Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 18:40 | |
![]() | Jo du får bära hundhuvudet. Bråka kan ni du och Limpan men faktan lyser med sin frånvaro ni bara flyr och flänger och yrar. Men det är lugnt ni gör så gott ni kan. | |
| limpan__2 | 2012-12-05 18:44 | |
![]() | Vilken fakta? Aftonbladet skriver ju detta rakt ut. De startade en blogg som skulle efterlikna Avpixlat och andra högerextrema sajter men stängde ner eftersom juristerna ansåg att det kunde strida mot lagen om hets mot folkgrupp. Du kan väl läsa? | |
| pabster1 | 2012-12-05 18:50 | |
![]() | Att sidor som avpixlat osv ökar är ett resultat av den politik som limpan och Måns stöder. De vill inte skapa ett fungerande välfärdssamhälle där människor har jobb bra utbildning goda pensioner trygg ålderdom med bra vård. Bra sjukvård och en bra sjukförsäkring som ger en grundtrygghet om man blir sjuk. Det här är vad de människor i det här landet betalar en av världens högsta skatter för att få. De vill att vi sak ha bostadsbrist arbetslöshet sämre pensioner en sjukförsäkring som inte ens är trygg för den cancer sjuke. Skattemedel tillhör nämligen hela världen och inte svenska medborgare. De arbetslösa bostadslösa unga männen som sedan blir nassar ja det är ju så att säga förväntat om man kan sin historia! | |
| Måns_E | 2012-12-05 18:58 | |
![]() | Jo det vill de, däremot så vet de att dramatiskt strypt invandring inte på något sätt innebär att det blir så oerhört mycket pengar över i statskassan. Dessutom så stämmer ju inte brunklöverns dystopiska samhällsutveckling. Det har inte alls blivit sämre. Vi medborgare har en högre levnadsstandard jämfört med såväl för 10, 20 som för 30 år sedan. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-12-05 18:59 | |
![]() | Det väntar stora pensionsavgångar och snart kommer vården skrika efter arbetskraft. Arbetslösheten kanske är ett övergående problem. | |
| limpan__2 | 2012-12-05 19:00 | |
![]() | Japp, så är det... Eller så läser du vad jag skriver så vi kan fortsätta debattera, i det du försökte klistra på mig nu fanns inte ett rätt. | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 19:04 | |
![]() | Arbetskraftsbrist (jag vet svårt ord for dig Limpan) kommer aldrig att finnas så länge vi har flera hundratusen arbetslösa. | |
| Måns_E | 2012-12-05 19:07 | |
![]() | :D Vilka fantastiska analyser du gör skryt. Det är ju lite tråkigt att de inte är så underbyggda och åthelvete fel. | |
| limpan__2 | 2012-12-05 19:09 | |
![]() | Jag har väl ändå inte pratat om arbetskraftsbrist? Men om jag liks ska svara så har du fel här med. Det kan absolut såda brist på exempelvis läkare och ingenjörer (som idag) trots att vi har arbetslösa. | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 19:28 | |
![]() | Löjligt. Läkare och ingenjörer kommer naturligtvis inte hit och söker asyl. Dom åker till USA. Dom som kommer hit kan inte ett skvatt. | |
| rebell99 | 2012-12-05 19:54 | |
![]() | Rasisim är det största hotet mot mänskligheten .Det största hotet av den minsta orsaken | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 20:13 | |
![]() | Det var det löjligaste på länge. Religion är det största hotet mot mänskligheten. | |
| Yamma | 2012-12-05 20:33 | |
![]() | Lite kuriosa till skryt: Jag ansvarar just nu för en utbildning som utbildar utländska programmerare i svenska för att de ska kunna få jobb i Sverige. Den har många sökande. Många av dem ingenjörer. Religion är inte farlig. Tanklösa människor är farliga. Det finns flera inom alla religioner. Och flera utanför dem. | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 20:55 | |
![]() | Jasså du. Här kommer lite kuriosa åt dig grabben : Religion är det som orsakar krig i världen. | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 20:58 | |
![]() | Jävlar så imbecillt, kriget i balkan, i Korea 1950-1954, Vietnam, mellanöstern, ALLT är pga religion. Du skrämmer mig nu för om du har ansvar för en utbildning då går det käpprakt åt helvete. | |
| Måns_E | 2012-12-05 21:06 | |
![]() | Intressant att du nämner Koreakriget och Vietnamkriget. Vilka religioner var det som krigade där? | |
| cis45 | 2012-12-05 21:31 | |
![]() | Hur mår du egentligen skryt? Försöker du bara provocera folk eller vad är det frågan om? | |
| Måns_E | 2012-12-05 21:35 | |
![]() | Vet du inte skryt? Ett ideologiskt krig kan man väl ändå inte skylla på religion? Kommunisterna hade ju t o m avskaffat all religion. | |
| skryt - Ej medlem längre | 2012-12-05 21:45 | |
![]() | Kommunismen var väl inte så tokig. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-05 21:47 | |
![]() | jo det var den helknasig | |