Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Erik A | 2011-01-03 01:05 | |
![]() | Kul med lite respons i tråden. Jo jag gillar allt från mulliga till ganska ordentligt stora, Har försökt lägga upp en bild på mig och lite info på min profil för hoppningsvis blir det godkänt av någon moderator imorgon. Kramis | |
| morsans syrr | 2011-01-03 01:40 | |
![]() | Jaha... ingen chans hos dej heller då Erik A... Jag e jätte-dö-singel, lång, temperamentsfull, Ett riktigt charmtroll...... Min man ska helst va lång , snygg, mörk, blåögd , självsäker..... Jobba måste han göra! Tog ju bort rik för lite sen, fick så dålig respons....... Kanske får jag plocka bort lite mer........ :))))))) | |
| MsKitty | 2011-01-03 15:24 | |
![]() | Jätte-dö-singel, lång, tempramentsfull och ett riktigt charmtroll borde alla gånger kunna hitta en lång, snygg, mörk blåögd, självsäker jobbande man. Du kan ju inte börja plocka bort en massa - då blir det ju ingenting kvar ju! :) Men.. ok.. rik kanske man får ligga lite lågt med :) | |
| LufsLudde | 2011-01-04 00:46 | |
![]() | Så åker man iväg på ett nyårsfirande och kommer tillbaka och har missat massor. Hittade tillslut mitt namn i ett par matchningar ett x antal sidor tillbaka och jag må ju säga att numsan står för ett imponerande engagemang :) Ändå tänker jag vara oförskämd och be om en ny matchning, åtta är äldre känns lite för mycket för min smak, glömde nämna det i kriteriet :P | |
| numsan | 2011-01-04 00:59 | |
![]() | Det var värst vad alla ska ha problem med ålder och avstånd då. Okok, nästa matchning ska vara ett försök till mer avancerad taktik. Måste bara vänta tills jag pallar kolla upp hur gamla alla är och var ni bor.. I övrigt tyckte jag du fick superfina matchningar Ludde, och dessutom komplimanger från matchmakerskan också. TROTS att jag är sjukt gammal.. ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 01:00 | |
![]() | Bättre då att alla får skriva vart de bor och hur gamla de är här så blir det lättare för dig, numsan. :) | |
| LufsLudde | 2011-01-04 01:19 | |
![]() | Haha, ja jag klagar inte på det. Fast det var lite lustigt att du "gnällde" på att jag var för ung för dig men matchade ihop mig med dom som är äldre än dig ;) | |
| numsan | 2011-01-04 01:22 | |
![]() | Haha, jag har inte gnällt någonting.. Jag har bara sagt att jag skulle vilja ha dig för mig själv om du var några år äldre.. Det är motsatsen till gnälla.. =D Men okok, jag ska försöka hitta någon annan fantastisk tös åt dig.. Det var inte så gott om de unga tjejerna bara.. | |
| LufsLudde | 2011-01-04 01:23 | |
![]() | Nä, jag har sett det då jag kikat i tråden också. Förbaskat! | |
| numsan | 2011-01-04 01:24 | |
![]() | Och LadySol.. Det kan ju vara en id+e.. Tror dock det kan vara svårt att få alla att skriva.. | |
| numsan | 2011-01-04 01:25 | |
![]() | Men Ludde - håll ut. Jag ska hitta någon åt dig ska du se.. Hur gamla får de vara egentligen? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-04 01:25 | |
![]() | Möjligt. Men om de får veta att det hjälper dem i sina matchningar så kanske en del av dem gör det, vilket också skulle vara en hjälp - om än mindre än om alla skriver. | |
| LufsLudde | 2011-01-04 01:29 | |
![]() | Det är ju lite svårt att säga eftersom det egentligen är hur personen är och i vilket livsstadium personen befinner sig i. Men någonstans mellan årsmodell -85 till -92 kanske :) Gärna i norra Sverige men hittar du en the right one så flyttar jag mer än gärna på mig för hennes skull. | |
| numsan | 2011-01-04 01:40 | |
![]() | Okidoki, då vet jag. =) | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-04 01:41 | |
![]() | "Gärna i norra Sverige men hittar du en the right one så flyttar jag mer än gärna på mig för hennes skull." SÅ ska det låta. *tummen upp* | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-01-04 02:31 | |
![]() | Goddag! Om jag ska börja med mig själv så är jag en väldigt lugn och trygg kille. Ställer alltid upp och går helhjärtat in i förhållandet. Gillar sport och fotografi. Söker en tjej som är både hårdhudad och öm, som gillar att slänga lite käft ibland och som gillar att tävla i sport eller andra saker också. En omtänksam tjej som stöttar i alla situationer. Kan säga ifrån, men gör det av största kärlek. | |
| freddy80 | 2011-01-04 03:01 | |
![]() | Tja! En tatuerad Gbg:are som är singel. Vore ju trevligt å bli ihop parad med en likasinnad! =) /Freddy | |
| nygiants | 2011-01-04 03:41 | |
![]() | singel och stolt | |
| jaapconrad_ - Ej medlem längre | 2011-01-04 06:43 | |
![]() | Jag brukar ibland dagdrömma om hur det skulle vara att vara singel. Hade man fortfarande "haft" det? Men som synd är så är jag alldeles för lyckligt gift för att vilja testa. | |
| nippertippan | 2011-01-04 07:13 | |
![]() | soon to be | |