Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 764 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| karmannghia | 2012-09-28 11:34 | |
![]() | Det är ännu värre att så omdömeslösa människor faktiskt arbetar med den typen av hjälpverksamhet. Har ingen gått igenom det här med tystnadsplikt med denna "samarit"? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-28 11:50 | |
![]() | vimmelyr om du har problem med inlägg i tråden så skriv till spelvärdar och klaga,jag skriver igen att jag är bra på att förvränga,detta kan ha hänt för 10 år sedan och personen kan vara död,eftersom hjälpverksamheten är min egen verksamhet så är jag min egen chef,men är det så att du vill att det ska låta dåligt så är det inte ett problem för mig,nu handlar det om barn som har problem med att få pengar till sina sporter | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-28 12:55 | |
![]() | jag skriver att det går utmärkt att söka pengar ur majblomman för dom som behöver pengar till div idrotts prylar som tx fotbollsläger ,avgifter och skor,som en rekomendation till dom som behöver ,jag har inget med den organisationen att göra.det finns alltid en möjighet hade jag inte råd så skulle jag plocka tom burkar skrev jag | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-28 12:57 | |
![]() | det finns alltid fonder att att söka pengar ur och jag kan lova dig vimmelyr att jag har inget med dom fonderna heller att göra,inte bra att läsa mellan raderna | |
| blue_moon | 2012-10-01 16:10 | |
![]() | En stilla undran: Var hittar man 330 tomburkar som går att panta? De burkar jag plockat upp från buskage och gräsmattor i mitt parkområde har INTE varit pantbara! | |
| blue_moon | 2012-10-01 16:26 | |
![]() | Vägrar tro att det någonstans går lätt att hitta hundratals pantbara tomburkar, i synnerhet i kommuner där det finns många hemlösa. Är det inte dessa som ivrigast och mest systematiskt samlar tomburkar? | |
| corlini | 2012-10-01 16:59 | |
![]() | jag tycker fortfarande det känns väldigt konstigt och felaktigt om föräldrar i sverige idag inte anser sig ha råd med barn som har en sport som intresse. bortsett häst och motorsport så verkar det ju inte finnas något som kostar över dedär 330 i månaden om man slår ut årskostnaderna. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-10-01 17:22 | |
![]() | vad flitig du är vimelyr.Corlini jag håller med dej,då prioriterar föräldrarna fel saker,eller är bara snåla mot sina barn | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-10-01 18:20 | |
![]() | Fakta är underskattat. | |
| dinodog | 2012-10-01 18:38 | |
![]() | Här där jag bor finns inga pantburkar att uppbringa. Är några som går och plockar pant. Dom är ute under hela dygnet och går sina rundor. Samma inne i Göteborg där möter man plockare. Att få ihop 300-400 blir svårt. Det är ju inte så att det ligger pantburkar i drivor. | |