Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2013-01-03 20:20 | |
![]() | Vovven- hahaha | |
| Savior | 2013-01-04 16:41 | |
![]() | När det kommer till kvinnor och dajting och raggning så har jag länge misstänkt att de ljuger som hästar travar. Därför gjorde jag ett socialt experiment. Jag skapade två nick på dejtsidor, Savior och EnondLapp. Med Savior gjorde jag en vanlig press med allt som ska ingå. Fotade mig med slalomskidor i näven i en backe, en i kavaj (jag klippte in nobelmiddagen i bakgrunden men ingen har märkt). Så hade jag med exempel på alla resmål som var kul, och hur viktiga vännerna var och så skrev jag hur mycket jag tränade. Så har jag ju ett bra jobb. Avslutade till och med med "..båda fötterna på jorden". Dvs en press med inriktning "trevlig-kille-som-söker- trevlig-kvinna-för-en-ser iös-relation". Precis det som kvinnor på många dejtsidor säger sig leta efter. EnondLapp gjorde jag tvärtemot. Där uttryckt jag mig egocentriskt i pressen. Skrev indirekt om min fysik. Avslutade med att beskriva vilka kvinnor som inte var av intresse. Inte de som har så mycket bekräftelsebehov att jag måste säga hur snygga de är var 10:min och dyka upp med blommor lite då och då. Inte heller kommer jag någonsin att genomlida en lördageftermiddag och nicka hummande om rader av identiska skor. Så är det inte intressant med bartenders eller jurister. Inriktningen på den här pressen kan beskrivas med "egocentrisk-underhålland e-skithög" Jag mailade damer på sajten med samma stuk. Odräglig. Fast det var kul. Betydligt roligare än att skriva seriöst som med Savior. Speciellt till de som hade väldigt pretentiösa pressar. Bara en blev lite butter. Hon hade en hatt på sig på sin press så jag frågade ju om hon hade toppigt huvud. EnondLapp utklassade Savior av intresse på sajterna. Savior fick ett fåtal mail och enondlapp fyra gånger mer. Låt vara att båda antagligen hade ganska låg svarsfrekvens om man jämför med en attraktiv kvinna. Slutsatsen av det här meningslösa experimentet är kvinnor är inte kopplade på samma vis som män. Dvs obegripligt. | |
| Senta-64 - Ej medlem längre | 2013-01-04 16:54 | |
![]() | Haha kvinnor ÄR lite speciella!(Vi) vill bli lite överraskade..överrumplade ..på ett trevligt dynamiskt sätt..den trevlige killen..(svärmorsdrämmen? )frågar säkert först innan han kysser kvinnan..(Vi) vill samtidigt ha MAKT över kar'n. .han får inte köra över oss och bestämma allt..ja komplicerat är det..(vi) vill känna att vi är underbaraste och ljuvligaste kvinnan av alla kvinnor i världen av den omtänksamme men dynamiske mannen som inte tar skit och är stolt..ingen lätt ekvation! ;D | |
| diffdiff | 2013-01-04 17:39 | |
![]() | man kan nog träffa sin kärlek även på beta Brukar ju va på de mest underliga vis | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:43 | |
![]() | Det e mest desperata gubbs o killar som verka tro det e fråga om dejting. När det ju e fråga om o utklassa nån i ordkunskap o iq :p . Man borde kunna stänga av chatten. Sen hade jag en dryg spelare en gång som va otrevlig o otålig på när ja skulle spela. Mest trevliga på betapet men en o annan slusk eller nöt tyvärr. | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:51 | |
![]() | Jag vill inte chatta. Jag vill spela skiten ur folk :p så ts det va bra ämne du tog upp. Det borde finnas nån inställning för ej chatt el liknande. Nunnor o gifta e nog de mest eftertraktade flicksen så de hjälper ej o va d :p skönt nog ha ja ej haft nån gryning efter mej på ett bra tag nu hurra | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:52 | |
![]() | Dryging :p | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:53 | |
![]() | Jobbigt att va het, foz:) | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-04 22:59 | |
![]() | Ja det tog på krafterna då det begav sig nu hoppas jag på nyrekryteringar så få de unga ta vid :p | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-04 23:00 | |
![]() | Haha, du ser ung ut:) | |
| foz8 - Ej medlem längre | 2013-01-04 23:16 | |
![]() | Skit oxå jag e skruttgammal..vill bli räv men den raska över isen. Flirting mellan två som gilla det e väl ok. Men som jag sa kunna stänga av chatten för oss som vill det hade ju vart bra. Haha. Ett tag fick jag en bild på gammal tant godkänd. D va gött :p | |
| nidöjs | 2013-01-05 23:53 | |
![]() | Raggning här?! Har aldrig upplevt det. Men skulle det ske så får man väl artigt avböja... ;-) | |
| mrperfect | 2013-01-06 00:13 | |
![]() | jag har dispens för den här bilden <--- | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:14 | |
![]() | Söte du | |
| mrperfect | 2013-01-06 00:24 | |
![]() | Incidental = synskadad | |
| okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:39 | |
![]() | Ha ha, gillar gillar GILLAR saviors inlägg. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:40 | |
![]() | <--------------inte synskadad, du är söt mr | |
| okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 00:43 | |
![]() | Tacka vet jag Ordspel - där fick man ligga mycket oftare. | |