Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-14 01:56 | |
![]() | Jag spelade nyss i fyllan, -24 slutade det med, Go´natt | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-07-14 09:02 | |
![]() | vad krävs egentligen för fyllecellen? jag har bara blivit utkastad. | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2007-07-14 10:24 | |
![]() | veggie_d - Övervakare2007-07-09 16:01 Om ditt prat tycker jag inte! du ska inte tro på allt vad tidningarna skriver, de hittar gärna på lögner i sin iver. Men visst sitt du i Malmö och knarka med ditt multikultigäng! | |
| Brittson | 2007-07-14 11:57 | |
![]() | Vad har Malmö med det här att göra? Och vad tidningarna skriver? Nej, jag håller helt med veggie_d: "Om det är själva legaliteten som avgör så är det alltså fritt fram att berätta om något skitkul som hände när man rökt braj i Berlin, men inte om något lika kul hände vid ett likadant tillfälle i Bagarmossen?" | |
| Nighteyez | 2007-07-14 13:48 | |
![]() | Yayasout: För att hamna i fyllecellen kan man göra följande: Sitta t.ex å dricka öl lagom packad på en bänk eller nån annan stans, knäcka en bärs i en snuts ansikte efter att snuten snällt sagt åt en att inte dricka så mkt. Det gjorde min kusin, å han hamnade i fyllecellen:) | |
| Bull3n | 2007-07-14 17:17 | |
![]() | Jag har rofflat ut mina hyttkort på kryssningen på disco scenen. Jag har gått in i en silja butik (okänd ort :P) och lekt försäljare med mina polare. | |
| LasseBjörn | 2007-07-14 17:29 | |
![]() | Jag blir upprörd, men inte särdeles förvånad över veggie_d:s smaklöshet och dåliga för att inte säga icke existerande omdöme i sitt inlägg här. Att bagatellisera narkotikaklassade preparat och dessutom uppvisa en obehaglig nonchalans gentemot vårt rikes lagstiftning bedömer jag som mycket olämpligt uppträdande, och som om detta inte var nog görs det i detta fall av en övervakare. Det borde rimligen finnas krav eller åtminstone riktlinjer för hur dessa bör agera. Men det klart, det här är ju bara min privata, högst personliga uppfattning. | |
| Vafalls - Ej medlem längre | 2007-07-14 17:36 | |
![]() | Lassebjörn. Hur skulle brevet se ut till den som du skrev till efter att han rakat av dig din björnfrilla? | |
| LasseBjörn | 2007-07-14 17:38 | |
![]() | Om du vill ha ett svar av mig ställer jag som krav att du uttrycker dig tydligare på en bättre svenska. | |
| Brittson | 2007-07-14 17:52 | |
![]() | Ja, och tur är väl det, att det är din personliga uppfattning. Övervakare på Betapet måste väl inte stödja HELA Sveriges lag, så länge de följer den? Tycker du att de som styr i alla världens länder där andra droger än alkohol är lagliga, är totalt omdömeslösa, alltså? Det finns många betydligt mer olämpliga uppträdanden än att skriva ett inlägg som veggie_d's, tycker jag. Hans åsikter skadar ingen. Vi har ju faktiskt åsiktsfrihet i vårt land, en förträfflig lag som inte bör nonchaleras. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-07-14 18:29 | |
![]() | Finns det en lag om åsiktsfrihet? Att det finns begränsningar i tryckfriheten vet vi, förbud mot viss propaganda också. Menar du att man får tycka vad man vill bara man håller tyst om det? | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-14 20:36 | |
![]() | femtio2007-07-14 18:29: "Finns det en lag om åsiktsfrihet? Att det finns begränsningar i tryckfriheten vet vi, förbud mot viss propaganda också. Menar du att man får tycka vad man vill bara man håller tyst om det?" Ja, självklart. Än så länge står det oss fritt att tänka vad vi vill. | |
