Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cardis | 2011-10-30 19:15 | |
![]() | Försvarets hudsalva är den absolut bästa, testa den. Det kommer du inte ångra | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-10-30 19:18 | |
![]() | Hej! Ser att du redan har fått massa bra tips:) Jag jobbar som pro makeup artist så hud är inte min specialitet även om jag har viss utbildning inom det också. 1. Håll dig borta fr Apotekets egna märken. Finns få produkter som innerhåller så mycket mineraloljor och parabener som deras produkter!!! 2. KORRES Detta är en grekiskt märke som har slagit stort i hela världen. Jag rekommenderar deras hudvård till alla mina kunder. Använder dem själv och får äns knappt en plita under "den" tiden i månaden. 3. Jag misstänker att du har en blandhy. Alltså fet T-zon och torrare kinder. Välj en produkt som balanserar dig. Hoppas du får bukt på dina problem. //Anna | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-10-30 19:20 | |
![]() | *ens Ps. Korres produkter hittar du på eleven.se bland annat. | |
| MizzMezz | 2011-11-01 20:22 | |
![]() | Håller med ovanstående om Apotekets produkter. Det är ren skit! Skrämmande när man läst på och vet vad som är i. Jag skulle föreslå att du går till hudperapeft och får en analys av vad du har för typ av hud. Då får du råd om vad du ska ha för sorts tvätt och vilka produkter du ska använda. Har själv haft problem och det är mycket faktorer som kan spela in. Stress är en grej till exempel. Men jag fick inte ordning på det förrens jag gick och fick proffesionell hjälp. Och hudläkare skriver ut starka saker för extrema akne problem. Och många som har tagit såna medeciner får ohyggliga problem efteråt för det torkar ut allt som finns i hyn. Nåja. Men det brukar aldrig vara så lätt som att bara köpa produkter så blir allt bra- tyvärr. Det finns orsaker att hyn blir sån i vuxen ålder. Många organ i kroppen styr huden, bland annat lever med mera. Så det kan vara så många olika orsaker. Men börja i rätt ände. Good luck | |
| Pandina | 2011-11-01 21:54 | |
![]() | Min hy är fantastisk. Den kräver knappt någon underhållning, kanske för att jag aldrig riktigt brytt mig om att hålla på med den. Jag minns att den var katastrof i högstadiet - men hallåja, puberteten gjorde inte snälla saker med en. Men huden har jag alltid tvättat med vatten, ingen tvål eller någonting annat - vatten and that's it. För ett år sedan upptäckte jag ett problem med blemmor i ansiktet, torra, svidande partier på kinderna, rödaktiga sådana. Försökte med allehanda produkter och var även hos hudterapeuter - men deras behandlingar bara sved och deras råd var att punda ut pengar jag inte hade. Så då påbörjade jag min egen lilla lösning: Kvällstid innan läggdags: Olivolja. Det är välgörande, mjukar upp ansiktet, tillför näring och innehåller inga kemiska substanser som stressar upp huden. Morgon: Babylotion! Babylotion är till för små bebisar att inte torka ut. Deras hud är känslig och späd, och skall behandlas med noga varsamhet - precis som ditt ansikte. Så varför inte köra samma lotion också? Mildare än så här blir det inte! Face tonic - ansiktsvatten. Jag har någon billig från Ldb, endast för att få bort fettrester från ansiktet. För närvarande använder jag inga som helst produkter för att min hy ska sluta gnälla - den gnäller ju inte. Funderar dock på att vara lite snäll nån dag nu närmast och ge den lite olivolja. Det kommer den att gilla. | |