Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
29
Inloggade61
Mobilspel
Pågående19 465

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kingcom2009-05-02 21:00
Antal inlägg: 174

Tinna: på salong? hos ett proffs
det var tänkt att det skulle vara lite roligt
men det är sant oxå

_Gabriella_2009-05-02 21:20
Antal inlägg: 7

Jag heter Amelia Gustavsson och är 47 år gammal. Jag bor i Falun och jobbar som diplomat. Jag gillar att umgås med falska mäniskor och det händer då och då att vi säger rasistiska komentarer till utlänningar fast jag själv är halv utlänning. Jag har 1 barn men funderar på fler. Jag har grön hårfärg och svarta ögon. Jag lyssnar på ultima thule och pluton svea, och en av mina största favoriter är kalle bah

myla2009-05-02 22:00
Antal inlägg: 4

Jag heter Linnéa Fridner och bor på Upplands Väsby Järnvägsstation. Jag är 44 bast och jobbar som elektriker. Jag gillar att shoppa och hetsa över trendplagg och von Sydow-mode. Jag har ett barn men har planerat utseendet på två till. Håret är rött och ögonen jeans-blå, musik jag gärna lyssnar på är gangsta-rap och blip-blop-tecno. Favoriten är dock Nickelback^^

malle722009-05-02 22:04
Antal inlägg: 35

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Jag heter Carina Westin, bor i Bollnäs och är 65 år. Arbetar som tryckare och ägnar mig gärna åt att mobba barn. Jag har ett barn som knappt syns längre eftersom jag håller på att ta bort det. Håret är grått och ögonen svarta. Älskar dansband och Thomas Di Leva.

helbe2672009-05-02 22:23
Antal inlägg: 570

Jag heter Maria Härold och bor på Viking Line terminalen. Jag är 56 år gammal och jobbar på Televerket. Ett barn har det blivit hittills, men planerar att skaffa ett till. Mitt hår är korallfäragt och ögonen kritvita. Musik jag gillar är allt från klassiskt till dansband och favoritartisten är Lady Gaga.

helbe2672009-05-02 22:26
Antal inlägg: 570

Glömde att skriva att jag är grymt intresserad av att gå på buggkurser och att sitta i telefonkö.

oggere2009-05-02 22:42
Antal inlägg: 46

Jag heter Karl Bagoric och kommer från Sandviken.
Jag är 53 år och inga barn. Jag jobbar som skogsvårdare.
På min fritid utövar jag Nazism och steker blodpudding.
Mitt hår är svart och mina ögon gråa. Jag lyssna mycket på Jazz
och min favorit artist är Ola Magnell.

EbbaGreen2009-05-02 22:44
Antal inlägg: 1986

Haha kul grej...

Jag heter Birgitta Gustavsson, är 53 år och bor i Gränna. På fritiden städar jag toaletter, men annars jobbar jag som svetsare. Jag har inga barn (lite sent nu med tanke på min ålder). Utseendemässigt har jag vitt hår och svarta ögon... Jag älskar techno och rap, men min favvoartist är Ben Folds Five.

-BAUDI - Ej medlem längre2009-05-02 22:48
Antal inlägg: 1089

Jag är den röda jävulen i balls of steel.

MadameMim2009-05-02 22:48
Antal inlägg: 1725

Jag heter Anna Johansson och kommer ifrån Färjestaden på Öland. Jag är 67 år och jobbar som snickare. Jag tycker om jakt, sport och djurplågeri. Jag har inga barn. Mitt hår är lika svart som mina ögon. Min musiksmak är helt klart danband och eurodisco, och mina favoritartister är Kurt Sunes Med Berit.

blue_moon2009-05-02 23:08
Antal inlägg: 9713

Jag heter Maria Jönsson och bor i Lund. Egentligen är jag död men skulle ha fyllt 103 år i november om jag fått leva och ha hälsan. Jag är godsägare och mycket road av boxning och rådjursjakt. Barn har jag inga och planerar inte att skaffa några. Jag har svarta ögon och grönt hår. Techno och rap lyssnar jag oftast på och min favoritartist är Lunds studentsångare. :D

-BAUDI - Ej medlem längre2009-05-02 23:17
Antal inlägg: 1089

jag är en av de två sexslavarna bakom malena ivarsson i "fräcka fredag".

