Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-12-06 23:16 | |
![]() | ****antiksocialt**** dagens freudianska felstavning :) | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-06 23:22 | |
![]() | "...min cyklande tjänstemannavän helt enkelt sparkar av hans backspegel." *kiknar av skratt* :D | |
| meimse | 2010-12-06 23:31 | |
![]() | Jag ska starta en firma tror jag. Den ska köra vintercykeltaxi. | |
| meimse | 2010-12-06 23:46 | |
![]() | och av hänsyn till mina anställdas hälsa, ett dussin tänkte jag mig, så skall cykeltaxin dras av en häst. En ardenner blir nog bra. | |
| YamahaJet | 2010-12-07 12:03 | |
![]() | 34 år och cyklar fortfarande? Och han är den "smarta" killen i den här berättelsen? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-07 12:14 | |
![]() | min nioåring resonerar precis som många i den här tråden. - om jag blir överkörd är det ju dom som gjort fel! jag försöker få henne förstå att vem som gjort fel rätt inte spelar någon roll när man är död. har också varit i jävligt farliga situtioner med cyklister på snöiga smala vägar. jag skulle aldrig utsätta andra för de riskerna det innebär om jag cyklade runt i snön, eller på en motorcrossbana för den delen. det är farligt för alla. misstänker att få har körkort (och kört mkt) som så nitiskt ska ut å cykla och försvara den livsfarliga sits som uppstår. de har ju rätt till det - om jag blir överkörd är det ju dom som gjort fel! . | |
| heja barca | 2010-12-07 16:05 | |
![]() | min pappa cyklade i 20 år åretrunt och jag tycker inte att det är nåt fel att cykla på vintern sådeså | |
| elgen5 | 2010-12-07 16:17 | |
![]() | Allt beror var man bor i Örebro prioriterar man å ploga cykelbanorna före bilvägar,vilket ebra för bussarna altid trasslar. I örebro e det gott om cykelvägar. Ja till vintercykling : ) | |
| YamahaJet | 2010-12-07 16:38 | |
![]() | Jag mår aldrig bättre än när jag sätter mig i min bil. Hur mår ni när ni sätter er på en iskall snöig sadel och vet att ni måste kämpa mot en snöstorm? | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-07 17:27 | |
![]() | 2010-12-07 16:38 Det där är så märkligt hur olika man känner. Jag för min del tycker att det värsta som finns är att sätta sig i en iskall bil. DET är verkligen en plåga för mig (och jag menar det på fullaste allvar), jag fullkomligt lider dom gånger jag måste uthärda sånt. Då sätter jag mig _mycket hellre_ på cykeln och svischar iväg. - Fast kanske inte i fullaste snöstorm, men en mer vanlig, kall dag så är cykeln att föredra framför en iskall bil. | |
| YamahaJet | 2010-12-07 17:46 | |
![]() | Hmm, fast jag har garage. Och stolsvärmen kickar igång på ett tiotal sekunder bara. Nån som har erfarenhet av att sätta sig i kalla bilar och kan berätta för mig hur det är? | |
| Behringer | 2010-12-07 17:49 | |
![]() | Parkera på trottaren/cykelbanan inatt, Yama, så vet du i morgon. | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-07 18:00 | |
![]() | Yama din SkrytMåns. ;D Behringer kom med ett bra förslag. ;) | |
| Jumanjia | 2010-12-07 18:16 | |
![]() | jag väljer alltid att gå., jag, så jag är avis på de alla som cyklar. om jag fick rumpan ur vagnen och gjorde i ordning min cykel så skulle jag cykla istället.. för man kommer fram så mycket snabbare då än när man går,, | |
| myshys | 2010-12-07 18:33 | |
![]() | Jag cyklar året om, funkar så bra så! Men visst är det skönt att ta bilen lite då och då.... | |
| elgen5 | 2010-12-07 19:15 | |
![]() | YamahaJet jag håller med Behringer, för gör du det så sliper du ju öva upp din empati och inlevelseförmåga och kan fortsätta vara lat | |
| Lillstölla | 2010-12-07 21:16 | |
![]() | Bra sagt elgen 5!! | |
| YamahaJet | 2010-12-07 22:06 | |
![]() | Vadå bra sagt? Du vet ju inte ens vad hon menade, för inlägget var fullkomligt obegripligt. Är du verkligen fortfarande så arg över att du hade fruktansvärt fel i däckfrågan? | |
| apbur | 2010-12-07 22:36 | |
![]() | Ortopedmottagningarna är fulla så här års. Det är inte för att folk cyklar. Det är för att folk går, de jävla idioterna. | |
| Lillstölla | 2010-12-07 22:45 | |
![]() | Den som har fruktansvärt fel är ju du som förutsätter att jag skulle vara arg, jag har inte någon anledning att vara det. Tycker bara det är smått roande att se en fullfjädrad besserwisser i farten. Eller tragiskt, vilket som. Var inget som var obegripligt med det elgen5 skrev. | |