Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
felix ij | 2008-03-19 18:41 | |
![]() | Hehe jo ni var bättre än oss helt klart! Jag har inte sagt att ni är SÄMRE än oss däremot säger jag att ni är dåliga och då när det gäller matcherna mot BP och tyckte inte ni var värda guldet förra säsongen, eller imponerade särskilt mycket., pratar vi samma språk nu då? Jao denna säsong ska bli interessant, ni har inte värvat mycket alls då AIK och bajen värvat betydligt fler, och ni har folk skadade dessutom? Har du , eller någon koll på vad det står i matchen..? (AIK - DIF) i Portugal som startade 18:00 ..? | |
Knodde | 2008-03-19 18:47 | |
![]() | Felix// Jag som gnagare tycker inte om att hålla med djurgårdare, men daner00 har rätt. du är pinsam. Miss_jk// Är man storebror vet man det, men det blir ganska lustigt när vissa plockar fram lillebrorsbeteende när de ska hävda det :-) Angående derbymatcher sedan 1998 så har daner00 rätt även om jag som gnagare går på Svenska spels linje vid cupmatcher. Det är resultatet vid 90min som räknas. 1999 AIK - Djurgården 3-1 Djurgården - AIK 0-0 2000 Djurgården spelade i superettan 2001 AIK - Djurgården 1-1 Djurgården - AIK 1-2 2002 Djurgården - AIK 3-4 AIK - Djurgården 0-3 AIK - Djurgården 0-0 (0-1 efter förlängning SvC-final) 2003 AIK-Djurgården 3-3 Djurgården AIK 2-1 Djurgården-AIK 2-1 SvC 2004 Djurgården-AIK 3-1 AIK-Djurgården 1-1 2005 AIK spelade i Superettan 2006 AIK-Djurgården 3-1 Djurgården-AIK 0-1 2007 Djurgården-AIK 3-1 AIK-Djurgården 1-1 AIK 5 segrar Djurgården 5 seger Oavgjorda 6 | |
Knodde | 2008-03-19 18:52 | |
![]() | Felix// 1-0 till AIK och Mattias Jonson i djurgården skadad om jag förstått allt rätt. Skadeeländet fortsätter för grabbarna från ladugårdslandet. | |
Tjakompis | 2008-03-19 19:19 | |
![]() | Ja men nu så försåtr vi varandra bättee, kanske dumt att göra påhopp och så men tyckte bara han kunde erkänna och så vidare. men nu släpper vi det. OKEJ, yes! | |
Töjeksperten - Ej medlem längre | 2008-03-19 19:22 | |
![]() | Du, Snorklan... Vad ska jag äta upp? Du, TjaKompis, vad vill du veta? Till sist. Lillebror kan vi omöjligen vara till AIK och DIF. Vi är inte släkt på långt håll heller. Vi är födda ur en helt annan kultur. Föräldrarna till dessa bråkiga tvillingar ville nog inte heller ha fler barn(bara ett antagande). Intressant resultat Bajen-Gefle 4-0 "-Vi håller nollan för trettonde halvleken i rad, det är otroligt bra, säger assisterande tränare Andreas Pettersson" Det ser nästan för bra ut. | |
Tjakompis | 2008-03-19 19:26 | |
![]() | Hah jo men å andra sidan släpper ju er målvakt in mål från hörnor, och de är de få som lyckas med, Kan inte nämna ngn, Jo en Filip De Wilde, om folk vet vem det är? Ja du ni är födda ur en annan kultur som du säger, den kulturen som säger att man endast kan ta 1 guld på sina 111 spelade år. :) Ciao Bella! | |
Knodde | 2008-03-19 19:35 | |
![]() | Töjeksperten// Det brukar inte vara något gott tecken när det ser för bra ut. Jag upplevde det förra året och AIK:s inledning på allsvenskan förra året var ingen höjdare. 2001 såg det allt annat än bra ut för bajen på försäsongen, och vi vet ju alla hur det slutade. För övrigt är det lite "kasta sten i glashus" över dina gliringar om bråkiga tvillingar. | |
