Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:31 | |
![]() | Vi gillar Bitte precis som hon är!!!!! ;-P | |
| Spader triss - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:33 | |
![]() | "ett forumtroll av dess lika,," haha nåt nytt uttryck jag missat? | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:36 | |
![]() | åå om ja också vore gammal gärna 40 plus med bristningar slapp fitta o hängpattar. Hade 3 borskämda snorungar en lika ful o fet gubbe med ölmage som köper horor på fre kvällarna då ja käkar chips och torkar skit på min älskade 5 åring som är lös i magen. Snälla ni tro inte att ni är gud bara för ni blitt gammla. Vist finns de kloka kärringar utan tvekan men här berkar de ju bara vara avundsjuka osäkre tjurkärringar sluta o vara anundsjuk gå o snyt era ungar o be en bön att de inte blir som jag. | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:38 | |
![]() | Guldlock. jag har kanske varit orättvis.... Man jag ogillar inte dig, jag försvarar bara kvinnlighetens möjligheter att utvecklas från det sylfida till det yppiga utan att minska i attraktionskraft. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:38 | |
![]() | Lycka till guldlock, jag menar det verkligen. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:41 | |
![]() | Jg är iofs inte 40+ än utan "bara" 32 år, men jag har tre barn och en sambo. Har (som jag tidigare sagt) inga bristningar som syns (förutom någon enstaka i knävecken), ABSOLUT inte slapp fitta (vilket inte behöver bero på barnafödslar utan kan vara ärftligt eller vad som helst), inga hängbröst (C-D-kupa utan häng! Det du!!!) Min sambo umgås med mig och inte horor, han ha rinte ölmage (dricker inte öl). Inte ofta man torkar sit på en 5-åring heller.. (du vet inte mycket om barn du?) DESSUTOM tror jag inte att jag är GUD, däremot tror jag att jag vet bra mycket om livet i allmänhet och jag anser själv att jag är vuxen och till och med mogen ibland. | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:41 | |
![]() | Zimba! Visst visar min historia att barn / pojkar faktiskt har en uppfattning om det som är vackert redan som små? Och kanske blir påverkade under uppväxten? | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:41 | |
![]() | Bitte bitte bitte, borde du inte heta bitter i stället kul att du trivs med dig sj o att du tycker du är snygg. Jag vet inte hur du ser ut så ja kan inte säga nått jag hoppar inte på pesoner utan min uppfattning om vad som är fult vad JAG är rädd för mm. Jag sitter inte o säger att anna är ful och pelle e dum och siv ska dö elelr ja önskar att åsa blir sjuk mm som de förekommit här. Fattar inte varför ni är så arga jag har inte hoppat på er som personer jag känner inte er ni känner inte mig. Disskutionen hade kunnat vart intressant om de hade hållt si på nivån vad jag vs någon anna tycker inte angrepp men men de va så här ni ville ha de skyll er själva | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:42 | |
![]() | Hade durit min dotter hade du fått på käften direkt kan jag säga! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:43 | |
![]() | du varit * ska det naturligvis stå | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:43 | |
![]() | HAHAHAHAHAHAHA! Guuuud vad underhållande! | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:45 | |
![]() | myran_64 de låter som du borde annmälas stackars dina barn, barnmisshandel de är allvarliga grejer de ojoj | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:46 | |
![]() | Guldlock! Jag ser på hur du skriver att du är arg... Men ta en stund och andas... Jag har oxå tyckt "att tjocka kärringar får skylla sig själv", men nu är jag själv en "rundare kvinna" och inser att jag kanske var lite omogen i mina åsikter. Om det är så att du vill ha sympatier för att du är så mkt smäckrare än det som vissa tycker är "en vanlig kvinna" så var glad<för det. Det är bara trist att utmana dina medkvinnor i en tävling om vad som är finast att vara - smal eller mamma | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:47 | |
![]() | sejmårr, ja så är det nog. Barn är härligt ärliga utan att mena att vara dumma. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:48 | |
![]() | Guldlock, nu får du väl ta och lugna ner dig lite...haha. Hur kan en så liten ha så mycket ilska? Du startade tråden och då får man räkna med att folk inte håller med(i det här fallet ingen), dessutom är du jävligt otrevlig bara för att alla har en annan syn än vad du har. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:48 | |
![]() | Sejmårr jag är inte arg däremot frutansvärt road av alla dessa kärringar som är sååå mogna o erfarna som sätter i halsen för vad en liten omogen flicksnärta utan bröst skriver. De tog ner nivån jag hejar glatt på | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:51 | |
![]() | Hahaha! Skrattar fortfarande så tårarna rinner. Du är så rolig guldlock! Ser iofs inte någon som sätter i halsen som inte har anledning till det. | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:52 | |
![]() | jag har en kompis som har fött barn men ändå är smäcker och fin. Jag är avundsjuk på henne.... men hon är avundsjuk på mig... hum? Jag tror att du är jättefin! Njut av det... och var inte road eller oroad över oss andra.... "Vi bär de ärr som livet ger oss med stolthet" | |
| barbi | 2008-04-15 21:53 | |
![]() | nu vill ja inte vara otrevlig men ja måste fråga dig guldlock.. mår du bra? är du verkligen en tjej? | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:56 | |
![]() | barbi NEJ jag mår inte bra för ingen har ju fattat va ja menar de är ju denna bild av en riktig kvinna som stör mig, ja ja tycker man hör på tv o i media är att en riktig kvinna ska vara mullig, ha bristningar, en riktig kvinnas högsta önskan är att föda barn skaffa familj mm. Sen kan väll ja också hålla med om att de är smala tjejer i modetidningar o så men då används inte urycket riktig kvinna. det är de det där RIKTIGA som stör mig. Jag, jag är kvinna föddes som kvinna är de fortfarande och har inga planer på att byta kön. | |