Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gedaj | 2012-10-21 20:32 | |
![]() | Men Göran Johansson-projektet kommer även det att kallas för "den omdebatterade tårtan" i folkmun. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-10-21 20:33 | |
![]() | Äh. Alla som inte är Christian Bale, egentligen. | |
| gedaj | 2012-10-21 20:37 | |
![]() | Det var alltså Makode Linde jag åsyftade. sv.wikipedia.org/wik...ko de_Linde | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-10-21 20:41 | |
![]() | Japp. Han fick sina femton minuter och någon annan kanske sina fyra sekunder som tack för hjälpen. | |
| brava | 2012-10-21 21:44 | |
![]() | det fulaste jag vet är människor som inte drar sig för att ljuga och bedra och skaffa sig fördelar på andras bekostnad. detta i kombination med en falsk självbild och brist på självkritik det inre syns utanpå i största allmänhet tycker jag att människan är ett ganska fult djur om vi snackar stil så är nog volanger något jag har svårt för och överkammad flint - huvva | |
| Sakyamuni | 2012-10-21 23:41 | |
![]() | Vad ska vi säga här utan att ge för mycket besvär den som irrat in sig på eriksdalsbadets nakensolsplats för damer vi pratar nu inget harem vet att damer med behåring här och där ger en man en lång natts andlig misär inre ögonskölj till gryningstimmen, fader vår, ave maria, inget hjälper jag höjer mitt gevär | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2012-10-21 23:55 | |
![]() | Dumma människor. Det är något av det fulaste jag vet. Spelar ingen roll om de formellt är vackra, öppnar de truten och säger dumma saker så blir de fula och oattraktiva ändå. Och såna finns det ju ganska många. | |
| Minta | 2012-10-22 00:10 | |
![]() | Jag tycker mer som brava, egennyttiga, falska och giriga människor är fula. Dumma människor som är snälla är inte fula. Intelligens går inte att göra så mycket åt, men obehagliga personliga egenskaper är svårare att tycka om. Alla elaka, självgoda, trångsynta människor är inte heller de överdrivet vackra. | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2012-10-22 00:17 | |
![]() | Ja, okej, jag kanske uttryckte mig slarvigt, jag använde ordet "dum" på det där lite slarvliga sättet som många ibland gör. Jag avsåg alltså inte ren brist på intelligens utan den slags dumhet som även en smart person kan ägna sig åt. Som till exempel just självgodhet, trångsynt, att tro att man är så himla bra själv fastän man egentligen inte är bättre än någon annan. Sån skit. | |
| mrperfect | 2012-10-22 00:17 | |
![]() | Felaktigt rim och ingen reson stör mig mycket, då tar jag ton! metern skall vara rentav perfect orytm är dåligt det är väldigt otäckt lika långa skall raderna vara som rimmar - annars - flyga och fara men trots att rimmen inte är av högsta klass så kanske poeten innerst inne inte är kass hjälper små tanter över gatan vareviga kväll och förmodligen mot alla andra är ganska snäll :) till skillnad mot mig som är född till en freak jag borde va tyst och sluta upp med kritik sådana är vi-gubbar med skrik vi gör oss nog allra bäst som lik | |
| M Eggimann | 2012-10-22 00:25 | |
![]() | Lastbilsfejs dvs Stor bowlingsklotspanna, stora tänder och utstående öron på en tjej. | |
| mackz_ | 2012-10-22 00:31 | |
![]() | jeans utan bakfickor | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-10-22 01:30 | |
![]() | Ja herregud, det blir inte mkt fulare. | |
| lillamy75 | 2012-10-22 01:38 | |
![]() | Kort byxor tubsockor och sandaler och gärna en Hawaii skjorta på det :/* ryser * | |
| marmeladov22 | 2012-10-22 07:22 | |
![]() | tjocka vader eller korpulent kropp som prompt ska ta plats i strl s de är så glada att de kan ha S! men de fattar inte att strl 40 hadepassat bättre, och gult hår, korta armar, runda ögon, ja ni vet wt-looken | |
| marmeladov22 | 2012-10-22 07:24 | |
![]() | fulast av allt är överviktiga barn. Mest för att föräldrarna borde haft koll! | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2012-10-22 07:34 | |
![]() | På tal om vader: Män som sitter med benen i kors och obekymrat blottar lite naken vad är fruktansvärt fult. | |
| marmeladov22 | 2012-10-22 08:02 | |
![]() | lol | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-10-22 08:11 | |
![]() | åh jag kom på en! Arbetsskor med stålhätta - på fritiden, till vanliga kläder. även arbetskläder på fritiden är fruktansvärt fattigt, jag har en arbetskamrat som drar på sig både skor, verkstadsoverall och arbetsjacka i självlysande gul färg för att åka till IKEA. Jag vill både slå och kräkas på honom. | |
| marmeladov22 | 2012-10-22 09:12 | |
![]() | Ä vaddå, han är väl stolt över sin yrkesroll. | |