Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| demoniac | 2011-04-04 22:19 | |
![]() | Ok... Jag har helt missat diskussionen i badrummet som nyss visades i TV. Fy fan säger jag bara!! Jag har ju försvarat Vanessa och Sonia men nu måste jag säga att jag ändrade mening!! Iaf Vanessa kan ju verkligen inte diskutera, jag blev riktigt irriterad! Ville bara säga det, nu börjar det igen! ;) | |
| demoniac | 2011-04-04 22:31 | |
![]() | Kände för att lägga in denna lilla snutt; www.youtube.com/watc...Ae TkbfII1w Gud vad det var kul!! =) De var ju tillsammans ett tag efter programmet var slut... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-04 23:01 | |
![]() | Kunde inte Patrik bara glidit på sin vinst utan att balla ur och snacka om han han ska släppa värsta grejen som kommer kasta omkull hela huset. Vad fan skulle det vara liksom..Piihiinsamt | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-04 23:03 | |
![]() | Vanessas ordförråd är överbefolkat av "Faktiskt" och "Snäsig" med läspande s | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-04 23:04 | |
![]() | Nej, inte läspande..sånt där s som verkligen skär sig och ger rysningar längs min ryggrad. Nu ska jag sluta :) | |
| Snoosy | 2011-04-04 23:08 | |
![]() | Kan inte annat än hålla med Demoniac om Vanessa och Sonia. Dom beteer sig väldigt barnsligt. | |
| le-lou | 2011-04-04 23:16 | |
![]() | får en känsla att Patricks "värsta grej" är att släppa Martin och Minelas bravader. . . Annie känns helt desperat med allt kyssande och hon är verkligen på. Jag ogillar det starkt, hon anklagar Madde för saker hon själv gör - Annie som dessutom känner både Martin och Sara sedan start. PISSDÅLIGT. Vanessa gjorde bort sig helt i badrummet... Peter har helt rätt - varför ska man ens säga till, städa för fan. Nipprigt avsnitt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 23:18 | |
![]() | Och jag har inte TV11 och måste vänta tills avsnittet finns på nätet.:( | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 23:56 | |
![]() | Tror att Patrik tänker se till att bli autonominerad helst tillsammans med några till så att de blir så många som möjligt som är nominerade på söndag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 00:25 | |
![]() | www.facebook.com/big...ie ?sk=wall Ja, det hoppas jag. | |
| Månsson123 | 2011-04-05 00:28 | |
![]() | Jaha, nu har SylviaPlath börjat starta facebookgrupper också. Vart är världen påväg? :) www.aftonbladet.se/n...22 61110.ab | |
| giraffspan | 2011-04-05 00:30 | |
![]() | Nu ligger avsnitet ute SP | |
| Gautama | 2011-04-05 00:42 | |
![]() | Ett litet sent aprilskämt kom från Annie idag i bikten. Hennes förklaring till att hon gillade Patrik var att hon är svag för "bad guys"!! Exakt var är Patrik en bad guys? Han är så mesig och tråkig så klockorna stannar. | |
| le-lou | 2011-04-05 00:44 | |
![]() | mm... och var det hans prov på "finkläder" - det han hade i söndags så är han inte hunk heller. Herregud så estetiskt, herregud så oklädsamt. Jag undrar på allvar om han kanske har problem med ryggen faktiskt, han stapplar ju fram ibland och ryggen är böjd på ett märkligt vis. | |
| le-lou | 2011-04-05 00:47 | |
![]() | haha Gautama, ja verkligen. Tror att hon menar hans stil, med att först vara med henne och sen med Madde då. Jag vet inte. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 00:49 | |
![]() | Jag har börjat titta nu och kan bara säga följande: Fan vad skönt att Vanessa åkte - hon är ruggigt osympatisk i det här avsnittet! Sonia likaså, ut med henne! Stort pluspoäng till Patrik för att han framförde en åsikt för en gångs skull. Och till Rodney, som läxar upp Vanessa. Klippet har fastnat, skall försöka kicka igång det igen...:) | |
| Gautama | 2011-04-05 00:51 | |
![]() | Ja, Vanessa sjönk i mina ögon också mer och mer med tiden. Jag gillade henne från början men hon förändrades väldigt mycket och drog sig bort från gruppen. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-05 00:57 | |
![]() | Första intrycket stämmer absolut inte alltid nej. Gillade inte Rodney alls ibörjan, nu tillhör han en av mina favoriter. Vanessa var en av de jag tyckte bäst om i början och hon tillhör de som jag ogillar nu.. | |
| giraffspan | 2011-04-05 00:59 | |
![]() | Den jag tyckte allra bäst om från början var Jessica...Hon var skojig! Men det är inte så många jag ändrat åsikt om. Eller jag trodde i och för sig att Martin skulle "knulla runt" ordentligt men det har han ju inte gjort. | |
| giraffspan | 2011-04-05 01:14 | |
![]() | Hur många "lyssna" och "säg" var det i den där norrlänningens prat till Maritin och Sara? Så jobbigt det hade varit IRL, men nu skrattade jag. | |