Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-10-05 21:56 | |
![]() | Jo, det var STORT...helt klart. ;) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 21:57 | |
![]() | Jag är bara allmänt jävla skitbra så nu jäklar ska det skrytas. Jag kan vara otroligt trevlig och öppen och få i princip vem som helst att slappna av och känna sig bekväm. Jag tycker om att få folk att gilla sig själv och är bra på det :) Behöver dock vara på rätt humör själv. Jag har kört MC 2000 mil från N.Y genom Mexiko, Belize, Guatemala och Honduras och på vägen blivit vägrad att komma in i El Salvador. Kunde inte Spanska när jag började resan men lärde mig på vägen. Jag har haft ett väldigt bortskämt sexliv som inte lämnar mycket att önska och jag är bara allmänt bra på att... ja.. det där... Jag är grym på att fotografera och har några bilder i min samling som fruktansvärt bra. Nästan, men bara nästan, världsklass :) | |
| micro113 | 2008-10-05 22:00 | |
![]() | Bollo Du har verkligen maximerat möjligheterna i det som kallas livet -- avundas dig faktiskt.... ...men får trösta mig med att du har i alla fall inte *fött* fem barn, så de upplevelserna är jag rikare än dig...... ....nåja ..... nåt sånt i alla fall | |
| patboone | 2008-10-05 22:01 | |
![]() | micro113 : Absolut...tyvärr minns jag inte ett ord...men "great minds think alike"...;) | |
| butterkaka | 2008-10-05 22:03 | |
![]() | jag har suttit brevid paulo roberto :P | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:04 | |
![]() | Micro: Jag skulle nog inte säga att jag utnyttjat alla möjligheter, har missat en hel del också, men jag har i alla fall lärt mig att börja göra det jag vill med mitt liv och det känns bra :) Och som sagt, jag har inga barn, det är verkligen ngt som ska finnas i mitt liv senare. Där ligger du ju ljusår före mig, grattis :) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:06 | |
![]() | Paulo Roberto har mobbat mitt ex när de gick på karate | |
| micro113 | 2008-10-05 22:06 | |
![]() | Jag har jobbat på hotell med många kändisar på besök Per Moberg - stammis, Frida i ABBa, Magnus Härenstam, Steffo Törniqvist, osv osv..... Men pinsammast är nog att jag som väktare 1988 begärde legitimation av Magnus Härenstam och Brasse Brännström när de skull in på Securitas huvudkontor, och jag satt i repan... De skrattade ganska gott åt att jag inte kunde placera dem.. | |
| jojagog | 2008-10-05 22:07 | |
![]() | OM ni nu missat detta så............ min pappa blev värlsmästare igår!!!! : ) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:09 | |
![]() | Ok, eftersom vi är inne på kändisar: Min kusin är gift med en kille som varit skådis i 'Lilla huset på prärien'. | |
| emmylicious | 2008-10-05 22:09 | |
![]() | Jag tog körkort i onsdags! | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:09 | |
![]() | jojagog Hur mycket lyfte han? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:10 | |
![]() | joja: koolt! jag är inte så sportintresserad, men det är verkligen STORT ju grattis ni andra: jag VILL kunna säga att jag har legat me paulo roberto, men det har jag inte. Däremot hade jag en vän som hade liknande röst som honom, men han är död. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:10 | |
![]() | Jojagog. Måste säga att den är svår att slå. Gigantisk eloge till din farsa :) *Applåderar stilla* | |
| micro113 | 2008-10-05 22:11 | |
![]() | Tack Bollo Skillnaden blir ju att när du får barn så har du ett halt hav upplevelser bakom dig.... ...men nu när mina barn är stora så börjar jag bli för gammal för äventyren... Det blir inga MC turer för mig, men jag är 42 idag, och inom tio år skall jag i alla fall börja resa.... Dels till USA där makens syster bor .... men i första hand vill jag se Island, Irland och Skottland --Nya Zeeland och Afrika lockar också. | |
| Tess 08 | 2008-10-05 22:12 | |
![]() | *se tidigare sida* Har redan grattat pappsen! Är smått impad av Bollo också... ;-) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:12 | |
![]() | ryssbrud haha det ska du vara glad för tror jag :) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:13 | |
![]() | hehe ja =) | |
| micro113 | 2008-10-05 22:13 | |
![]() | emmy Grattis till körkortet Joja Gratta pappsen. Min morbror var tyngdlyftare på 70 talet och umgicks med Ricky, Frank, och Hoa -- så dem har jag träffat. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-05 22:14 | |
![]() | Micro: Kom ihåg att det är jättelätt att resa. Man kan ta sig överallt hur lätt som helst och allting går alltid att lösa. Den absoluta majoriteten av vilket folket som helst är alltid trevliga och är man bara trevlig själv så löser sig allt. Kasta dig ut och våga släppa taget. Skit i att planera och bara ge järnet :) | |