Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 678 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-06 10:53 | |
![]() | Först dit med pengarna får köpa! | |
sabila | 2009-02-06 10:58 | |
![]() | Svante skickat 2009-02-05 20:43: HAHA VA?!?!??! | |
Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-06 12:07 | |
![]() | -624 | |
Ässät | 2009-02-06 12:13 | |
![]() | www.lustfynd.se/sexl...31 983.html | |
The_Viking | 2009-02-06 15:48 | |
![]() | img.photobucket.com/...mg jord.jpg | |
NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-06 16:11 | |
![]() | X Japan - Week End | |
jenny-oh | 2009-02-06 16:13 | |
![]() | www.tiffanydow.com/l...ys nail.JPG | |
joulie | 2009-02-06 16:25 | |
![]() | Klädmodet har varit ett sätt för människor att uttrycka olika känslor eller samhörighet med andra människor i flera årtusenden. | |
steffin - Ej medlem längre | 2009-02-06 17:21 | |
![]() | Puss och kram! | |
Pricha | 2009-02-06 17:24 | |
![]() | Skitkul att karusellen rullat igång igen! Men vad är grejen med dom hemliga betygen? Det var samma sak förra året, det gör det lite krångligt att veta vad man ska jobba på mellan gig... I år får man ju inte ens veta vad publiken tycker! www.youtube.com/watc...mW W6kRITEY | |
rockbert | 2009-02-06 17:27 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related | |
emma_moa | 2009-02-06 19:39 | |
![]() | Sony Ericsson Z320i | |
Plåtnicklas | 2009-02-06 20:33 | |
![]() | jag ska berätta när vi ses. eller så fnular jag på det lite mer innan jag berättar så jag har lite mer att basera mina funderingar på. jag undrar om du jobbar kväll idag? hur som helst lär jag somna tidigt. jag åkte till skolan imorse fastän jag kände att huvet var lite sådär. vi gick ut i skogen vid 9 och där hände de mest fantastiska och spännande saker man kan tänka sig. ett så här välplanerat äventyr vill man inte missa. vi gick ut i tre grupper om tre personer. vi fick 6st foton per grupp, på fotona fanns en plats som vi skulle hitta någonstans längs med äventyrsbanan vi har i skogen. alltså 6 olika platser. i mitt team var björn från hp1 och vår lärare karin. vi smög ut i skogen och vi skulle vara noga med att ha varsina positioner. en spanare framåt, en i mitten och en som spanade bakåt. om vi såg en kamera i ett träd måste vi ta varandra i händerna och krypa förbi. om vi såg laser så måste vi hålla i varann och klättra genom. om vi hörde terroristerna som vi skulle bekämpa måste vi gömma oss minst 10m in i skogen från stigen. om vi kom till ett minfält måste vi akta oss för alla minor noga. vi kom ganska snart till en plats där vi hörde musik, klassisk musik, lite som i filmen Shining. vi gömde oss snabbt! så låg vi där under en gran ett par minuter...tills det var tyst runt om oss...då smög vi oss vidare, djuoare in i skogen, hela tiden spanande efter platser vi kände igen från fotona. vi hörde musiken igen, men vi närmade oss ändå..vi förstod att det var terroristernas läger, men de var inte där... en bandspelare spelade musiken...men så plötsligt hörde vi en röst på tyska skråla...några blev rädda men jag hörde att det också kom från bandspelaren...säkert för att skrämma oss bort från lägret... vi smög oss vidare... en kamera!!! vårt team tog varandras händer och kröp förbi kameran, sedan sprang vi en bit bort... det hände att i såg vakter, och vi hörde dem också... men vi klarade oss hela vägen... det tog lite mer än 2h för oss att hitta alla ledtrådar... med ledtrådarna kunde vi ta oss tillbaka till basecamp och försöka lösa ett skiffer för att komma fram till var bomben skulle sprängas. efter mycket matematik och tänkande kom vi på det!! Hässelby gård. vår ledare ringde till sina kollergor på säpo.. det var sista minuten före den planerade sprängningen... vi kunde inte göra mer än att börja ta oss hemåt... vi hade lämnat vårt svar och de måste kolla upp om det var rätt och ringa upp oss.. Vi klarade det!!! vi hade räddat sverige från bombhotet! trötta skyndade vi hem till skolan. genom skogen, förbi bonngården... helt slut var vi när vi kom till matsalen och fick stilla våra blodsockerfall med tacos! du förstår att jag haft en lite stressig dag va? | |
Plåtnicklas | 2009-02-06 20:34 | |
![]() | oj förlåt, vad mycket jag hade under ctrl + v | |
sarasunny | 2009-02-06 20:58 | |
![]() | Vad är din mentala ålder ? [x] Vet hur man kokar kaffe - [ ] Tvättar kläder själv [ ] Kan laga mat själv [ ] Tycker att politik är spännande [x] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner total: 2 [x] Går i skolan alla veckodagar - inte helgen [/] Har en penna med mig överallt - på skolan [x] Har aldrig fått kvarsittning [ ] Har sett talkshows [x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det [ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan - nej, men dricker det ibland. total: 3,5 [ ] Vet hur man startar en diskmaskin [x] Kan räkna till tio på ett annat språk [x] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det [x] Föräldrarna litar på mig [ ] Kan klippa gräset [/] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt - jaaa, ibland... :P [] Kommer ihåg att vattna blommorna [x] Pluggar när jag borde [x] Lyssnar och tar till mig på lektioner []Kommer ihåg att mata djuren total: 5,5 [x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det [x] Kan städa upp efter mig själv [ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light [x] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver [ ] Förstår skämt första gången jag hör dom [x] Kan skriva snabbt på tangentbordet total: 4 [ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme [x] Kan se på någon het utan att tänka på sex [ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar [x] Kan läsa ut en bok totalt:2 Totalt: 17... | |
sarasunny | 2009-02-06 20:58 | |
![]() | oj oj oj det e tydligen min 13åring som vart ute på bilddagboken igen hmmm | |
FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-02-06 20:59 | |
![]() | www.youtube.com/watc...ZS l_IaIQOA | |
Quelle | 2009-02-06 21:00 | |
![]() | www.youtube.com/watc...MB bvYHK440 | |
Niko2008 | 2009-02-06 21:01 | |
![]() | Kan inte nå bredbandsbolaget.se | |
DennisPlz | 2009-02-06 21:07 | |
![]() | SÄLJ! | |