Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 277 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:00 | |
![]() | nu kommer försvararna av den "heliga drycken" | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:01 | |
![]() | sååååååå klassiskt. Det är det käraste svensken har. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:03 | |
![]() | Va fan ska man inte få dricka bärs för? | |
| Maybach | 2008-09-16 21:18 | |
![]() | Jag tar nog tillbaka det jag sa. Tänkte mest bara på typ 16-åringar med hätska idéer, mynt och tillgång till alkohol (för inte är det nån hård 18-årsgräns direkt). | |
| skogstorparn | 2008-09-16 21:29 | |
![]() | bra ide! AIK! ta ett snack med er huvudsponsor ang ölstöpp,dom lär nog hjula av glädje www.abro.se/ | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:36 | |
![]() | AIK säljer inget öl på arenan | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:38 | |
![]() | knevertism- kolla tidigare inlägg, några av oss menar att man agerar annorlunda vid bruk av alkohol. Kanske ska man förbjuda den på vissa matcher. Fråga dansken om han e sugen att gå på fotboll full igen. Alla kan inte kontrollera sitt drickande. Om du är röd, Knevertism, så förstår du vikten av gemensam kontroll för de svagas bästa. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:45 | |
![]() | Om man är intresserad av sport så är det väl sporten man är intresserad av och inte kringarrangemang så som tutttjejer med toffsar och bärs. Har aldrig fattat på folk som säger att de diggar musik och recenserar musiken ifrån vilka kläder eller hur cool han är på scean. Är precis samma sak. Har aldrig hört en kille säga, fan jag var och såg den nya batmanfilmen men den var inge vidare för läsken de sålde på SF var så vattnig. Kom igen, man kan väl dricka öl till varmkorven efter matchen istället, man tappar ändå fokuseringen med bersusningen | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:47 | |
![]() | bra skrivet Yonderboy. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:49 | |
![]() | fast vad menar du med att bärs har o göra med hur cool nån är på scenen? | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:49 | |
![]() | fint herr lejon vi håller sams om alkoholen. Man ska inte sparka boll full, det borde varit Nackas honörsord det | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:51 | |
![]() | fast nacka var ju bajare- enligt myten, o då är man full...typ jämt=) | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:52 | |
![]() | ha ha ha, ja nu ska vi inte klanka ner på våra söderbröder, jag kan nog tänka mig att det ha varit vissa killar som inte rörde flaskan på deras avbytarbänk också. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:53 | |
![]() | Jag har aldrig sett någon spåra ut på en GAIS match och det har alltid serverats öl på våra matcher. Så det är nog så att det bara är 08:orna som inte ska dricka öl. | |
| Maybach | 2008-09-16 21:53 | |
![]() | *host* Dulee *host* | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:55 | |
![]() | Yonderboy Självklart är matchen det absolut viktigaste, men det betyder ju inte att allt runt omkring är oviktigt. Skulle du tycka att det var lika kul att gå på match om den spelades på en stor gräsplätt utan läktare istället för en bra arena? | |
| Maybach | 2008-09-16 21:58 | |
![]() | SvFF skulle tycka det. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:04 | |
![]() | Ja men låt oss säga så här istället. Visst vill jag att våra idrottshjältar ska skor på fötterna och spela på gräs och att många kan vara med och delta. Men jag struntar om det serveras tilltugg. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:05 | |
![]() | vilket "icke svar" knevertism...så göteborgskt. INte mitt fel att Gais alla 4000 supportrar blivit fulla redan med bröstmjölken och sin första läder-väst, och därigenom utv ett särskilt enzym som förtar alkoholens berusningseffekt. Sen minns jag mkt väl hur bråket mellan gaysare io gnagare började 2005. Vilka var framme först o skrek o muckade vid AIKs sektion? TJA strataeast. Tack för matchen sist. Din jämförelse haltar lite dock. En arena är nog lite viktigare än vad som säljs i dryckesväg. Maybach, Ja skönt att vara av med Drulle. Men Du kan ju nidbilderna av våra båda lag. Bajen e Pajasklubben med alkisar i. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:07 | |
![]() | Haha asså det var GAISarna som startade bråket där AIKs halvapor attackerade barnfamiljer. Är du helt bäng eller? | |