Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| reallynx | 2011-08-19 17:58 | |
![]() | Drömmen hade varit Rögle,Växjö,Troja/Ljungby och Brynäs i topp. Kan även tänka mig Halmstad och Helsingborg oxå =)) | |
| Grymming | 2011-08-19 18:04 | |
![]() | I topp av vad? Insläppta mål per match? | |
| blytyngd - Ej medlem längre | 2011-08-20 00:21 | |
![]() | Dragkedjan har börjat leverera i Nordic Trophy. | |
| blytyngd - Ej medlem längre | 2011-08-20 01:21 | |
![]() | Synd att alla ska va så oerhört hockeyinkompetenta så att tråden uppenbarligen ska döööö när jag talar dragkedja och Nordic Trophy. | |
| blytyngd - Ej medlem längre | 2011-08-20 01:23 | |
![]() | Kana har börjat bra. Vi har en nytändning. Joel likaså. | |
| Grymming | 2011-08-20 12:52 | |
![]() | Jag förstår inte hur Frölunda tänker när man har Lunqvist och P-J i en första femma. P-J har dödat utvisningar och lirat i tredje fjärde linan i boston. Han är ingen spelförande kille som gör massor med poäng. Inte heller Lunqvist, han är ju en brunkare egentligen. | |
| gregonov | 2011-08-20 13:41 | |
![]() | hjärtat Modo! hjärnan FBK. | |
| Kiruna_Linda | 2011-08-20 14:13 | |
![]() | Skellefteå må ha tappat en hel del bra spelare, men vi har fått in en hel del bra också. Givetvis kommer vi vara i toppen i år också :) <3 -"För vi ger aldrig upp, vi stöttar våran trupp...." | |
| Grymming | 2011-08-20 14:29 | |
![]() | She-left-you gör det jävligt bra om man gör samma fina resultat i år som förra. Jag gillar tränarn som är från ö-vik så jag hoppas det går bra för honom iaf :) | |
| nygiants | 2011-08-20 14:44 | |
![]() | Ska bli intressant o se hur Djurgården ser ut i år... Kanske har man en joker eller ett lejon? Eller varför inte det lila extra? Kanske hyr man även in "Superfan" ifrån USA för att det är lite för tråkig stämning på läktarna? Tror på Brynäs och Växjö till kvalserien. Modo och Frölunda i no-mans-land och ett laddat slutspel där A.I.K. slår ut Djurgården med 4-0 i matcher för att sedan liksom i år åka ur semifinalen. | |
| Grymming | 2011-08-20 14:50 | |
![]() | Känns som Djurgårn kan vara uppe i toppen men lika gärna vara där nere. Modo hoppas jag når slutspel och jag tippar dom 7.a i serien. Modo spelar första träningsmatchen mot SSk på måndag. Ska bli ruggigt intressant, kan dock inte se matchen. Rob Shremp och Mayer kommer först 9 sept ansluta till klubben. Hoppas dom kommer fint in i laget. | |
| Bitte - Administratör | 2011-08-20 14:57 | |
![]() | Artikeln om Jonte Hedström var intressant hockey.expressen.se/...ha r-frasch , Den förklarade mycket , Bitte | |
| Grymming | 2011-08-20 15:10 | |
![]() | Klart han är en friskfläkt, men tror inte han kan höja Timrå så mycket att dom når slutspel. | |
| Grymming | 2011-08-21 15:43 | |
![]() | Modo-SSK imorrn....tips: 4-1 | |
| Grymming | 2011-08-22 20:20 | |
![]() | SSSSK- Modo slutar 3-0. Synd att vi inte gjorde några mål. Men juniorerna fick chansen ikväll och SSK hade några matcher i kroppen. Nu tar vi nya tag mot SAik och två finska lag i veckan. | |
| Grymming | 2011-08-25 08:18 | |
![]() | Jag såg faktiskt Modo-Saik igår via norran.se. Riktigt kull å kolla på hockey igen. Matchen var väl ingen höjdare och det syntes atdet var försäsong. Modo vilade fyra ordinarie killar och lät juniorerna och try-out killarna få chansen igen. SAIK vinner med 2-4 och det var väl ganska rättvist ändå. Kul att se Samuelsson, endast 17 år, ta för sig så pass. Fint mål gjorde han med! I övrigt såg Tellan rätt tät ut så målvakterna tror jag kommer göra ett bra jobb i vinter. Forza modo! | |
| Bitte - Administratör | 2011-08-25 08:36 | |
![]() | I kväll stuvar man om lite i luleås kdejor för att få igång målskyttet Bitte | |
| Grymming | 2011-08-25 08:43 | |
![]() | Spelar det nån roll? man har ju bara bra backar :) | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-25 10:28 | |
![]() | Årets flopp: Calle Söderberg (Linköping) Årets rookie: Joakim Nordström (AIK) Årets hemvändare: Oscar Möller Årets skandal: Det spårar ur på läktaren mellan fans från SAIK och Lule Första sparkade spelare/tränare: Ulf Dahlén (HV 71) Årets flipp: Robert Rosen (AIK) Fyll i vad ni andra tror :) | |
| Grymming | 2011-08-25 13:05 | |
![]() | Bra initiativ! Årets Flopp: Johan Holmqvist (Svedberg kommer ta förstaspaden) Årets rookie: Henrik Samuelsson (modo) Årets skandal: Jonatan Hedström pissar på sig själv i utvisningsbåset Första sparkade spelar/tränare: pikkarainen (SAIK) efter att ha kommit full till match. Årets flipp: Dick Axelsson tillsammans med Rob Shremp i modo | |