Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 17 |
Mobilspel
Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2011-10-02 23:40 | |
![]() | Hahahaha vad skön du är Tippen :D Glad att du haft en bra helg!! | |
tipitina | 2011-10-02 23:40 | |
![]() | Jorå Solen, det är fint men jag är trött. Idag har jag varit i vad som kanske kunde varit ett himmelrike för dig. Har botaniserat omkring i nagelprylar till förbannelse hemma hos kusinen. En lång historia men sakerna tillhör inte henne men hon skall hjälpa till att sälja av dem...En del av det fick jag visst med mig hem :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-02 23:40 | |
![]() | Hahaha. Man ska akta sig för infödingar, Tippen. Nu är väl inte Göteborgs skärgård som redneck country i USA, men jag får alltid en scen ur filmen Den sista färden i skallen när jag tänker på lokala förmågor. ;) Jag vill också gå på lokal där GT kostar 40 kr... :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-02 23:41 | |
![]() | Tippen - Hahaha. Det är rätt svårt att tro att jag inte är så där jätte girlie när man tänker på den där nagelväskan jag råkar ha i min ägo. :P Jo, jag hade nog gillat att botanisera där. | |
tipitina | 2011-10-02 23:43 | |
![]() | Stölla, har du hittat på något särskilt i helgen då? Hehe...Ja, men bland de inavlade på Vrångö så är det nog inte långt ifrån :P Jag höll på att få med mig två humrar hem dessutom... Hur har allt gått med grabben och puckot Solen? Läste blogginlägget om klädleveransen...Stolpsko tt! Kanske lider han av intelligensvacuum? | |
tipitina | 2011-10-02 23:45 | |
![]() | Just det ja, bland dessa nagelprylar fanns också ett par dojjor o svart lack med säkert trettio centimeter platå i storlek 46! Hahaha! Testade att gå i dem och det var direkt förenat med livsfara... | |
mrperfect | 2011-10-02 23:45 | |
![]() | Ta inte hem några humrar , illa nog med hummern som satt bredvid senast vi sågs :P | |
Lillstölla | 2011-10-02 23:45 | |
![]() | Tippen: Igår blev det inte mycket gjort, sov mest. Idag har jag varit ute och gått med pappa, grejat lite här hemma och häckat framför datorn:) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-02 23:46 | |
![]() | Hahahaha. Intelligensvacuum är ett väldigt bra ord. Jag lånar gärna det, om det går för sig... :) Jodå, det går. Ett litet steg (som egentligen var rätt stort) i taget. Ärkepuckot har fortfarande inte pratat med sin son alls, inte ens för att meddela deras beslut. Det gick genom mig. Höjden av feghet, men som du sa - Intelligensvacuum. Heter stället verkligen Vrångö? Då förstår jag att det finns särligar där. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-02 23:47 | |
![]() | Tippen - I stolek 46? Det låter som om de tillhör eller vill tillhöra en Queen. :) | |
mrperfect | 2011-10-02 23:47 | |
![]() | Jag näckar ofta framför datorn, jasså stod det häcka ? =) | |
tipitina | 2011-10-02 23:47 | |
![]() | Hej mr! Hehe, nej jag håller mig borta från klorna ;) Hur är läget med dig? Stölla, men visst är det skönt i höstvädret att bara ta det lite lugnt i hemmet? Har det regnat hos er också? | |
Lill-IT | 2011-10-02 23:48 | |
![]() | Vad är GT? Hälsningar hon som inte varit ute sen stenåldern.. | |
Lill-IT | 2011-10-02 23:49 | |
![]() | MrP: Här får vi höra minsann. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-02 23:49 | |
![]() | Gin och Tonic fanns även på stenåldern, Lill. ;) | |
mrperfect | 2011-10-02 23:49 | |
![]() | lady Ladysol, synd att du måste ha ett ärkepucko att tampas med, kan folk inte acceptera att man vill gå skilda vägar? konstigt, nåja inte min sak egentligen, men min åsikt.. | |
Lillstölla | 2011-10-02 23:50 | |
![]() | Tippen: Jo visst är det skönt att bara ta det lugnt hemma! Igår var det väl sisådär vädermässigt, men idag sken solen och var sommarvärme. Superhärligt! Har inte sett en droppe regn på hela helgen. | |
Lill-IT | 2011-10-02 23:50 | |
![]() | Aha.. Ja det var/är ju en favorit. Borde jag kunna. | |
mrperfect | 2011-10-02 23:50 | |
![]() | Lill IT, det är varmt i datorrummet tippi..jorå, plockade massa svamp ikväll mellan 17-18 hann inte tidigare idag, synd, det finns mycket nu | |
tipitina | 2011-10-02 23:51 | |
![]() | Japp, Solen de tillhörde nog en Queen...Knepigt bara att tänka sig ägaren till pryttlarna stolpa omkring i dessa men nu ser jag på honom på ett helt annat sätt :) En timme med skärgårdsbåt så hamnar man på Vrångö:P Men vad fan! Hur gammal är människan? Det låter som dagisnivå att inte själv våga säga en sådan sak. Undrar om han överhuvudtaget tänker sig kontakt med sin son i en framtid... Mr, näcka på det viset? Anstår det en gentleman som du? ;) | |