Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:42 | |
![]() | Vem är det som kränker då? Vet fortfarande inte det och har fortfarande inte fått svar på den frågan. | |
E_Cantona | 2008-04-15 16:43 | |
![]() | då har vi ju gett elitisterna forumet för sig själva, kanske de som är meningen?? | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:44 | |
![]() | På ett forum så får man ta att det finns de som argumenterar för/emot oavsett om man andra inte kan eller orka argumentera för det de själva har skrivit. | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:44 | |
![]() | Argument är en sak, men infantila påhopp som inte har ett skit med tråden att göra en annan. Speciellt när man inriktar sig helt och hållet på en enda person dessutom. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:45 | |
![]() | Ja se där, nu sparkas det uppåt istället. Jag tänker dock inte med flit skriva sämre än jag lärde mig i grundskolan eftersom jag fick en tillsägelse från en övervakare om att det kommit klagomål på min grammatik sist jag försökte med detta. | |
E_Cantona | 2008-04-15 16:46 | |
![]() | Håller med OJ | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:46 | |
![]() | Uppåt? det förutsätter att du är bättre än jag på något sätt? Skulle inte tro det, va. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:46 | |
![]() | Ond jävel, Du är väl mästaren på att förstöra trådar med OT inlägg om personligheter och andra typer av nonsensinlägg. Samtliga personer du stör dig på är sådana som tycker om att dra resonemang lite längre än vad genomsnittet tycks vara intresserade av. Om det stör dig så mycket kan du helt enkelt ignorera de inlägg du inte förstår dig på. | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:46 | |
![]() | Håller med O.J . Å vad jag vet kallas det mobbing! Å det e lätt att va det bakom en dataskärm. Skärp er, häng inte kvar i gammalt groll för länge. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:46 | |
![]() | Ond jävel, jag skulle tro det | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:47 | |
![]() | ordmärkaren, du menar väl dra resonemang in absurdum? | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:48 | |
![]() | på vilket sätt skulle han vara bättre? resonera om det du. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:48 | |
![]() | Det var inte jag som kallade mig elitist OJ, men du kanske är lite förvirrad. Väldigt kul att studera ditt beteende. Nästan lika kul som att läsa alla tidigare gräl du och din flickvän haft med otaliga personer här under era många avstängda/uppsagda konton. | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:49 | |
![]() | Ok, det handlar alltså om gammalt groll mellan personer här? Ok, då är jag för färsk. Ok, Ok. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:49 | |
![]() | jag kan iaf. säga så mycket att jag tycker inte om personangrepp varken här eller IRL.... | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:50 | |
![]() | Ond jävel, Du kallar det "in absurdum" för att du inte förstår nödvändigheten? Det är ditt problem, men försök inte förstöra för de som vill diskutera saker. | |
Ballerina | 2008-04-15 16:50 | |
![]() | OJ Jag håller med dig. fast jag diggar E solu, tycker inte att han hör till den kategorin :P | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:51 | |
![]() | men e solu, är det inte det du är? med den attityden du har. "ja se där, nu sparkas det uppåt" Komedi på hög nivå... | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:51 | |
![]() | Ond jävel, Eftersom du uttryckligen bad om det så antar jag att jag får svara. E Solu är bättre än dig för att: 1. Han håller sig till ämnet 2. Han kan stava 3. Han klarar av abstrakt tänkande 4. Han har humor och bjuder på sig själv 5. Han har snyggare frisyr | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:52 | |
![]() | Här ska man tydligen hålla med om allt ihop och helst skriva att man håller med också, om man inte gör det och tycker något annat som få andra har skrivit, ja, då är det att göra påhopp. Ni kan ju gärna söka upp trådar där ni anser att det har förekommit mobbning/påhopp/kränkande inslag med mera eftersom ni verkar ju ha koll på när, var och hur. | |