Tjakompis | 2008-03-19 19:44 | |
![]() | Jo tyvärr vet vi det, men det var väl roligt för dom att ta sitt första guld... Undrar om de blir 2:a guödet för Bajen, 11:e guldet för AIK eller 12:e guldet för Djurgården? Tjaa, den som väntar han får se, som man säger | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-03-19 19:47 | |
![]() | Vad vore fotbollen om inte Solna AIK och Djurgården fanns, det är klart att vi ska kasta skit på varann. Men jag måste erkänna att jag personligen vill ha bägge dom där skitgängen kvar i allsvenskan. Det blir liksom inte samma sak med Vasalund eller BP. | |
Tjakompis | 2008-03-19 19:49 | |
![]() | Solna AIK och Solna Blå (DIF) de kan också sammarbeta ska ni se! ;) | |
Palini | 2008-03-19 19:51 | |
![]() | Tjakompis... Vi är födda ut den kulturen som gör att vi älskar vårt lag även om det inte vinner några SM-guld. Vår kärlek till vårt lag är inte beroende av framgångar och segrar. Det finns andra viktigare värden här i livet än guld och pengar. Och vi spelade knappast fotboll för 111 år sen. Hammarby var en roddklubb på den tiden... | |
Tobbelille | 2008-03-19 19:51 | |
![]() | Vi (Blåvitt) slog Trollhättan igår med 3-0, starkt hehe nja men en bra början för vår nye målvakt iallafall =) | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-03-19 19:53 | |
![]() | Vad är Trollhättan? | |
Tobbelille | 2008-03-19 19:55 | |
![]() | hehe Trollhättan trodde jag alla kände till :P nä men dom håller nog, jag e inte säker till i Division 1, möjligtvis div2 H.Milds moderklubb (om jag inte minns fel) =) | |
snorklan | 2008-03-19 20:17 | |
![]() | felix ij.. Jeez! Flest derbyvinster eller flest guld.. vad väger tyngst? ;) | |
Maybach | 2008-03-19 20:32 | |
![]() | Bajen 4 - 0 Gefle, som sagt, ser nästan för bra ut. | |
Tjakompis | 2008-03-19 20:36 | |
![]() | Ja men Bajen - Gefle va för månader sen? det e historia i dagens nu? så varför inte rikta blickarna framåt och kolla hur det går i allsvenskan 2008? | |
Palini | 2008-03-19 21:01 | |
![]() | Gefle saknade ställde över mer än halva ordinarie laget, så man ska nog inte dra för stora växlar över den segern, eller de andra vinsterna försäsongsmatcherna heller. Vi har mött ett riktigt bra lag i försäsongsmatcherna och den torskade vi. | |
Maybach | 2008-03-19 21:19 | |
![]() | Bajen - Gefle spelades idag. | |
daner00 | 2008-03-19 21:20 | |
![]() | Såg att aik vann med 2-0, bara att hoppas att svenska lags tradition håller sig, ju bättre försäsong desto sämre serie.. hoppas vi får ihop en elva mot norrköping ruggigt många skador. Sen vill jag kommentera en sista sak ang rivaliteten mellan DIF-aik Finns ingen annan rivalitet som är så stor i Sverige, finns inga andra lag som hatar varandra så mycket... det är fan pest och pina derbydagar, men man skulle inte vilja vara utan heller, på nåt konstigt sätt. Sen snacket om lillebror eller storebror.. nja aik kanske var först, men det känns dubbelt så jävla skönt att vara bättre än sin storebror. Knodde bra statistik ang. derbyna ,tyckte jag mindes rätt även om jag var tvungen att efterregistrera cup-kvarten men enligt din teori har vi då ett till kryss, och en förlust mindre för DIF. Men jag går på linjen att vinst är vinst ;) !! | |