Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 780 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-07-01 20:30 | |
![]() | Jag kör oftast med springnotor när jag är på krogen eller på restaurang. Man spar otroligt mycket pengar på det, ännu mer ju oftare man är ute och äter eller dricker. Sen kör jag svarttaxi, det blir billigare så. Fast jag kör bara svarttaxi till sådana ställen där jag ska själv. På så sätt får jag någon annan att betala min resa. Återanvändning av tandtråd, diska plastpåsar (har jag hört funkar). | |
| Snoosy | 2008-07-01 20:52 | |
![]() | Har man tänkt att investera i aktier, så är det rätt tid nu, för er som tänkt att satsa lite långsiktigt :) | |
| Snoosy | 2008-07-01 20:53 | |
![]() | *vet att det kanske inte var ett sånt tips du var ute efter, men ändå | |
| creamie | 2008-07-01 22:46 | |
![]() | Köpa nåt slags träningskort, typ till ett gym, och var där ofta och utnyttja duscharna + att du får träna och träffa nya vänner som du sen kan utnyttja ^^ | |
| iPusher | 2008-07-01 23:31 | |
![]() | Är det bara jag som undrar, men hur träffar man nya vänner på gymmet? De två år jag tränat där har det bara varit stinkande hunkar som velat mer än att bara äta en trevlig middag. Vajföj vill ingen vaja min vän? :( | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-01 23:35 | |
![]() | creamie: Jag betalar samma saker med mitt studielån som jag annars har gjort under tiden jag jobbat... så där är det ingen skillnad. Dock kan jag berätta att om man har tre barn behövs en jäkla massa grejer (dom små djä**rna (små gullungarna ska det stå)nväxer och behöver nya vinter/sommar/höst/vår-kl äder och även vanliga saker typ tröja, skor, och schampo) | |
| creamie | 2008-07-02 00:11 | |
![]() | Tack för svaret :) Hey, ett supertips: åk till Ullared, Gekås och storhandla! :D | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-02 00:27 | |
![]() | Med dessa bensinpriser kostar det väl både en skjorta och en kalsong att ta sig dit (låååång väg) | |
| creamie | 2008-07-02 09:23 | |
![]() | Ta en bussresa! :) | |