Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2013-10-10 21:57 | |
![]() | En skjuts i karriären vet jag inte, men kultur har väl allt som oftast velat provocera. Att lite underklädesdans provocerar är nästan provocerande i sig. Så där får man väl säga att xxxANxxx själv nästan har lyckats :-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-10 22:01 | |
![]() | Med skjuts i karriären menade jag att de blir uppmärksammade av fler och eventuellt får fler följare genom den uppståndelse som blir när moralpaniken bryter ut. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-10 22:04 | |
![]() | LadySol? vad jag förstår,har du tydligen inte läst allt jag skrivit,annars hade du inte svarat de du svarade i föregående text? Du och många fler som svarar här på denna tråd verkar inte riktigt ta in eller förstå..eller helt enkelt inte förstår eller fattat nåt av mina svar?? Om du kollar igenom hela texten/texterna jag skrivit innan..så ser du också att mina svar ang. detta inte enbart handlar om M.C..!!??? detta upptäckte jag från någon annan innan också? som tog upp om nån fråga eller påstod vad jag egentligen menade m.m.Och då förstår jag att det jag skrivit inte uppfattats!? Läs igenom..så ser du vad jag skrivit..och också vad jag menar!och förstår du inte.. så skit i de då! Jag kommer inte att förklara mer än jag nu har förklarat om vad jag anser och tycker.. Man kan nog tala länge om vad man har för åsikter och varför.. Och var och en har ju sin åsikt.. om det bådar gott eller ont..de återstår att se? det är ju bara så att de som | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-10 22:05 | |
![]() | Obs! sissta raden skulle inte med! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-10 22:06 | |
![]() | Jag förstår visst att det handlar om själva fenomenet nakenhet/artisteri/scenfr amträdande och samhälle i sin helhet, men du verkar ändå ganska fixerad vid Miley Cyrus och använder henne som exempel. Därför svarade jag genom att också använda henne som exempel. Men det är ok om du inte förstod det. Jag har inget emot att förklara när det blir missförstånd. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-10 22:29 | |
![]() | LadySol? jag måste ju iaf. svara dig när du säger att jag verkar mest fixerad vid M.C? Men då har du faktiskt riktigt fel! Varför jag kanske nämnt just hennes initialer är väl för att hon nu är den aktuellaste på tapeten just nu, som då många av den anledningen känner till, men då en av då alla andra föregående och pågående åmare..juckare samlagsrörelse givare på schen och media m.m. där det sexistiska visas till ytterlighet och till sin spets, då detta också visas upp offentligt.. Och som jag då personligen inte stödjer.. Nu sätter jag iaf. punkt här.. Jag startade denna tråd för att höra vad de som var intresserade av att svara svarade så att säga.. Och det har ju kommit in endel svar.. och det är väldigt intressant att höra människor tycka till om saker och ting.. Så en viss fingervisning har jag personligen iaf. fått om vad många anser och tycker om saken som sådan.. Så det är bara att se tiden an..och se hur allt utvecklar sig.. Jag avslutar här..tack alla som visat intresse att kommentera skrivna ord :) | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-11 11:02 | |
![]() | Glömde svara på en fråga någon ställde här till mig? Men jag kan svara till alla som undrar.Just för att det verkar som om många här får en föreställning om att jag är helt emot allt som heter naket och sexigt, som då de flesta och faktiskt även Jag vet är ett vanligt inslag i framträdanden på schen..media eller tv! Och just därför startade jag denna tråd. Jag älskar all sorts musik..och lyssnar då massor på musik..och det känns som om jag aldrig skulle kunna leva utan musik heller! Eftersom jag kan yttra mig och ha mina åsikter angående viss typ av sätt att göra sina framträdanden på av artister etc. Så har jag ju såklart också sett de mesta eller nästan allt som visas på t.ex. MTV-TV.. Och då till svaret på frågan någon ställde här om vad Jag tycker om för typ av artistframträdande eller artist? Jag tycker det finns massor med bra och duktiga artister.. och som dessutom både sjunger bra och kan röra sig på schen. Men om vi snackar artist som kan förmedla sexighet ? Så kan jag iaf. nämna 2st bland många andra som kan lägga fram det så det faktiskt inte känns opassande enligt mitt tycke iaf. :) Och det är:Beyonse & Jenniffer Lopez :) Har kanske inte sett direkt alla framträdande med dess musik..Men jag känner det iaf. som att dessa två har en förmåga att övervägande lyckas förmedla sexighet, men på ett Stilfullt..sexigt sätt och med finess.. och kan föra sig på schenen också..Och riktigt duktiga dansare dessutom.. Och den typen av framträdanden känns inte fel för mig :) Då dessa två dessutom inte bara står där och tar sig i skrevet eller slickar på saker som då ska föreställa nåt annat de slickar eller suger på! Så nu kanske några fick stilla sin nyfikenhet om hur jag tänker och känner ang. framträdanden som då har med sexuella budskap att göra:) | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-19 13:17 | |
![]() | Hej en sissta ggn... Ville bara säga att jag är en person som tycker man ska göra sin röst hörd utåt om man reagerar på saker oavsett bra eller dåligt! Och jag har också kommenterat många inlägg här på betapet, vilket någon/ eller ett antal reagerat med att antingen tycka jag tar plats med att antingen skriva såå många inlägg att vissa upplever det som om ingen annan nästan får plats med att skriva..Eller att jag på nåt sätt tror att allt jag tycker och tänker är det rätta? Men var och en får anse och tycka vad den vill..och tolka mina frågor,inlägg och kommentarer presis hur denne själv vill? Jag vet bara att jag själv vet vad jag känner och anser om saker och ting, och tycker till efter min egen känsla,tanke och intuition. Ja..i allt i mitt liv kan jag säga.Jag går inte med solglasögon på mig och följer strömmen i alla lägen.. För vad är det som säger att alla strömmar är det bästa,om man inte själv reagerar och sållar agnet från vetet? Så funkar jag iaf. sedan är de ju upp till var och en att använda sitt eget sunda förnuft,som i vardagen och ens eget liv, som då är ett gott redskap att ta till i många lägen,och som de flesta borde ha blivit skapt med.. Att i många lägen kunna dra slutsatsen och den eventuella produkten av det hela? Den förmågan har jag i de flesta lägen, vilket har hjälpt mig genom livet i väldigt många lägen kan jag säga.. Så det känns verkligen bra att kunna vara funtad så.. Tack för mig/ xx | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-10-19 14:25 | |
![]() | puh! | |
| med | 2013-10-19 17:49 | |
![]() | PUH!!! | |