Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 743 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-11-27 15:26 | |
![]() | Jag skrev visst att man kan hoppa över det som är ointressant, men ibland är det svårt. Har läst inlägg från hur många som helst denna veckan typ "har hängt upp julgardinerna och satt fram stakarna" eller "har pyntat" (redan?) + foto på alla tomtarna. Men herregud hur kul är det att läsa om? tötis: La hon verkligen ut foto på klapparna och t o m kvitto?! Sjukt ju. Lika galet att handla klappar för 8000 till 2 barn. Ok det är upp till var och en men ändå? Vi brukar ge barnen för vars 500 kr. | |
| impala-58 | 2011-11-27 17:16 | |
![]() | citerar playboydiva: Haha, håller med :) Eller dom som skriver tex: Fan, där gick det åt helvete....eller, Hur ska jag klara mig nu....eller, Märkligt men skit samma.... Sen kommenterar någon med typ: Nä men gud, vad har hänt?? Svaret från den som skrivit statusen blir: Sorry, kan inte skriva det här så alla ser.............HALLÅ LIKSOM!!! Detta är nog det värsta jag vet, jag blir ursinnig och mycket elak i mina inlägg typ "rätt åt dej" eller "varför lägger du ut det på fb då din dumme jävel" eller "tuttenutt, ska vi tycka synd om dej nu" | |
| Empty Sky - Ej medlem längre | 2011-11-27 17:19 | |
![]() | Är väl bara att ignorera om det inte framgår mer som stillar din nyfikenhet impala-58. Verkar som att många lusläser alla andras statusar just för att ha något att reta sig på? | |
| tötis - Ej medlem längre | 2011-11-27 18:06 | |
![]() | Är det inte just det tråden handlar om då? Blir också smått irriterad på alla dessa sympatisökarstatusar (konstigt ord) :) typ: suck... eller Ingen bra dag idag.... bara så att alla sen ska kommentera: finns <3,men då..vad har hänt?? eller..bara du ringer vet du hjärtat <3. | |
| tötis - Ej medlem längre | 2011-11-27 18:26 | |
![]() | www.aftonbladet.se/w...28 00073.ab | |
| Vasterljung | 2011-11-27 18:46 | |
![]() | Hm....under den artikeln finns tidigare artiklar i ämnet : "Så hittar du din gamla flamma på facebook. Nyfiken på var i livet din ungdomskärlek befinner sig?" och nästa artikel : "Facebook bakom fler skilsmässor. Många medlemmar tar upp kontakten med gamla kärlekar ".....komiskt minst sagt... | |
| Green Potato - Ej medlem längre | 2011-11-27 18:56 | |
![]() | Människor som lägger ut bilder på sina barn och en rad som lyder ungefär. "Jag har en sådan fin dotter, hon kunde dricka juice utan att spilla" Litwe privatliv får man ha. Varför lägga ut bilder på sina barn ? | |
| marmeladov22 | 2011-11-27 21:08 | |
![]() | hela fb är ointressant | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2011-11-28 09:44 | |
![]() | Green Potato, har du barn? Asså dom som har en Fbsida för sitt djur och håller på att uppdatera den titt som tätt - jag blir toookig! | |
| Green Potato - Ej medlem längre | 2011-11-28 12:38 | |
![]() | playboydiiva . Harr inga barn vad jag vet men skulle jag ha det så skulle jag inte slänga ut dom på min facebook. | |
| Hillegnu | 2011-11-28 12:48 | |
![]() | vuxna som anammar tonårsstavningar i sina textrader. tex asso el LoL ASG* osv fånigt | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2011-11-28 14:47 | |
![]() | Hillegnu: Pik till mig eller vad? | |
| chickenheart | 2011-11-28 15:10 | |
![]() | tycker lol asg brb funkar utmärkt, men tycker man det är töntigt kan man ju låta bli. "dricker kaffe" är en irriterande status | |
| MissVe | 2011-11-28 18:02 | |
![]() | En som i flera månader skrev om vilken nyttig mat man skulle äta hela tiden. "Gå in på Kostdoktorn, "ät detta, "läs denna artikel, "visste du att... "lchf "lchf "lchf osv osv. Jag ville bara kräkas. Kände mig utsatt för någon slags predikan och försök till hjärntvätt och nån som via envishet skulle övertyga mig att äta på ett annat sätt. (Hon har lugnat sig nu haha) | |