag väljer mat som jag gillar och tycker om. För övrigt springer jag garanterat milen snabbare än vad du gör med din övervikt (you asked for it!). | |
| justforfun | 2010-09-29 23:52 | |
![]() | Seså, kivens icke gott folk! För TS handlar det bara om att överleva några månader fram till vårterminen när studiestödet utbetalas. | |
| SethGecko | 2010-09-29 23:54 | |
![]() | det är skönt att YJ gång efter gång verkligen gör sitt bästa för att framstå som en fascist. | |
| TakeAim - Ej medlem längre | 2010-09-29 23:55 | |
![]() | justforfun, det handlade om det till en början. Nu handlar det om att svenska tjejer petar i salladen och är bleka med blodådror som syns. Intressant sidospår - not! | |
| SethGecko | 2010-09-29 23:58 | |
![]() | TakeAim: nänä. antingen bleka med blodådror som syns eller superfita som spelar basket eller tjockisar. tänk, hela tre olika typer av kvinnor finns det i Sverige. | |
| justforfun | 2010-09-30 00:05 | |
![]() | LOL. YamahaJet, du ska nog snart börja tänka på vad du stoppar i dig. Kilo läggs till kilo allt eftersom åren går och rätt vad det är har du både högt blodtryck och diabetes. ;) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-30 00:07 | |
![]() | Betapets egen Carl von Linné ^^ | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-30 00:12 | |
![]() | Vadå, det där sista inlägget från Yamaha hade min mormor kunnat skriva (minus stycket om juggebrudarna och Lohan då). | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-30 00:16 | |
![]() | Sådant återfinnes endast i historielektyr från adertonhuntranittiotvåh | |
| YamahaJet | 2010-09-30 00:19 | |
![]() | Ja, Delicious livsåskådning och Bibel återfinnes på Kissies blogg. Modernt, coolt, rosa, prinsessaktigt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-30 00:33 | |
![]() | Ja, jag älskar plastpattar. Det kan jag inte sticka under stol med. | |
| dilivio | 2010-09-30 00:38 | |
![]() | Yamaha, ärligt talat så förstår jag mig inte på dig riktigt.. Jag äter förvisso inte kött men när jag var student klarade jag mig utmärkt när det gällde ekonomin och maten. Mat går att hitta skitbilligt och gott som fan om du är innovativ i köket. Man kan inte va så jävla petig och förvänta sig att kunna äta lyxmat som student, men det går äta gott och näringsrikt ändå! Exprimentera! Laga allt själv, ingen färdigköpt skit, dra ner på läsk, chips eller annat tjafs som slukar riksdaler. Jag tränade en hel del när jag studerade, hade en hyra på typ 3.000, busskort (skånekort) för 8-900kr eller vad fan det nu kostade och hade inga problem att få i mig det jag behövde för att må bra och samtidigt ha råd att gå ut ibland och annat pengaslöseri (rökning inkluderat). Se inhandlingarna som ett mini-uppdrag! :) leta nedsatta priser osv. Jag och en kompis (blir väl din sambo då, TS) Kollade alltid vad som var extra billigt och var, drog dit och köpte på oss massor och delade på det. Vi hade dessutom några dar varje vecka där i antingen till lunch i skolan eller hemma hos nån av oss efteråt lagade mat tillsammans och käkade och frös in till skollunch dan efter, för att hålla igång matlagningen så man inte köpte pizza eller nåt när man kom hem. Så nåt sånt går ju göra med nån polare om man har svårt med disciplinen :) Och jag lovar, drar man ner på överflödig skit och vänjer sig så har man råd med finrestaurang eller krog nån gång då och då med pojk/flickvän/sambo/kompi sar/mamma/vadsomhelst! Låter jobbigare än vad det är, alla behöver inte äta som Yamaha! veganica.com/artist/...;f ocus=606 | |
| TooTicki | 2010-09-30 01:03 | |
![]() | jag kom just ihåg varför jag inte hänger i forumet, jag blir så jävla förbannad hela tiden på dessa jävla översittare som aldrig har fel och vet allt/bäst. syftar inte ens på nån särskild, det är öht. fatta att det finns flera sätt att leva på! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-30 01:07 | |
![]() | Min första hyra låg på under 1000 kr. Minns att jag blev bestört när den efter några år gick upp över 1000. Jag unnade mig vilken mat jag ville, gjorde inte ett enda storkok och jag hade häst, trots att jag bara hade csn. | |
| le-lou | 2010-09-30 01:28 | |
![]() | haha jag är så glad att yamaha finns på det här forumet, skrattar mig fördärvad av hans inlägg :D Han har ju så rätt i en hel del, sedan triggar han på allas fördomarna som han kör på hundra fullt ut. Och jag är rätt säker på att han i sin tur skrattar sig fördärvad när han ser hur väl hans provokationer lyckas ! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-30 01:31 | |
![]() | Tycker det är lite som Kissie. Har man inget att komma med kan man bara provocera. | |
| le-lou | 2010-09-30 01:39 | |
![]() | han är en vis man men inte så svensk (och nu menar jag inte bara ursprunget) och det är så befriande. Ska inte kapa tråden mer. Tillbaka till flytta hemifrån och på ett sånt sätt man inte blir exposed. | |
| Kewla | 2010-10-10 12:50 | |
![]() | Jag och min sambo har en matkassa på 2000 kr i månaden tillsammans, och det blir oftast pengar över. Köttfärs, kyckling och fisk blir det mycket! Mycket grönsaker som vi anpassar efter säsong blir billigt. Just nu kostar morötter, lök och kålrot i princip ingenting. Vi har en hyra på 2800 inkl. kabeltv och vatten. Tillkommer el, bredband och mobiltelefoni, tv-licens och lite andra utgifter men vi klarar oss LÄTT på 7000 i månaden. vi har båda jobbat 75-125 % i sommar och nu är det tyvär något mindre då vi båda jobbar som vikarier. Men vi har haft betydligt mer inkomster än utgifter Tack vare detta har vi kunnat spara undan nästan 30000 kr på dom 4 månader vi har bott tillsammans, detta är en bra buffert då vi inte vet hur våra inkomster kommer se ut i vinter. Så lycka till TS det kommer gå suuuperbra! | |