Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2010-11-26 23:35 | |
![]() | vavava var? | |
| magga | 2010-11-26 23:36 | |
![]() | jaha på google såklart. ska googla det | |
| magga | 2010-11-26 23:36 | |
![]() | :( :( :( Sökresultat: images.newscred.com/...he ight=200 | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:39 | |
![]() | Hittade bara Minnahs bilder :/ | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:45 | |
![]() | Hittade bara de på Peter Jihde. | |
| magga | 2010-11-26 23:46 | |
![]() | :O Man ser klyftan www.gp.se/image_proc...xW idth=440 | |
| aiak | 2010-11-26 23:48 | |
![]() | Delicious: Bra ide, jag vill rösta UT, skulle ringa många gånger då. Bort med blek-olle. Även om han glimtade till lite ikväll. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:52 | |
![]() | magga, hahaha! :D Porr! | |
| magga | 2010-11-26 23:56 | |
![]() | Ja riktig porr alltså... mumma | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-27 06:06 | |
![]() | Äntligen är Linnéa ute! Om någon gnällde på att Linda Warg gjorde ett överteatraliskt nummer, sen den där blondinen i kvalet som grät ut i Aftonbladet. Linnéa har ju varit så hela tiden! Men det var tydligen okej. Tills igår... | |
| bluesdigger | 2010-11-27 06:48 | |
![]() | Ja, håller med föregående talare. Dom enda riktiga proffsen där är är faktiskt Jay och Minnah. Resten platsar i mindre talangtävlingar. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-27 07:22 | |
![]() | tycka vad man vill om Linnea, men tjejen har en talang som är större än att olle och minnah kan göra covers. som artist i längden och mer än en dagsslända är hon hästlängder mer kompetent än dem även om hon tilltalar en mindre publik pga sin musikstil. men hennes talang och begåvning kring musiken är större än deras, och det kan ingen ta ifrån henne. det är skillnad på att vara en produkt, en coverartist och faktiskt ha en musikalisk begåvning. det måste man respektera varesig man delar musiksmak eller inte. jay är bara skitbra och borde vinna nu. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-27 07:26 | |
![]() | Idol är ingen tävling i vem som har gått bäst musikskola. Det kan givetvis vara en fördel då tävlingen går ut på att göra bra framträdande som många människor gillar. Att ha en genre redan innan man kommer med i tävlingen kan också vara en nackdel eftersom man tilltalar en smal publik. Sen handlar det om att kunna ha olika stilar, det kan inte Linnéa. | |
| Rullarjämt | 2010-11-27 08:24 | |
![]() | nääää fel Hoodman. Krill master har rätt. Originell begåvning den där Linnéa. Och den största i årets Idol. Överglänser Jay med hästlängder. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-27 08:30 | |
![]() | Var det därför hon åkte ut före Jay? | |
| Rullarjämt | 2010-11-27 09:13 | |
![]() | Kan så vara. | |
| Bim1964 | 2010-11-27 09:26 | |
![]() | Linnea är en oerhört talangfull sångerska, men hennes stil är annorlunda. Tyckte hennes framträdande igår var väldigt udda. Gillade inte alls hennes framträdande. Det var så återhållsamt och stelt på något vis. Hon har ju alltid levererat sprundlande och glatt på något vis. Nu var det ju visserligen lugna låtar hon valt, men nej jag gillade det inte. Jay tror jag vinner han har en härlig röst och hans ögon... känns som han ser rätt igenom tv-rutan. Minnah kan kanske gå och vinna det hänger på hennes låtval, hon har potensial tjejen helt klart. | |
| YRRA - Ej medlem längre | 2010-11-27 09:32 | |
![]() | Tycker Minnah borde åkt ut! Visst hon e ok..men tråkig,inget eget eller originellt alls,hon har inte hälften av den talangen o musikaliteten som Linnea har. Kan tyvärr inte säga att jag e speciellt förvånad dock...men jag är ganska säker på att den vi kommer höra mest av i framtiden är Linnea. | |
| magnusito | 2010-11-27 09:48 | |
![]() | Linnea håller alldeles för hög klass för idol. Hon kan vara glad att hon åkte ut. Nu kommer hon snabbare bort från caraokeassociationerna. Jay är ett skämt. Otroligt överskattad. Han hör hemma på en lokalpub och en källare nånstans med ett lokalt metalband. | |
| Satyra | 2010-11-27 09:48 | |
![]() | Hoodman - "Sen handlar det om att kunna ha olika stilar, det kan inte Linnéa." Inte många "riktiga" artister har väl direkt olika stilar, så att det skulle vara en fördel att vara så slätstruken att man passar in vart fan som helst, anser i alla fall inte jag vara något som utmärker en bra artist. För mig är en BRA artist/sångare/sångerska någon som är så pass "egen" att jag känner igen rösten direkt när jag hör den och till det brukar det ingå en ganska tydlig genretillhörighet. | |