_astrud_ - Ej medlem längre2009-05-03 00:03
Antal inlägg: 398

Förnamn = Marie
Efternamn = Badh
Hemstad = Göteborg
Ålder = 53
Yrke = Pensionär med intresse för trädgård och fiske.
Intressen = Pälsdjur, speciellt hästar.
Jag har inga barn, jag tänkte skaffa i tonåren men då hade jag antagligen haft ett fult barn som jag helst skulle vilja bli av med nu.
Hårfärg = Svart.
Ögonfärg = Grön.
Musiksmak = Allt med baktakt.
Favoritartist = Det minns jag faktiskt inte.

snuttran2009-05-03 01:27
Antal inlägg: 4

Hej hopp!...mhm.. Jo, jag heter Maria Vincent och bor i glada Hudik , är 68 år men vete tusan vad jag jobbar med!?! fast mina intressen är stress, falskhet och att sitta uppe och vara orolig för min tonårsdotter är himla skoj! Har ett helt gäng med ungar, varav två är riktigt fula. Mitt hår är grått och mina ögon svarta. Lyssnar gärna på klassiskt och pop..men favvogruppen är Led Zeppelin..

vemvonhelst2009-05-03 09:23
Antal inlägg: 299

Hej alla glada, jag heter Erik Karlsson och bor i Augsburg utanför München. Jag är 62 år och jobbar som inköpschef på ett industriföretag i Örebro. Min favorithobby är sitta ensam hemma utan att göra någonting och även se en och annan högklassig såpa, typ baren,Big Brother eller liknande. Jag har för närvarande inga barn, men har funderat på att skaffa en liten en.
Jag har grått långt böljande hår och röda ögon. Min favorit musik är tveklöst Eurodisco...blir vild av Alcazar och E-type, detta till trots är Black Sabbath mina favoriter.

Limer2009-05-03 09:43
Antal inlägg: 1214

Hallå där.
Mitt namn är Elsa Trädgård och jag bor på Hjalmar Bergmanteatern i Örebro. Jag närmar mig 69 år och arbetar som bonde.
En alldeles perfekt dag är när jag får svara på åtskilliga samtal i telefonen från olika käcka telefonförsäljare - som alla känner mig vid förnamn, trots att vi aldrig har träffats förr.
Jag har två barn.
De är egentligen separata men går liksom i varandra,
så jag antar att rent medicinskt så anses de vara siamesiska tvillingar.
Tillsammans med dom brukar jag leva livet som en underbar operett, för det tycker jag är en fantastiskt upplyftande och trevlig musikart.
Favoritartisten är (trots tragiskt liten operetterfarenhet) Elvis Presley.

heeting - Ej medlem längre2009-05-03 10:44
Antal inlägg: 442

Hejsan! Mitt förnamn är Anna, men jag har glömt vad jag heter i efternamn. Jag bor i Örebro, är 51 år gammal och arbetar som lärare i svenska. På fritiden misshandlar och rånar jag folk, får värsta kicken av det. Om jag hade haft några barn hade jag misshandlat dem. Mitt hår är rött med rosa toppar och mina ögon är mörkblå. Jag lyssnar mest på techno och gubbrock, och min favoritartist är Cassie eftersom hon sjunger jättebra.

pennyjenny2009-05-03 11:03
Antal inlägg: 528

Jag heter Anna Storm och kommer från Kalmar. Jag är 44 år och arbetar som bilreparatör. På fritiden rensar jag avlopp och misshandlar alla jag möter. Jag har inga barn. Mitt hår är röd/vit/svart-rutigt och jag har vita ögon. Jag gillar techno och heavy metal. Favoritartister är Anders och Karin Glenmark.

YlBjörn2009-05-03 13:53
Antal inlägg: 502

Tjenixen. Här e Kristian Björk från Stockholm. Snart 75 bast. Äger en tennsoldatsfabrik. Diggar sport i alla former. Har en unge. Svartvitt hår och rosa ögon. Gillar tysk marschmusik. Favoritartist Lars Adaktusson.

SylviaPlath - Ej medlem längre2009-05-03 14:02
Antal inlägg: 31064

M. Wedin från Uppsala, 56 år gammal, reklamman och konstnär.
Intresserad av stela parmiddagar med charader efter måltiden. Inga barn. Blått hår, beige ögon. Älskar tysk eurodisco/techno och schlager.
Favoritartist är märkligt nog Bob Dylan.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?