Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 901 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-07 13:00 | |
![]() | *sorry för alla felstavningar och "tappade" bokstäver ..* | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-07 13:13 | |
![]() | Storleken har betydelse, för mig. Det finns dock en ganska stort spann för vad som är lagom för mig. Kryper det ner till långt under medel kan jag uppleva det som ett problem, det är den bittra sanningen. Som tur är inte alla kvinnor som mig vilket gör att de med väldigt liten kan hitta någon annan. Sex är väldigt viktigt men det finns definitivt fler problem än storlek man kan stöta på. Jag tycker inte alls det kan jämföras med storleken på bröst eftersom brösten inte alls har någon praktisk funktion när man har sex, däremot tror jag de flesta män hade upplevt problem med en kvinna som har tappat sin muskulatur, kvinnan med för den delen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-07 13:16 | |
![]() | "Kryper det ner till långt under medel kan jag uppleva det som ett problem, det är den bittra sanningen." Känner detsamma. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-05-07 13:57 | |
![]() | Till Ond Jävel vill jag säga att Skönheten inte bara kommer inifrån, det är också ganska skönt inuti. | |
| Miss A | 2008-05-07 14:09 | |
![]() | Hejja upa! :) Och till dej O J.. Klart att vissa saker tilltalar en mer estetiskt.. För det är man väl inget svin(?!) .. och att det tvunget skulle betyda att man är speciellt ytlig tror jag inte.. Bara att man har en viss smak.. och den e ju olika som synes.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-07 14:14 | |
![]() | Vilket gulligt forum. Det är klart att verktyg måste vara anpassat i storlek till sitt syfte. Står man där med sin lilla skruvmejsel och skall dra åt en stor skruv så kännner man sig ju lite handfallen. Men om det är en perfekt matching, så går det ju så lätt! Personligen och med en begränsad tillgång till verktyg, så att säga, så är min erfarenhet att den lilla skruven kan (med lite pul) dras åt med något för stor skruvmejsel, däremot står man handfallen om man har en för liten skruvmejsel. Fast det är möjligt att vi pratar bilar, och då är jag ju ute och cyklar lite. Har en kombi. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-07 15:27 | |
![]() | Hahaha, var jag din fru i det här läget hade jag inte uppskattat kombiliknelsen :) | |
| Ond jaevel - Ej medlem längre | 2008-05-07 15:33 | |
![]() | Hahaha Miss A: hur kan någon tycka att en kuk är estetiskt tilltalande? Organet är ju något av det fulaste som finns på en människa..;) | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-05-07 15:35 | |
![]() | Falska ögon är fulare. | |
| vulcan | 2008-05-07 15:45 | |
![]() | Hysteriskt kul dude :D Seriöst så tror jag att storlek, form och allmän ståndaktighet eller hur man nu ska uttrycka det har betydelse för de flesta mäns självförtroende. Även ganska till åren komna män kan ju bli väldigt deprimerade om prostataoperationer, hjärtproblem eller något annat går ut över potensen. Att ha en extremt liten kan säkert vara problematiskt, precis som alla större avvikelser från normalkurvan är det för de flesta som drabbats av det. Att ha XXS-storlek, att vara en vuxen tjej som är 195 lång, att väga 180 kg eller att ha nästan osynliga bröst - klart det inte är enkelt. Och det är klart att utseendet och fysiska egenskaper spelar roll för de allra flesta av oss. Om man ändå ska sluta i någon slags positiv anda så låt oss tänka på visdomsorden ur Pelle Svanslös: "Ingen kan ha allting, men alltid har man nåt, alltid kan man vifta på det lilla man har fått" :) | |
| ANDERStG | 2008-05-07 15:45 | |
![]() | Mentalhygienisk Tidskrift har reflekterat över denna fråga. www.kraken.se/kraken...bo cker.htm Se femte boken i listan. | |
| ANDERStG | 2008-05-07 15:47 | |
![]() | Direktlänk www.kraken.se/kraken...r_ stor.htm | |
| Miss A | 2008-05-07 15:58 | |
![]() | O J.. syftade mer på den den häcken och brösten som du nämnde.. Men hmm.. det finns "finare" & "fulare" organ .. finns de som faller mig mer i smaken än andra :P | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-05-07 15:59 | |
![]() | "faller mig mer i smaken än andra :P" Sluta skriv snusk! *vårkänslorvild* | |
| Miss A | 2008-05-07 16:01 | |
![]() | mmm visst kvittrar fåglarna vackert ;P | |
| cribba | 2008-06-18 20:36 | |
![]() | Hellre än liten med sting i än en stor med ingenting i! | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-18 21:45 | |
![]() | eller en i en tving. | |
| dorisboris | 2008-06-18 21:47 | |
![]() | snugg bild ann | |
| Candee | 2008-06-18 22:04 | |
![]() | liten med sting och sving men inte i string utan snygg kalsing | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-18 22:20 | |
![]() | Brukar man inte säga: Hellre liten och rapp än stor och slapp ? | |