Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-12-22 01:38 | |
![]() | Jag har lyckats leva ett fullt normalt liv utan att pådyvlats Fylkings propaganda, däremot så hör jag ofta unga och gamla på gatan såväl som på tunnelbanan/bussar säga könsord och mer! Förbjud tunnelbanan, när vi ändå är igång kan vi inte förbjuda mänskligheten? Det finns så mycket fult därute så vi kan inte låta detta bara vara! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-22 01:54 | |
![]() | Söndagsman:? Alltså..??? Jag förstår mig inte på dig riktigt? Det som sägs på tunnelbanor och liknande? Det kan vi tyvärr INTE värja oss emot om vi tvingas stå i kö nånstans i väntan på tåg..eller på flygplatser och likn.? MEN..??? Att anställda programledare på BÅDE TV OCH RADIO?? Får tillåtelse med dessutom lön att offentligt göra och sända program på bästa sändningstid som det faktiskt kallas och innebär,och som dels inte är lämpliga för barn speciellt? Men även för vuxna som blir PÅTVINGAD skiten i.o.m. att det sänds på Radio som inte alltid går att knäppa av som jag tidigare nämnde? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-22 01:59 | |
![]() | Megaherz:? Alltså..??? Du verkar ju inte alls ha hängt med på det jag skrivit? Läääs..!!! Och fattar du inte? Så kan jag inget göra åt de!! | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2013-12-22 02:50 | |
![]() | xDiamondx, det är kanske lite samma sak som att läsa dina röriga och trista inlägg här, har jag fattat nu? | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-12-22 04:12 | |
![]() | Diamond, Gerts fredagsfräckis har funnits i många många år, jag minns hur jag brukade lyssna på deras program när jag jobbade dagtid för hur länge sen som helst. Eftersom deras program är just reklamfinansierat så är dom väldigt rädda om sina lyssnare. Dom vill naturligtvis inte gå över gränsen för vad som kan anses stötande, men dom vill heller inte låta som tråkmånsarna på UR. I bägge dom fallen förlorar dom lyssnare. Jag kan lova dig att dom inte sitter helt aningslösa och tänker "men oj, Gert gört tydligen precis som han vill, med egen jingel och på återkommande samma sändningstid varje fredag." Gers fredagsfräckis är där den är för att det är så dom får allra flest människor att välja deras kanal. Du är i minoritet, du får vackert lov att vika dig för vad dom flesta verkligen vill lyssna på. p4 kanske är något för dig? inte helt utdöd musik med inte helt nytänkande programledare? | |
| Vilja123 | 2013-12-22 04:33 | |
![]() | Herreguuud xDiamondx du är bara för mycket. Tur att du inte jobbar på radio, så mycket snack utan att komma till nåt vettigt. Din radiotid skulle inte räcka till att spela nån musik som du gnäller o hakar upp dig! Musik kan du lyssna på genom att lyssna på egeninspelad musik. Då får du lyssna på det du vill. Hyr film, ingen reklam stör dig! God natt! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-22 05:05 | |
![]() | Jag tillhör också det försvinnande antalet människor som lyssnar på reklamradio ibland. Jag kan dock inte påstå att just Gerts medverkan stör mig speciellt. Inte för att han är rolig eller har en hel massa klurigheter att dela med sig utav, utan helt enkelt för att han är harmlös. Fräckisarna är ju polerade för att passa dagtidsradio. Att påstå att bästa sändingstid är mellan 7:00-22:00 är bara befängt. Morgonradio, dvs sådant människor lyssnar till i bilen/i mobilen etc på väg till radio anses bättre än kl 12:00, då folk skyndar sig att slänga i sig lunch. Likaså anses eftermiddagen då människor tar sig hem också vara bättre än mitt på dagen. Jag vet inte hur du har det där hemma, men här omkring är de allra flesta barnen på dagis/fritids eller i skolan då fredagsfräckisen dras. | |
| Vilja123 | 2013-12-22 05:09 | |
![]() | Fredagsfräckisen tar inte mycket av radiotiden att man överväger att ens byta kanal! Vad är det som ska vara så svårt??? | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-22 05:38 | |
![]() | Om barnen lyssnar på (reklam)radio 9-10 på fredagar så är det nog ett större problem än fantasilösa fräckisar. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-22 11:16 | |
![]() | Till ALLA som poletten ``TYVÄRR´´Inte verkar ramla ner på:!! Ett RIKTIGT----> Gorilla Wrååååååååll..... (/o_o\) GRAAAOOOOWWHH... | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-22 11:17 | |
![]() | (/o_o\) -----> GRRRAAAAOOOOWWWWHHH---- (/o_o\) | |
| Vilja123 | 2013-12-22 11:55 | |
![]() | Du måste ha stora bekymmer.... Vi är flera som undrar hur du mår! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:25 | |
![]() | Vilja123:? Ja.. inte har poletten ramlat ner för dig heller ser jag!!? Jag har förstått att det är många av de som svarat här? som varken har Egna Barn, eller någon syn & känsla för på vad barn som växer upp ska skyddas ifrån både från Radio!? Men mest från TV ocht.ex. Media ute på Nätet!!!? Som då också tyvärr påverkar barn och dess fortsatta uppväxt och syn på saker och ting, Och de ända upp i vuxen ålder som yttrar sig på ett eller annat sätt? -Och eftersom faktiskt skadliga program och dess utbud tillåts sändas i BÅDE Radio & TV ? Så anses det väl också som ett legaliserat utbud..som = desamma som helt okej? Om jag förstått det rätt? Och eftersom TV,Radio och övrig Media sänder sådant? Så anser och känner barn som växer upp att då är det ju helt okej? Inget konstigt med de.. de är ju såhär de är och ska vara! För hur det än är? Så har TV,Radio och övrig media en stark påverkan på barn som växer upp!? Och även om man är en god förälder till sitt barn, så är det inte lätt värja sig för nåt som anses legaliserat och får sändas genom TV,Radio och övrig media!! | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:42 | |
![]() | Vilja: +1 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:48 | |
![]() | Men vad är det frågan om? Vad är det med er? Dessa påhopp mot varandra? Vuxna människor. | |
| kajix | 2013-12-22 12:52 | |
![]() | Välkommen till forumet Mollee2. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:53 | |
![]() | Hon har ju uppenbara problem, kan inte vara lätt att bry sig så mycket om så lite. Inget påhopp. Omtanke. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:54 | |
![]() | Är väl bara att låta henne vara i så fall. Eller skriva ett PM med några värmande ord? | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-12-22 12:56 | |
![]() | varken skickar eller får PM. Bra så. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-12-22 13:00 | |
![]() | Säj du de... Nåväl, ska avlägsna mig från den här tråden. Känns inte som att det går att tillföra något vettigt ändå. Utan att man spär på elden. :-) | |