Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-30 12:55 | |
![]() | teen- ja, där krävs det mycket arbete med sin egen rymlighet för att hänga med, det erkänner jag. :) | |
Dyslekso | 2008-09-30 13:04 | |
![]() | Mycket bra skrivet ovan ordis. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-30 13:05 | |
![]() | Var går gränsen för att accepteras i din närvaro, ordis? Alla med ej fördelaktigt utseende, önskvärd vikt och status, störande ljud (vare sig det beror på hydrauliken i permobil, allergisk snuva som ej går att få bort), stamning och allmäna tics bortstötes och skulle helst inte förekomma på jordens yta? Akta så du inte blir ny ledare i något förbjudet förbund och klistrar 6-uddiga stjärnor på alla du ogillar. | |
patboone | 2008-09-30 13:07 | |
![]() | mommes: Läste du ordis inlägg? | |
Dyslekso | 2008-09-30 13:10 | |
![]() | Fast det där med att ta ut sin frustration på omgivningen vet jag inte om rörelsehindrade gör mer än andra människor...det har jag faktiskt inte märkt. | |
Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-09-30 13:14 | |
![]() | Jag retar mig på att folk inte ger tillfälle till returmatch när man förlorat. | |
TeenOrdis - Ej medlem längre | 2008-09-30 13:16 | |
![]() | mommesfrites, respektera mitt handikapp, jag lider av en empatibristsjukdom, jag kan inte hjälpa det :( Dyslekso, när skrev jag att permobilister var mer benägna än andra sjuka att ta ut sin frustration på omgivningen? | |
Dyslekso | 2008-09-30 13:19 | |
![]() | "Däremot kan sjukdomar nog många gånger ge upphov till bitterhet, depression och en ofrivillig tendens att ta ut sin frustration på omgivningen." Ingenstans. Felläsning, sorry.:) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-30 13:22 | |
![]() | Men ordis, sovra din galla lite, du sårar mycket. Skulle du säga någor dylikt direkt till min släkting skulle du få en taskspark i verkligheten också. | |
TeenOrdis - Ej medlem längre | 2008-09-30 13:37 | |
![]() | mommesfrites, galla? var hittar du den? Jag vill bara behandla handikappade som alla andra. Om du hade något som du inte kände till men i praktiken utan större besvär kunde ändra på t.ex. horn i pannan? Skulle du då inte vilja att nån i din omgivning påpekade det så du kunde fixa till problemet? Permobiltjejen skulle säkert ha lättare att skaffa kompisar om hennes maskineri snurrade lite tystare, men naturligtvis bör man fundera över hur man formulerar sig: Fel: Ordis: -Jag hatar dig och din jävla permobil, det låter nåt förfärligt, jag vill att du betalar mina studielån, du har sabbat min framtid... Lena: -Men.. men... jag visste inte *tar livet av sig omgående* Rätt: Ordis: -hej Lena, jo jag skulle vilja prata med dig om en sak... när du kör runt i klassrummet, tror du att du skulle kunna ställa ner klimatanläggningen lite, du vet jag har känsliga luftvägar och blir lätt förkyld när jag vistas i ACC-miljö för länge... Lena: -Oj, det visste jag inte.. men min permobil har ingen klimatanläggning? Ordis: -Inte? jag trodde det var den som lät... Lena: -Nej det är nog drivremmen, den är lite sliten, men jag har inte hunnit byta, servicecentret har ingen ramp du vet, lite ironiskt eller hur? Ordis: -Ajdå, men jag kan följa med dig ner, så du kan få det fixat, den är faktiskt lite högljudd, fast det är nog mest vår föreläsare som pratar för tyst. Lena: -Ja han är en idiot eller hur? Ordis: -Absolut *Filmkyss... The End* | |
Dyslekso | 2008-09-30 13:45 | |
![]() | Är det detta som kallas för total pwnage? :D | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-30 14:53 | |
![]() | Haha...avslöjad :P Har mina horn under luggen. Puss i pannan på den som vill ha. | |
patboone | 2008-09-30 15:01 | |
![]() | Irriterar mig på att ännu ett litet uppfriskande gräl tycks vara skrinlagt. | |
Minta | 2008-09-30 15:29 | |
![]() | Vem äger vem Dyslekso? | |
carlmartin - Ej medlem längre | 2008-09-30 15:49 | |
![]() | heder åt teen som ovan visar vägen till elimination av en småsak han irriterar sig på. way to go! UT med problemen som förgiftar ditt liv! *slår på trumma, chantar, talar i tungor, röker på, ler, skrattar, dansar hippiedans* (i tur och ordning, ja) | |
Dyslekso | 2008-09-30 15:59 | |
![]() | Minta: 1. ordis 2. hela tråden med det där inlägget :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 16:01 | |
![]() | Hur gick det med profilbilden, Dyslekso? :) | |
upa - Ej medlem längre | 2008-09-30 16:06 | |
![]() | Om det ändå vore så enkelt att göra sig av med småsaker man stör sig på i livet. Man kan ändå göra ett försök. Jag erbjuder de förlorade min tröstande hand på väg till servicecentret. Får se om jag får nåt napp :) | |
Dyslekso | 2008-09-30 16:06 | |
![]() | Vadårå? Så att du kan känna igen mig på ICA? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 16:09 | |
![]() | Jag gillar (otecknade) profilbilder helt enkelt... | |