| suss_69 | 2007-07-14 20:40 | |
![]() | Vaknade dagen därpå (hemma i egen säng) med sår på näsa och i panna.. och skorna hade inte kommit hem alls.. =) Min sambo tyckte sig minnas att han låst fast våra cyklar i ett staket.. nån stans.. haha | |
| fanvadindie | 2007-07-14 21:31 | |
![]() | Jag och min pojkvän var och hälsade på hans gammla plastmamma och hennes nya man. De hade en tjej som var lika gammal som mig så vi gick ut. Hemma var vi inte förens tio nästa morgon och då lade jag mig bredvid min pojkvän. men hade rest mig efter 1min och lämnat rummet. då gick jag in till mannen helt naken och ställt mig bredvid hans säng och stirrat sedan hade jag gått fram till honom och slitit hans bok ur hans händer och hoppat in i sängen. haha snacka om att jag skämdes dagen efter då detta var min första vistelse hos dom haha. | |
| Lena1929 | 2007-07-14 21:40 | |
![]() | Jag och en tjejkompis var aupairer i USA och efter en utekväll skulle vi sova hos några killkompisar för att slippa metron ut till förorten. Kompisen låg redan sked med en kille när den andra började göra närmanden, jag var rätt berusad och mumlade väl att jag vill sova och slängde mig på första bästa säng. Halvsover när jag känner att han börjar massera mina fötter (var så där lagom skönt för mina trötta fötter faktiskt) men nyktrar snabbt till när han sätter mina tår i sin mun!! och händer börjar glida in under kjolen. (kan tillägga att efter en utekväll i sandaler var mina fötter allt annat än fräscha :) ) Iaf måttar jag en spark mot skrevet på killen och rycker upp kompisen och åker hem! Kan tillägga att jag inte titulerar honom kompis längre... | |
| falafelibröd | 2007-07-15 19:03 | |
![]() | You go girl! | |
| auranita | 2007-07-15 22:30 | |
![]() | En torsdagsförmiddag i min vilda ungdom (efter en blöt kväll på klubben) när jag vaknade, konstaterade jag att jag hade en sprillans ny 7-växlad herrcykel parkerad i mitt sovrum. Sov ett par timmar till, krafsade gruset ur mina blodsprängda violblå, och cykeln stod fortfarande kvar! Funderade en stund på hur jag skulle formulera "upphittat-annonsen" och om jag skulle hänga upp den på statsvetenskapliga fakultetens anslagstavla eller inte... Kom dock på bättre tankar, fick tag på cykel-ägaren via nummerupplysningen. Han hade nog mer morkis än jag! | |
| bodycheck | 2011-08-21 19:01 | |
![]() | snefylla e kanon! skulle sova i en sandlåda med sopor i sen blev ja ledsen för att jag itne ville gå hem, 4 pers drog mig hem där ja råkade välta hälften i mitt rum, slänga ut möblerna från balkongen å hoppa efter själv för å rymma eller nåt :S tur man har vänner som alltid drar en tillbaka hem å väntar tills man somnar.. :) skulle nog kunna skriva en bok... | |
| miss evelyne | 2011-08-21 19:10 | |
![]() | Det var då värst vad alla blir as-kalas här... har ni inte hört uttrycket vi svenskar ska leva efter? det kallas "lagom" Mina as-kalas kompisar brukar messa mig.. "jag är här, det står såhär på ett hus. TA MIG HEM!!" Fast då på lite sluddrigare sms-språk... upp med eniro och kolla hur man tar sig hem... inte en enda gång jag misslyckats med att få hem nån och då endast via sms. Brukar också få vara den som stoppar bråken som är på gång att starta osv. Fattar inte riktigt grejen med alkohol.... | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-08-21 19:11 | |
![]() | Å det är mycket det! ;) En gång trodde jag att jag var förföljd av en död kille! Helt svartklädd, likblek... Men några helger senare såg jag honom igen, helt vitklädd... Så han var inte död men skum var han! =) | |