Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 848 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-05-29 04:23 | |
![]() | Jag anser att man bör släcka persiennerna. Jag tycker absolut inte att man får strutta runt naken och dingla med dolmen i lo och lä. Jag tycker ej heller att man får hålla på och titta in i folks fönster, eller visa sig naken inanför dessa glasbeprydda insyningsanordningar! | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-05-29 07:17 | |
![]() | Pandina, din arma unge. Du har gått vilse i frigjordhetens dunkla djungel. - Iochförsig lätt gjort i det här samhället, men om du bromsar lite och tänker till ett varv eller två, så kommer du säkert upp på rätt bana igen. Återigen: Den korrekta ordningen är den, att den som går näck, drar ner sina persienner. | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-05-29 07:45 | |
![]() | bley men många hyreslägenheter har inte persienner! Jag är beredd på några extra kronor i skatt för att införa obligatoriska persienner i hyreshus. Jag gillar nämligen att dansa runt naken UTAN att nån kan se mig. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-05-29 07:56 | |
![]() | Ehh? Gardiner då? Och har du inga gardiner, så spika upp ett lakan för fönstret då, din nakenfis. | |
| matoh - Ej medlem längre | 2011-05-29 08:01 | |
![]() | Om man vill dansa naken ... åk på nudistfestival. Annars.. stör sej folk på detta egentligen...? | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-05-29 08:11 | |
![]() | Ojja, jag tycker att det vore osmakligt att gå naken i "allas" åsyn. Jag går också naken hemma, men då har jag gardinerna fördragna. | |
| Pandina | 2011-05-29 18:17 | |
![]() | Mäh. Jag slår vad om att samtliga ovanstående skribenter knappt kan se sig själv i spegeln nakna utan att rodna eller ta illa vid sig. Tycker denna hets mot nakendom är en smula befängd... Ok, en grej att gå näck genom stan eller hemma hos någon. Det är lite väl nudistiskt. Men att endast få vara naken på utsatta platser bara för att persiennen är trasig - föddes ni med kläderna på? Är ett par bröst eller en dingdong så mycket att skämmas för? Alla följer i princip samma mall liksom. Det är vackert som fan, var stolt om du känner för det! | |
| Grymming | 2011-05-29 18:21 | |
![]() | Håller med föregående talare! Mer naket åt folket! | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-05-29 18:44 | |
![]() | Pandina Du är visst fortfarande vilsen. Så låt mig förklara lite till: NÄR man ser ut som en gudinna, NÄR varje gram sitter precis där de ska, NÄR man är vältränad och NÄR man är fullkomligt tillfreds med sig själv och sitt utseende, DÅ har man inget som helst behov av att exponera sig på ett så osmakligt sätt som det avhandlas om här i tråden (tänker t.ex på Lucidor's granne. jiiises). NÄR man själv vet vad man har innanför sina kläder så kan man till och med gå i klädd i säck och ändå känna sig stolt och nöjd, för att man - som sagt - själv VET. Det är dom osäkra, dom som är missnöjda med sitt utseende, som behöver såna tramsiga bekräftelser som man möjligtvis (?) kan få genom att på ett larvigt sätt exponera sig. Så, på med kläderna, eller ner med persiennerna, systrar. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-29 18:49 | |
![]() | Om man är orimligt snygg. | |
| Pandina | 2011-05-29 19:08 | |
![]() | Men hallå eller? Går man naken i sitt hem för att få bekräftelse från grannarna? Vad yrar du om, öhmöh? Varje gram sitter ALLTID precis som det ska, just för att det sitter där. Sen att folk har komplex för någon detalj på sin kropp, det sitter i huvudet och går sällan att urskilja genom två fönster och med en gård emellan. Det är du och ingen annan som ska ha ett "jisses" - just för den känslighet som du verkar uppvisa i förhållande till nakna kroppar. Du verkar till och med anse att de med snyggare kropp bör skyla sig och hålla sin lycka för sig själv, vilket för mig låter som någon form av missunnsamhet, eller bitterhet. Ord som "larvigt" och "osmakligt" har också använts i dina beskrivningar. Och jag måste säga att jag känner mig lite stött; det blir lite som en förolämpning gentemot nakna kroppar. Tro det eller ej, men alla är nakna under sina kläder. Så åker somliga kläder av ibland. Och somliga åker på. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-05-29 19:17 | |
![]() | Pandina Läs om och läs rätt. :) | |
| Pandina | 2011-05-29 19:23 | |
![]() | Upp med persiennerna, ner med byxorna, systrar (och bröder). | |
| Pandina | 2011-05-29 19:35 | |
![]() | Jag vet inte hur jag annars skulle tolka det du skriver, öhmöh, än att personer som går nakna med persiennerna uppe endast gör det för bekräftelse från grannarna. Jag känner inget behov av att exponera mig, varken hemma eller ute - det bara blir så ibland att jag springer näck genom lägenheten, kanske lägger till en piruett eller en moon-walk. Hade det handlat om sexuella aktiviteter, däremot - ja, då kan jag nog tänka mig att dra ner persiennerna. Både för att jag skulle känna mig väldigt utblottad, men också av respekt för grannarna. Men det är en stor skillnad. | |
| Emilie85 | 2011-05-29 19:49 | |
![]() | Jag tycker såhär; Vill man gå naken i sitt eget hem-självklart ska man göra det. Men man kan ju göra det lite diskret...Inte gå o ställa sig o putsa fönster eller så :-) Jag brukar gå naken hemma, och än har inte grannarna klagat...He he.. Men som sagt, man behöver ju inte dra det till det yttersta... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-29 19:54 | |
![]() | Lite jobbigt att mina fönster är så låga... | |
| Pandina | 2011-05-30 15:13 | |
![]() | Hoodman, jobbigt för vem? | |
| white rhino | 2011-05-30 15:28 | |
![]() | haha | |
| golden | 2011-05-30 16:12 | |
![]() | klart man får.. själv trivs jag dock bättre i kläder än utan. | |
| jordgubb_40 | 2011-05-30 16:47 | |
![]() | tycker att det är upp till var och en om man vill gå naken i sitt egna hem...dom som är nyfikna och glor in får väll skylla sig själva :) | |