Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2011-02-16 15:20 | |
![]() | Jag håller med Delicious! Jag har också (om man läser igenom tråden) erkänt att jag inte följer denna serie. Jag brukar titta på strö-program ibland... Däremot kan väl just denna gay-vecka i "halv åtta hos mig" utgöra ett exemmpel på hur vi tänker och reflekterar över att man känner sig tvungen att göra ett gay-program eller en gay-vecka av Svenne banan-TV... som om de inte får vara med de andra veckorna... Klart man kan ha tema-veckor ibland, men då hade det kanske varit mer intressant med vego-vecka då det är ett matprogram. | |
| Tess 08 | 2011-02-16 15:21 | |
![]() | PS jag menar inte att det är något fel på varje enskilt program (även om jag kanske inte sett just dessa) utan mer konceptet i sig. | |
| Tommy 1979 | 2011-02-16 15:21 | |
![]() | Sylvia, jag menar inte att angripa någon, men jag har svårt att förstå meningen med att som du kväka ur sig något om pedofiler för att i nästa andetag genast urskulda sig med att man inte menar att jämföra homosexualitet och pedofili. Det tror jag i och för sig inte att din avsikt är heller, men du kan inte räkna med att skriva något sådant och få stå helt oemotsagd. | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2011-02-16 16:06 | |
![]() | Det känns befriande att du steg fram och tog bladet från munnen Tommy1979. Problemet är att det skulle behövas 200.000 till som dig. Men tack! | |
| 56mapa20 | 2011-02-16 16:10 | |
![]() | Vad spelar det för roll. Är det inte mst de skall laga. | |
| tysken1 | 2011-02-16 16:13 | |
![]() | Jävligt bra program är det då hursomhelst!! | |
| Gautama | 2011-02-16 16:17 | |
![]() | Precis så jag menar också Tommy, varför ens nämna det i samband med homosexuella. Sen måste jag säga att du lagt dig till med en väldigt taskig attityd sylvia. Säga åt mig att skämmas, att du talar för min hjärnsubstans och snarka när du inte vill höra på vad andra säger. Är det en bra debatteknik tycker du? Jävligt oförskämd tycker jag. Vem tror du att du är? Kliv ner från hästarna, du är inte betas självutnämnda drottning i debatt om det är det du tror! | |
| Maja G | 2011-02-16 16:43 | |
![]() | Gillar programmet och undrar också varför det måste vara en speciell gayvecka? Isf vill jag att det ska vara en "vänsterhäntas vecka" också..Tänk, då skulle vi kunna få se några som trixar o donar med köksredskap som är gjorda för högerhänta.. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-16 16:47 | |
![]() | Tess, en vegovecka hade varit utmärkt. Bra förslag där. Det hade kunnat vara intressant i ett matprogram. | |
| Tess 08 | 2011-02-16 16:56 | |
![]() | bizzzy-ja, jag menar är det ett matprogram är man väl mest intresserad av maten och bör rikta in sig på den. Annars blir det orättvist om andra grupper (som tex Maja skrivit om) och då blir varje vecka en temavecka... | |
| PalomaFaith | 2011-02-16 16:56 | |
![]() | Dom kallar det för gayvecka för att de visar QX-galan på tv4 på lördag. De som ställer upp i programmet skäms inte för att de är homosexuella, så varför ska alla andra ta illa vid sig? No biggie! Ta ur pinnen ur röven och chilla... Fattar inte varför man ska hetsa upp sig över en sån grej. Förut hade de en parvecka,, "Ahmen tänk på alla som är singlar eller lever i celibat då?! Eller alla änklingar?!" Nej, just det. | |
| Tess 08 | 2011-02-16 17:00 | |
![]() | Paloma?? Har du läst alla inlägg?? Jag har inte sett någon som tagit illa vid sig eller hetsat upp sig... Frågan är väl av annan natur... Jag behöver inte veta vem som knullar vem och varför om jag tittar på ett matlagningsprogram. | |
| Gautama | 2011-02-16 17:01 | |
![]() | Homosexualitet har alltid upprört vissa människor, det är som ett rött skynke framför en tjur. Hur kan människor tro att ingen i samhället bryr sig om vad folk har för sexualitet när det på lilla beta kan röra upp så mycket känslor i detta heta ämne! Det ska alltid tyckas och tänkas om homosexuella tydligen! | |
| Gautama | 2011-02-16 17:04 | |
![]() | Men vad är det som stör att du får veta att de är homosexuella i ett matprogram tess? De knullar väl inte i programmet? Eller får du jobbiga inre bilder som gör att du inte kan njuta av programmet när det är homos med? Homos i lekprogram, sångprogram, barnprogram eller matprogram, vad är problemet? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-16 17:05 | |
![]() | Paloma, Nej de skäms inte och det ska de inte göra men det är ett jävla tjat om att homos är utsatta och att de inte kan få bli behandlade som alla andra. Men konstigt att det blir fokus på deras läggning då när det hela tiden är det som läggs fram. Jag menar inte fan presenterar jag mig för folk som n.n heterosexuell.. | |
| Gautama | 2011-02-16 17:06 | |
![]() | Ärligt kan jag säga och det här kommer jag få skit för. Jag tror att de flesta som stör sig på detta med gayvecka är personer som stör sig på homosexuella över huvud taget. | |
| PalomaFaith | 2011-02-16 17:07 | |
![]() | Tess - uppenbarligen så hetsar folk upp sig eftersom man ens orkar diskutera om varför det är så fel att de väljer att kalla det gayvecka. | |
| wertigo | 2011-02-16 17:08 | |
![]() | Gay blir aldrig okay | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-16 17:10 | |
![]() | Jag visste att du skulle tro det Gautama men då läser du inte vad vi skriver. | |
| Tess 08 | 2011-02-16 17:17 | |
![]() | Gautama- Det är rätt tradigt att försöka diskutera med dig när du inte ens vill förstå vad man menar... Flera har skrivit i tråden hur man tänker och resonerar, men det verkar inte gå att ta in. Och huruvida jag har svårt för homosexuella personer (bara för att jag funderar äver en grej i denna tråden) ja, jag vet ju hur jag tycker.. orkar inte skriva allt en gång till... | |