Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dooit | 2008-02-16 23:49 | |
![]() | "Barbi" diggar loss till melodifestivalen www.youtube.com/watc...1V mmXoxGlY | |
| barbi | 2008-02-16 23:51 | |
![]() | hahahaha du är knäpp do:=))) | |
| emmylicious | 2008-02-16 23:57 | |
![]() | haha, det var det roligaste jag har sett på väldigt länge, skrattade så jag grät. | |
| le-lou | 2008-02-17 10:34 | |
![]() | jag som älskar scissors sisters tycker de där ronnedahlbröderna var ultrasvängiga! Så bra! Yih så skönt att de gick till final. Och yih så skönt att skrikan carola hamnade i kiruna. Däremot, Sanna N ballad är fin och så, men är det ingen som tycker att den påminner mycket om Anna Vissis låt (greklands bidrag 06)? Speciellt refrängen...känns väldigt stulen :) youtube.com/watch?v=...WO YeBAijKA Nåja. Helt rätt bidrag gick vidare iaf! | |
| stefanf | 2008-02-17 13:49 | |
![]() | Carola är inte helt vidrig i alla framträdanden och jag föredrar att höra henne sjunga hellre än att hon pratar.. :) Vad sägs om denna..? www.youtube.com/watc...re =related För övrigt var jag oerhört nöjd med utgången igår. Rongedal är en klassisk feel-good låt och den kan gå hela vägen. I så fall blir det succé i stora finalen också. Sanna Nielsens ballad är å andra sidan i storslagen Celine Dion-klass, fast bättre. Utan att alla bidragen är klara till finalen vill jag redan nu påstå att den kommer på pallen och inte alls omöjligt att hon vinner - ruggigt bra. Hon visar dessutom att det inte alltid behövs en gigantisk scenshow för att nå ända fram till lyssnarens hjärta. Androla kommer dock att bli farliga i finalen då låten blir bättre (iofs samma med flertalet här..).. Olas låt var bra med lite tråkigt framträdande.. BWO nästa vecka? | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-17 14:30 | |
![]() | dooits länkfil e beviset på varför I love europe gick vidare!! ;-)) | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-02-17 21:27 | |
![]() | jag bara älskar sanna nielsens låt. om något framöver kan slå det så är det något som vinner hela skiten. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-18 00:42 | |
![]() | hahaha Tittade precis på dooits länk. Vilken go gumma. Är det sant att det är så du ser ut i verkligheten barbi? =)) | |
| barbi | 2008-02-18 01:03 | |
![]() | hahaha nää fast ja önskar ja kommer o vara lika glad som henne när ja blir oldis:=)) | |
| emmylicious | 2008-02-18 13:27 | |
![]() | barbi, du kan chatta med The Nicole nu kl 13.30 på aftonbladet.se | |
| barbi | 2008-02-18 15:52 | |
![]() | nääää ja missa:(((( skulle ha vart jätte kul ju:=)) tack iaf emmy | |
| Slemmie | 2008-02-18 17:01 | |
![]() | Jag har undrat en sak sedan förra veckan: Vad vad det egentligen alla gamla x skulle få på kinden?? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-18 17:39 | |
![]() | låter som "snäll klapp" men jag vet inte. www.youtube.com/watc...KE _PzOjCDA | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-02-18 18:56 | |
![]() | www.schlagerparty.se...la _Gamla_X | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-23 18:00 | |
![]() | Va å kolla på genrepet på melodifestivalen igår. Ikväll e det grymt jämt startfält med många bra låtar. Men kolla in Josefine i ainbusk, hon såg ut att va helt drogad. Igår i alla fall;-) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-23 18:38 | |
![]() | Jossan är bara sååååå snygg! *Hejar på Ainbusk* | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-02-23 18:41 | |
![]() | Om du hejar på Jossan för att hon är så snygg, så hejar jag på Matte i Let´s Dance, för att han är så snygg;) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-23 18:45 | |
![]() | Och vem fan är Matte i Let´s Dance? Haha, verkar lite gay... ;-P | |
| minneslucka | 2008-02-23 18:55 | |
![]() | Ska vi prata snygg så kolla Martin i BWO. Ser ut som en stygg liten kyrkängel! Mums... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-02-23 19:04 | |
![]() | Jag gillade också The Nicole. Eller nej, inte henne, men låten. Tyvärr förstördes allting av hennes extremt dåliga engelska uttal, man märkte att bitarna på ryska sjöng hon bättre, kanske kändes de lite mer "hemvana" för henne? Kebabpizza var soft men lite för seg! Överhuvudtaget, varför är så få partylåtar med? :( Ikväll ska jag kolla in Frida. Martin i BWO är snygg men något trist i rösten! | |