Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-11-25 14:56 | |
![]() | muu en del kvinnor hatar ju snygga o-opererade kvinnor också. "undrar hur mycket hon har opererat sig den kossan". | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:01 | |
![]() | Men alltså... Varför skulle en opererad person utgöra ett större hot än en icke-opererad? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:02 | |
![]() | Borde jag vara avundsjuk på kvinnor som bantar och därför motsätta mig träning och nyttig kost? | |
| le-lou | 2010-11-25 15:08 | |
![]() | alltså Larvbrud, snöa inte in dig så ... bara för att du kanske tycker att opererade kvinnor blir fulare så tillhör du inte majoriteten det kan jag lova dig. Och vi kan bortse från catwoman och liknande exempel nu. svartsjuka kvinnor ogillar bland mycket annat.. kvinnor som opererar sig för att bli vackrare kvinnor som redan ÄR snygga porr i alla former andra kvinnor helt enkelt som deras män kan titta på. Jag vet kvinnor som tom stör sig på att deras män glor på reklam med snygga tjejer i. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:09 | |
![]() | "Borde jag vara avundsjuk på kvinnor som bantar och därför motsätta mig träning och nyttig kost?" du bör ingenting. men du får ju om du är den svartsjuka typen :P | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:10 | |
![]() | Tjejer som är moderater är det för att de fattiga brudarna ska svälta ihjäl så de inte kan ta deras killar. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:12 | |
![]() | vem vill vara ihop med en icke moderat liksom? | |
| le-lou | 2010-11-25 15:12 | |
![]() | om piken är till mig larvbrud så får du skjuta högre än så, jag röstar inte moderaterna :) | |
| Minta | 2010-11-25 15:13 | |
![]() | Luras man av en person som Dolly Parton? Hennes utseende har ju uppenbarligen syftat till att se ung, oskuldsfull och fräsch ut. Slät hy, stora ögon, höga kindknotor, plutig, fyllig mun. Kan hennes verkliga ålder döljas genom hennes utseende? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:14 | |
![]() | Utgår liksom ifrån att det faktiskt finns en del män som absolut utesluter opererade, ungefär som det finns män som inte vill ha tatuerade eller piercade kvinnor. Alltså går en viss procent av de uppenbart opererade helt bort för en del av männen. | |
| Minta | 2010-11-25 15:17 | |
![]() | Det snyggaste är väl att operera lite grand så att man ser ut som sin ålder, men välbehållen och fräsch och inte sliten och härjad. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:18 | |
![]() | snacka inte korv om dolly om jag får be. hon är en legend och jag tror alla vet hur gammal hon är. spela roll då ? jaha larvbrud - vilka män utesluter opererade kvinnor? det där tror jag inte ett dugg på. blir man kär så blir man. ni verkar ju tro att alla som opererar sig, att det ser onaturligt ut på nåt sätt och att det skulle märkas för nån som inte vet att hon el han är opererad. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:19 | |
![]() | minta begår nästan helgerån här mitt på en torsdag. hujedamej. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:19 | |
![]() | Okej, scenariot är alltså att jag och min man går och handlar och jag är ful i håret och så blir han kär i en silikonbrud? | |
| le-lou | 2010-11-25 15:21 | |
![]() | nej. han kanske tittar för att hon är snygg. Män tittar på kvinnor hela tiden. alla män. | |
| le-lou | 2010-11-25 15:22 | |
![]() | män utesluter alltså en tjej för förhållande eller sex OM denna tjej har opererat brösten? Det finns sådana män? Män är inte så fördomsfulla som tjejer är faktiskt, eller principfasta kanske man ska säga för att hamna ännu mer i skottelden då. . | |
| Minta | 2010-11-25 15:22 | |
![]() | Jag pratar inte skit om Dolly Parton. Om vi bortser från att hon är Dolly, och enman attraheras av ungdom och fertilitet vilket operationerna syftar till, skulle man luras av hennes utseende då, eller märks ålder på något annat sätt? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 15:22 | |
![]() | Finns en del snygga modeller som opererat sig för att de haft t ex en liten knöl på näsan. Små operationer på redan snygga personer gör att de alltid ser bra ut på kort i alla vinklar. I verkligheten gör inte en dålig vinkel varken från eller till (om det inte rör sig om större saker). | |
| Minta | 2010-11-25 15:23 | |
![]() | Helgerån på vaddå? | |
| le-lou | 2010-11-25 15:23 | |
![]() | jösses minta, du skrämde mig ! | |