Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| david_84 | 2009-12-06 00:09 | |
![]() | Calle passar jättebra för idol. Han är charmig, jordnära och sjunger bra + att han utvecklats mycket under programmets gång. Men jag undrar vad han har för framtid efter idol. Visst han sjunger bra, men det finns det ju hur många som helst som gör. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-06 00:11 | |
![]() | Calle är den enda som inte är mainstreem! Det gillar jag..han är sig själv. | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-12-06 00:18 | |
![]() | Tove borde inte åkt ut. Det är ju idol, ingen jävla sångtävling. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-06 00:22 | |
![]() | Tove räckte inte till..Calle var bättre! Face it,jaap-conrad. Det är en tävling som handlar om utstrålning! | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-12-06 00:24 | |
![]() | That's it. Förbjud Calle! | |
| david_84 | 2009-12-06 00:34 | |
![]() | Kan hålla med om att Calle är den enda som inte är mainstream (i af minst mainstream) av alla de två som är i final. :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-12-06 00:34 | |
![]() | Min man är också svartsjuk på Calle.. Han orkar inte höra mitt jubel över honom. | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-12-06 01:01 | |
![]() | Jag gillar också Calle faktiskt. Bättre än Erik. Alltså, Eriks run to the hills var ju fantastiskt sjungen. Men jag har liksom svårt att se honom leverera en nyskriven låt så att man rycks med. Man blev liksom mest imponerad av den tekniska skickligheten. | |
| run-marie | 2009-12-06 01:16 | |
![]() | Det enda jag saknar hos Calle är lite mer säkerhet/självkänsla på scenen, han verkar fortfarande lite blyg, trots att ha utveckats enormt sen första gången. Jaap, bara för att du tycker Tove är söt (det är hon ju också) kan man ju inte bli idol. Det är ju sången som räknas trots allt och igår var hon ju inte riktigt 100 %. :) | |
| jaap-conrad - Ej medlem längre | 2009-12-06 03:00 | |
![]() | Nej, utseendet räknas mest när det kommer till popartister. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-06 03:08 | |
![]() | Stort och smått, prostituerade och coversjungande idolkändisar. Utseendet är viktigt i vissa yrken. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-06 03:08 | |
![]() | Egentligen är det alltid en fördel att vara snygg oavsett jobb. | |
| PowerYoga | 2009-12-06 09:43 | |
![]() | Jag håller på Calle, tycker killen är urskön och jag tror han vinner, vad än juryn säger! | |
| pion ekrot | 2009-12-06 09:49 | |
![]() | I min lilla värld är Calle den som är mest mainstream. Knappast fakta att han är bättre än Tove - folk kan ju inte rösta ordentligt. Om han hade en röst som gick att lyssna på utan att börja tänka på vad man ska göra i morgon så skulle jag kanske heja på honom också. Urskön? Undrar fortfarande vad jag har lycktas missa. När har han bjudit på sig själv? | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-06 10:30 | |
![]() | Calle är bäst. Goa vibbar där. - Och har nog gjort den längsta resan, haft det största omvandligen/utveckligen, åtminstone av de tre som nyss var kvar... | |
| pion ekrot | 2009-12-06 10:59 | |
![]() | Ska försöka se det där goa och sköna nästa gång jag tittar, om jag tittar då. :) Tove måste väl också ha genomgått en enorm resa med tanke på hennes ålder. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-12-06 11:08 | |
![]() | Tove hade inte tillräckligt stark röst, hon sprack ofta... Erik har en enormt stark röst o är duktig på att göra en show. Calle har härligaste rösten enligt mig, gillar djupare, skrovligare röster bättre än de ljusa klara. Men Erik vinner. | |
| On parole - Ej medlem längre | 2009-12-06 11:19 | |
![]() | Tove har den mest personliga rösten, när hon vågar ta ut svängarna ordentligt. Man behöver inte ha en klockren röst för att bli "big in Japan". Jag tror att det är Tove som vi kommer att höra mest av i framtiden. Erik kommer förmodligen också att kunna harva sig fram som artist. Calles utsikter är dock inte så goda, även om han är charmig på sitt sätt. | |
| pion ekrot | 2009-12-06 12:31 | |
![]() | Tänk vad fantastiskt olika man kan uppfatta saker - Calles röst upplever jag som väldigt grund. | |
| nettan23 | 2009-12-06 12:33 | |
![]() | Yeees äntligen åkte brådmogna Tove ut! Erik vinner lätt, Calle verkar vara en bra prick, härlig röst men hans scenframträdanden är ryckiga och nybörjaraktiga. | |