Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 977 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:13 | |
![]() | Tror ni på allvar att hårfärgen avgör om man har mer kul eller inte, till exempel? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:16 | |
![]() | Det beror nog på vilken situation. Det är nog inte jättekul att vara svarthårig en högsommardag. Inte så kul att ha pms när man är rödhårig. En blondin ska väl akta sig för att säga något korkat. Blåst och brunett kan inte vara enkelt. Så roligast har man väl om man är väl anpassad för sin hårfärg. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:18 | |
![]() | Solen: helst klart! Haft de flesta hårfärger och stor skillnad på hur mkt ragg man får. | |
| Suds McDuff | 2008-05-09 23:09 | |
![]() | Jaha. Vilken var bäst resp sämst då? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-09 23:15 | |
![]() | Bäst eller sämst är väl en smakfråga. Jag som är rödhårig (fast jag har så många färger lixom, guld blond röd..solen gör sitt till) kan väl knappast göra nåt åt det, men är fasiken så nöjd med det...;) | |
| coolkitty | 2008-05-09 23:37 | |
![]() | ens naturliga hårfärg är nästan alltid fin. jag kan faktiskt inte komma på en enda hårfärg jag tycker är FUL. visst föredrar jag oftast mörkt hår, men jag kan också tycka att rödhåriga/blondiner är otroligt snygga i sina respektive hårfärger. folk passar oxå alltid i sin naturliga... det blir liksom mest naturligt då. som ni ser liggar jag den naturliga looken, det måste erkännas. dock är jag inte emot färgat hår. men jag tror att det är bra att lära sig tycka om din naturliga hårfärg innan man färgar det sjutusen ggr för att känna sig bra, för känner man ett behov av att färga och byta hela tiden så är det inte för att det är något fel på ens riktiga hårfärg, utan på ens självförtroende. men with that said så kan det ju vara trevligt med omväxling! men överkänsliga hårbotten strejkar mot allt med den minsta gnutta parfym, men för era andra.... go ahead you have my blessing etc. | |
| coolkitty | 2008-05-09 23:37 | |
![]() | WOWZ, digression. kom på att frågan egentligen inte alls handlande om att färgning. lol. | |
| Suds McDuff | 2008-05-09 23:42 | |
![]() | Mitt svar ovan var till trashone. Vilken hårfärg ger bäst ragg? Och sämst. | |
| Trzosen - Ej medlem längre | 2008-05-09 23:54 | |
![]() | Kör en blandning på allt så blire det nog bra - råttfärgat ;) Det beror på vem håret sitter på, alla passar inte i allt, som jag ^^ haha | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-10 02:10 | |
![]() | Ja | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-10 02:28 | |
![]() | Jag tror att man har lättare att ha kul som svartrockare om man har svart hår, än om man har grått t ex. | |
| piggelin88 | 2008-05-10 03:19 | |
![]() | jag har haft blont,brunt,svart,ljusbru nt och rött hår. jag gillade alla! men jag känner mig mest bekväm och som mig själv i brunt | |
| missundersto | 2008-05-10 05:24 | |
![]() | svart med vita stripes är va ja själv föredrar o ha. | |
| saraab - Ej medlem längre | 2008-05-10 08:23 | |
![]() | alla färger är helt okej , beroende på vem de sitter på :) men om man har svart så kanske man blir kallad svartrockare , men det har också varit "mode" på tjejer. I dagens läge verkar det som om att de flesta bedömmder en på hårfärgen. | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-05-10 09:21 | |
![]() | Jag började färga mitt hår när jag va 15. Blond från början men det har jag inte varit sen dess. nu är jag svarthårig. Passar mig bättre. de som inte är snyggt är en överblonderad tjej. så det nästan är vitt... det är inte vackert på någon! | |
| saraab - Ej medlem längre | 2008-05-10 09:40 | |
![]() | platinablont alltså ? de som färgar o färgar o sen har silverschampo ? det vet jag ibte heller om jag tcylker är så fint , men kanske ;) | |
| saraab - Ej medlem längre | 2008-05-10 22:32 | |
![]() | men är det så att folk går på utfärgen hur personligheten är ? =)<3 | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-10 22:47 | |
![]() | Suds: Rött var klart givande. Svart tvärtom. Min egna lilla undersökning :) | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-10 22:49 | |
![]() | * Motivera dig och skapa inte meningslösa trådar eller inlägg. Vill du få igång en diskussion räcker det inte med att fråga "vad tycker ni om XXX?". Ta initiativet själv och berätta varför du gillar/ogillar just det | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-05-10 22:50 | |
![]() | Stort lockigt rött hår med gröna ögon och blek hy. Väldigt vackert. Eller stort lockigt hår med gröna ögon. Fint det också. Eller blond, blåögd och blek. Själv har jag Mörkråttfärgadguldröttmel lanbrunfärg på håret. Med blåa ögon och blek hy. Det funkar också | |