Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 18 632 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2011-03-15 19:02 | |
![]() | Pseudonymf känns som väldigt lik mig på många sätt. En stark kvinna med riv i om hon känner att hon vill försvara ett ställningstagande. Känns som väldigt ödmjuk mot de som hon gillar och de som hon står nära. Blir man däremot osams med henne så har man inget att hämta där mer. En söt tjej med skinn på näsan helt enkelt, det är en bra egenskap! | |
| Mouche - Administratör | 2011-03-15 19:07 | |
![]() | Gautama är en varmhjärtad, om än något hetlevrad, rättvisekämpe. Hon står fast vid sina åsikter benhårt men är ändå ödmjuk nog att vilja göra allt väl igen om något kanske gått snett. En charmerande kvinna som älskar sin man och sina barn med respektive, villkorslöst. | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-03-15 19:08 | |
![]() | mouch är kung här o i forumen | |
| Gautama | 2011-03-15 19:12 | |
![]() | :-) Jag blir uppriktigt rörd och glad att läsa det Mouche. Du känner mig känns det som:-) Mouche väcker känslor hos mig av perfektionist. Och nu menar jag det inte negativ bemärkelse. Ibland undrar man om han är finns på riktigt, så ödmjuk och rättvisetänkt som han är. Men jag har insett att det är så han är helt enkelt. En väldigt snäll, ödmjuk människa med stort hjärta för alla människor, och då menar jag alla!! Och även om han och jag varit i luven på varann så är han alltid förlåtande och förstående. Det är ett drag som få besitter men som jag uppskattar enormt! | |
| numsan | 2011-03-16 22:32 | |
![]() | Jag förvånas över hur lite koll jag har på Guatama faktiskt, spontant känns det inte som att vi haft särskilt mycket diskussioner oss emellan. Av den här tråden verkar det dock som att hon inte är särskilt långsint alls, vilket är ett drag jag uppskattar oerhört hos människor. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-16 22:43 | |
![]() | Numsan retar mig ibland, när hon hinner före och formulerar precis det som jag skulle säga. Vi tycker inte nödvändigtvis lika, men vi har ett sätt att ta oss an diskussioner som liknar varandra. Hon är noga med att hålla en saklig ton och inte brusa upp, och jag uppskattar starkt hennes förmåga att hitta kärnan i en diskussion som spårat ur. Dessutom är hon rolig, vass och gästvänlig som få. En riktigt fin vän. | |
| numsan | 2011-03-16 23:03 | |
![]() | Hela nulltj väcker starka känslor i mig! Hon är självständig, stark och klartänkt. Hon har en analytisk förmåga och vet att använda den. Hon har bra smak och beundransvärda skills inom de flesta områden. Dessutom har hon valt att bo i rätt stad så att man till och med kan få hänga med henne titt som tätt. Det är nästan det bästa. Sa jag att hon är snygg, rolig, cool och smart? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-16 23:09 | |
![]() | (oj, tack *rörd*) | |
| numsan | 2011-03-16 23:11 | |
![]() | Man får vad man förtjänar. =D | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-03-17 00:13 | |
![]() | Här verkar ni känna varandra väl =) | |
| numsan | 2011-03-17 00:15 | |
![]() | Mja, vissa av oss i alla fall. =) | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-17 09:04 | |
![]() | Egentligen inga känslor alls vet att de skriver men inget som på nått vis påverkar mig Bitte | |
| tipitina | 2011-03-17 09:22 | |
![]() | Bitte kan ibland kännas en aning fyrkantig och det kan göra mig lite irriterad. Oftast har hon dock genomtänkta inlägg. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-17 09:29 | |
![]() | Tipitina är en rolig tjej med en hel del att säga. Ibland blir det mest tokerier medan det andra gånger blir mer djupodlade samtal. När hon först visade sig i forumen var hon tungsint och svårmodig efter personliga svårigheter. Det har varit en fröjd att se henne jobba sig upp ur detta och den glada tjej som visat sitt vackra anlete i svårmodets ställe är någon jag är glad att få utbyta meningar med. | |
| Bitte - Administratör | 2011-03-17 11:44 | |
![]() | Ladysol, kan både glädja mig men även få mig irriterad Bitte | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-03-17 11:49 | |
![]() | Gamla sura tanter väcker mycket glädje i mitt bröst. Jag brukar ställa mig framför spegeln och le och tänka på dom. | |
| numsan | 2011-03-17 11:55 | |
![]() | Klappa dvärg har spenderat sina 28 inlägg väldigt väl. Sällan har någon väckt så starka känslor på så kort tid. Oftast för att jag ligger på golvet och skrattar så att jag gråter åt inläggen. Fint. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-03-17 12:39 | |
![]() | *suger lite på ramarna på numsans glasögon* | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-17 12:42 | |
![]() | Jag gillar Bitte. Hon är säker på sin sak. | |
| Gautama | 2011-03-17 13:02 | |
![]() | Promenad har jag ingen direkt koll på, men jag tror jag vet vem hon är och hon har ofta roliga, lite halvlustiga inlägg så man får tänka till vad hon menar. Hetlevrad kvinna som jag också, tänder till snabbt om hon är med om orättvisor men är lika snabb på att ta tillbaka uttalande och be om ursäkt om hon missuppfattat något. Kul tjej helt enkelt:-) För övrigt så måste jag säga att det inte finns någon på forumet som jag avskyr eller hatar, det ligger inte för mig att få sådana känslor. Där emot så kan jag reta mig på vissa inlägg men nästa gång så kanske jag istället håller med vedebörande. Viktigt för mig att skilja på åsikter och människor. En åsikt som inte stämmer överens med mig behöver inte betyda att människan är fullkomlig idiot. | |