Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-03 15:09 | |
![]() | Har gjort det, men ställer mej då frågan: Varför ens då engagera mej i att anmäla till er om jag känner mej säker på fusk. Jag kanske också ska börja praktisera denna filosofi i min yrkesroll som socialsekreterare, när det gäller hanteringen av socialbidragsfusk. I stället för att polisanmäla personen kan jag ju sakta vandra hem nynnandes " detta får bli hans egen störda nattsömn, själv sover jag sött":) | |
| vulcan | 2008-04-03 15:12 | |
![]() | Jag tycker att du ska anmäla allting du känner dig säker på om det är viktigt för dig. Vi tittar på alla anmälningar som kommer in och i ett antal fall har det som sagt lett till varningar eller avstängningar. Att jag tycker att falska fuskanklagelser är ett större problem ska inte på något vis tolkas som att vi struntar i fusk eller har gett upp alla försök att komma åt det. Jag försöker bara sätta realistiska målsättningar. | |
| matss - Ej medlem längre | 2008-04-03 15:19 | |
![]() | kafferast nu? | |
| matss - Ej medlem längre | 2008-04-03 15:20 | |
![]() | hehe, förlåt, jag ska inte sabba tråden *skäms och dricker vidare mitt kaffe* | |
| Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-03 15:25 | |
![]() | Det är skönt att vara "mellan" två jobb. Då kan man ta hur lång lunch man vill ;) | |
| Mårten | 2008-04-03 16:28 | |
![]() | "utan den som konsekvent blandar att lägga jättesvåra långa ord med ett fruktansvärt uselt taktiskt spel" - OMG du pratar om mitt spel IRL! | |
| Sagolika | 2008-04-03 16:43 | |
![]() | Har ibland sett hur en del gör rullning på rullning men kan inte stava i skrift ö.h.t. Märkligt.. | |
| y not | 2008-04-03 16:51 | |
![]() | ja doktor phil. Jag tycker du skall börja praktisera den även i din roll som socialsekreterare. Inte att du inte skall anmäla fusk när det är uppenbart, men att du i första hand skal förutsätta att dina klienter talar sanning och att det är din uppgift att agera deras hjälp i stället för polis. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-04-03 16:56 | |
![]() | sagolika: har du sett "rainman"? | |
| storråda | 2008-04-03 17:55 | |
![]() | Dr. Phil: "Jag kanske också ska börja praktisera denna filosofi i min yrkesroll som socialsekreterare, när det gäller hanteringen av socialbidragsfusk." Säg till när du börjar praktisera filosofin.... då flyttar jag till din kommun! Bilen är packad å klar ;0) | |
| doktor phil - Ej medlem längre | 2008-04-03 18:20 | |
![]() | Blir inga problem y not då jag redan gör detta! Mitt inlägg menades dock syfta på företeelsen att ignorera uppenbart fusk! | |
| sansh1ne | 2008-04-03 18:26 | |
![]() | Det som jag reagerat mest på under tiden jag spelat betapet är en spelare som har åtminstone två olika nick registrerade. h*n har kommit upp i väldigt hög rating på väldigt få matcher. har sett att många har misstankar mot denna person, men ändå finns båda nicken kvar, fastän det är lång tid sedan de här misstankarna kom fram. tar ni bort nicken om ni kan avgöra att det definitivt är fråga om fusk? | |
| skrabban | 2008-04-03 18:44 | |
![]() | Jag tror inte att folk fuskar. Läser man mycket, löser korsord eller spelar många olika spel så får man ett mycket gott ordförråd. Själv har spelat scrabble live och här på Betapet mycket. Jag löser korsord ibland också. Jag har läst böcker sedan jag var sju år och nu är jag 63 år så då får man ett mycket bra ordförråd. Alla kan ju inte lika mycket. Jag tror som sagt vad att folk inte fuskar men man vet ju aldrig. | |
| Sagolika | 2008-04-03 18:49 | |
![]() | Oeronbarn: ja det har jag, men himla längesen. Vad hade du i åtanke? | |
| Nemi | 2008-04-03 21:25 | |
![]() | sansh1ne: Ja, om vi kan se att det är något slags fusk så kan vi stänga av personerna. Det är absolut förbjudet att använda sig av otillåtna hjälpmedel under spel. Finns det misstanke om att någon spelare gör det, ta screenshot på spelet och maila till abuse@betapet.com. Ta inte och anklaga någon i spelrumschatt eller forum utan låt oss spelvärdar hantera det. /Nemi | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-03 22:29 | |
![]() | jag får känslan ibland att motståndaren fuskar...speciellt om den tar mycket lång tid på sig och lägger jätte-märkliga ord.. men så fort man bara nämner ordet fusk på denna sajten blir man utpekad som en hinhåle och att minsann ingen fuskar. nemi - hur ska man kunna ta screenshots på någon man tror fuskar? -hur ska man kunna avslöja en fuskare? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-03 23:22 | |
![]() | tyst som vanligt.... schhh....säg inte ordet bara. | |
| Nemi | 2008-04-03 23:23 | |
![]() | -bara Ann: man kan ta screenshots på matchen :) På de ord som läggs ut tex. | |
| y not | 2008-04-03 23:26 | |
![]() | vilka ord är fusk? | |
| Ordfobi | 2008-04-03 23:28 | |
![]() | :D :D | |