Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 928 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-05-10 21:56 | |
![]() | Vem har talat om missbruk? | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-05-10 21:56 | |
![]() | Herr Banan: Om han nu håller på med kokain. Vi kan ju spekulera ihjäl oss eller helt enkelt vänta på rättegången. Kanske drogar han, kanske inte, kanske har någon drogat honom med en våldtäktsdrog, vore inte det otäckt så säg? | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-05-10 21:57 | |
![]() | Precis, det är ju inte snack om missbruk utan mer en eventuell enstaka fotbollstrip | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-05-10 22:08 | |
![]() | Expressenjournalister är också människor. Ni som spottar på dom här i tråden styrs inte direkt av ert samvete. Ni skulle smälta in bra på en kvällstidning. | |
| lewarcher | 2011-05-11 03:55 | |
![]() | Expressenjournalister är fnask, men likväl givetvis människor. Frågan är väl om de har rätt och kompetens att fungera som både domare och bödlar. En person har nu blivit av med både jobb och heder utan att eventuella bevis har blivit bedömda i laga ordning av en domstol, Det stör mig. SVT:s flata feghet där man bara viker ner sig för en allmän moralpanik är ovärdig ett demokratiskt samhälle. | |
| mrsH | 2011-05-11 07:53 | |
![]() | VVK, Våga Vägra Kvällspressen! :) Vill ni läsa skvaller, så köp Hänt i Veckan eller liknande. Vill ni läsa nyheter, så köp Dagens Nyheter. | |
| Lars Lucidor | 2011-05-11 07:54 | |
![]() | Jag säger som Carl Lidbom. Trams! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2011-05-11 18:14 | |
![]() | väl talat lewarcher! | |
| Perra92 | 2011-05-11 19:50 | |
![]() | Han kan väl söka jobb på Expressen. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-05-11 19:56 | |
![]() | Ni gillar att skvallra, moralisera och peka finger. Det är exakt er kvällstidningarna är nischade för. Flaggan upp för Expressen! | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-05-15 18:35 | |
![]() | Jag är hemskt ledsen över vad jag hör i Medierna. Det nya kontrollprovet på Ola Lindholm visade positivt på kokain. Det visste den person inom polisen som bröt sin tystnadsplikt och skvallrade för Expressen. Ola borde ju också ha vetat om han hade fått i sig kokain eller inte. Jag kan förstå hans bitterhet och frustration just nu men om domstolen i september finner honom skyldig, har han ju försatt sig själv i denna fruktansvärda situation. Sanningen hade ju uppdagats förr eller senare och det hade väl som Minta skrev varit bättre att göra en offentlig pudel. Ett promillestort hopp har man ju att han ändå inte har knarkat frivilligt men... Sverige har förlorat en av sina allra bästa ledare för barnprogram, Kamratposten och BRIS. SVT genomför nu en stor sudda-bort-Ola-kampanj :( sverigesradio.se/sid...ra mid=2795 | |
| mrperfect | 2011-05-15 18:41 | |
![]() | är ni säkra på att Expressenjournalister är människor ? verkar mer som gamar eller aliens | |
| Minta | 2011-05-15 18:43 | |
![]() | Vad är då de som köper dem? Gammat? | |