Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 066 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| brava | 2013-11-01 21:22 | |
![]() | Folk får väl knulla runt hur mycket och på vilket sätt de vill, men nu var det ju inte det diskussionen handlade om. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:22 | |
![]() | Då läste jag lite fel och håller med corlini i allt det andra. | |
| Bitte - Administratör | 2013-11-01 21:23 | |
![]() | läsa ska det stå | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:24 | |
![]() | Statligt drivna bordeller är trams såklart. "Den lyckliga horan finns inte" Bevis tack, Bitte. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:24 | |
![]() | Porla, det där med att de blir lyckliga är en form av ironi. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:25 | |
![]() | pink. Att det var ironi förstod jag men jag förstår ändå inte vad du menar. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:31 | |
![]() | Om man antar att det finns "lyckliga horor" vari består lyckan? Är det själva handlingen eller är det pengarna dom får? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:31 | |
![]() | *som skänker lyckan. | |
| dinodog | 2013-11-01 21:32 | |
![]() | Ja om man gillar sex och kan tjäna pengar på det,så kan de väl få göra det. Är väl ingen som kan bestämma hur många "kunder" man ska ta emot. Det är något som man bestämmer själv över. Väldigt ofta har de "stammisar" som kommer till dom. Och vill man inte "jobba" en dag då gör man inte det heller. De kunde lika gärna gå ut på kvällarna och få med sig ett ragg hem varje kväll. Men då utan betalning. Men då är man helt plötsligt lössläppt och nästintill en hora, bara för att man gillar sex. Alla lever inte i ett förhållande och kanske inte vill det heller. Deras måtto kanske är ombyte förnöjer. Så länge de inblandade tar någon fysisk skada är det inget att bli hysterisk över. | |
| brava | 2013-11-01 21:33 | |
![]() | motsatsen borde bli att hororna är olyckliga för att moraltanterna inte inser att de själva har valt att jobba som prostituerade och att de är rätt lyckliga med att ha det så - absolut inga tragiska offer. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:36 | |
![]() | Det är garanterat inte så svart eller vitt, brava. | |
| Stormgalen | 2013-11-01 21:38 | |
![]() | Statligt drivna kanske är att ta i, det finns nog utmärkta privata entreprenörer och enskilda firmor som klarar att tillgodose marknaden utan statlig inblandning. Vi skulle behöva en öppnare syn på sex och ju mindre förbjud och lagar på området skulle det leda leda till en gladare befolkning. | |
| brava | 2013-11-01 21:41 | |
![]() | Om man är intresserad av att få en inblick i hur livet för en prostituerad kan te sig så kan jag rekommendera Roslund & Hellströms bok "Box 21". | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:43 | |
![]() | Började tänka en sekund om jag själv skulle kunna tänka mig jobba för prostitueradad, bara för att leka med tanken. Men jag skulle nog känna mig lite äcklig tror jag oavsett om det skedde under lagliga former. Finns säkert en del människor med självdistans och skinn på näsan som kan arbeta som prostituerad. Egentligen är det ju inte mer underligt än porr... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:44 | |
![]() | Hm... Det där lät skumt. Hoppas någon förstår vad jag menar | |
| Porla - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:47 | |
![]() | Man kan ju givetvis inte säga vem som har rätt moral. Den förändrar sig ju över tid dessutom. Det är så lätt att ha en öppen syn på detta när det inte gäller någon man känner. Långt borta - behöver inte bry mig. Gillar dom det så. osv. Jag tror att dom som älskat av kärlek har en annan inställning till sex än dom som inte har haft den förmånen. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:48 | |
![]() | Jag förstår. Alla som jobbar med sex eller porr har det inte som i Box 21. | |
| brava | 2013-11-01 21:48 | |
![]() | Själv anser jag att det finns två olika sorters sex som är väsensskilda. Den ena sorten handlar om närhet och kärlek och den andra är mer som Friskis och Svettis. Synpunkter? | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-01 21:50 | |
![]() | Porla: Långt borta...Känner du någon som jobbar med sex? Jag gör det. Att vi alla känner någon som någon gång har betalat för sex är jag övertygad om. | |
| Stormgalen | 2013-11-01 21:52 | |
![]() | Tror inte att det går att göra en sådan skarp uppdelning i två alternativ. Det är nog en ganska glidande skala och hur tolkningen är beror på de inblandade. | |