Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2013-05-14 16:53 | |
![]() | Obeslutsamhet, ny väska eller pengarna tillbaka :O | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-14 18:01 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kan fokusera på det jag ska göra........blir en sen kväll...... | |
| Lillstölla | 2013-05-14 19:02 | |
![]() | Företag som först säger en sak och sen svänger och säger nåt helt annat. Är det verkligen rimligt att bara få en viss del av köpesumman tillbaka för en trasig väska? | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-05-14 19:58 | |
![]() | gallstensbesvär!! Min hostmedicin var ett måste för nattens hostattacker, men gallan tyckte visst inte om det...Skit vad ont det gör alltså! Diklofenac is da shit mot dessa besvär..och ja, det kanske är dags för att tänka på figuren nu när alla besvär kommer på löpande band! | |
| corlini | 2013-05-14 20:03 | |
![]() | diklofenac får jag lätt kryp i benen av, mitt tips är Tramadol. gallsten!!!! fy fan. låter trist. vet inte vad det är eller hur det känns och vill inte veta heller. men men, hoppas det går över snart så kan du ju inte ha det. ska man reta sig på nåt me? tja då retar jag mig på att jag och en tilltänkt sponsor ringt om varandra flera gånger i flera dagar och ingens kalender matchar den andres och det är 65mil mellan oss och jag vill väldigt väldigt gärna ha detdär avtalet. | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-05-14 20:11 | |
![]() | diklofenac använder jag mot spänningshuvudvärken ( som jag hade förr. Nu är den borta..peppar,peppar) Diklon hjälpte mot den fruktansvärda värken på höger sida strax nedanför revbenen. Så skönt! Visste inte att jag hade gallstenar förrän jag gjorde en datortomografi av lungorna OCH började med coccilana etyfin. Morfin kan ge gallbesvär, sägs det..och min fruktansvärt dåliga mathållning. NU banne mig blir det skärpning! | |
| corlini | 2013-05-14 20:21 | |
![]() | varför så usel mathållning? du vet ju bättre eller hur. kan morfin ge gallbesvär? hur vet man att man har eller är i farozonen? på vilket sätt märkte du det om du märkte det? jag äter Tramadol dagligen, minst 4-6 st om dagen och har gjort ganska länge, både strada 50 och vanliga 100 och när jag har hosta/halsen (som tur är inte ofta) men då åker stora flaskan med coccilana fram. | |
| dinodog | 2013-05-14 20:29 | |
![]() | Tramadol går bort här. Får en ruskig klåda av dom. Kliade sönder armarna av dom. Har vanliga panodil och panodil cod. En av varje brukar fungera bra. Tog två panodil cod vid ett tillfälle när panodilen var slut. 20 minuter senare fick jag gå och lägga mig blev salongsberusad. | |
| corlini | 2013-05-14 20:37 | |
![]() | :) ja man kan bli lite lullig på 2 tramadol, iaf på tom mage ihop med alvedon1G eller 665 | |
| Lill-IT | 2013-05-14 20:41 | |
![]() | Jag hade dött av sådana doser. Tar en halv eller möjligen en hel panodil om jag har feber.. och en treo för att försöka häva attacken om jag känner att jag börjar få migrän. | |
| piraja Maja - Ej medlem längre | 2013-05-14 20:44 | |
![]() | ja, jag retar mig på det, corlini...måste skärpa mig! Har ju haft luftrörsbesvär hela våren med fruktansvärd hosta, speciellt nattetid och när jag fick ont i sidan (lungan trodde jag) så sa doktorn att morfin, som coccilinan innehåller lite av, kunde ge gallbesvär. Av två onda ting så har jag tagit hostmedicinen och hoppats på att inte besvären av gallan skulle bli så svåra. Men idag har det gjort fruktansvärt ont...men nu är det över, tack vare diklon. Imorgon ska jag till lungmedicin för utredning. Låter som om jag har rökt 50 cigaretter om dagen i hela mitt liv...och jag har faktiskt inte rökt en enda. | |
| Lill-IT | 2013-05-14 20:47 | |
![]() | Maja. <3 | |
| corlini | 2013-05-14 21:34 | |
![]() | oj, hoppas det är på rätt väg nu då och att doktorn ger dig goda nyheter i morgon. låter skitjobbigt. Lill-IT, jag avundas dig lite. själv höjs min toleransnivå för varje år känns det som. har massa skador och peridovis smärtor så det är bara gilla läget och köra på järnet. skam den som ger sig sägs det ju :) vanligare än ovanligt i min bransch tyvärr. antagligen en sport där vanliga känsliga dopingtester hade gått i taket!! nu äta, hungrig midda äntligen, familjen samlad. | |
| glykemi - Ej medlem längre | 2013-05-14 22:35 | |
![]() | har fruktansvärt svårt att koppla av. extremt mycket på schemat framöver, tom den nalkande semestern känns pressande. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-14 23:06 | |
![]() | på en dryg granne som aldrig går hem ,han bara sitter här och sitter | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-15 07:28 | |
![]() | att jag inte vet var mitt bakomatkort är,att jag är så slarvig att jag inte kan hålla reda på någonting | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-15 07:42 | |
![]() | min vanliga mascara slutt,köpte en ovanlig,den var vattenfast hur får jag bort den? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-15 13:24 | |
![]() | Retar mig på att inte Cypern gick vidare, hade gärna hört när hon sjunger "Hamnat i vassen" igen. :) www.youtube.com/watc...PQ G1ntZyTM | |
| blue_moon | 2013-05-15 18:02 | |
![]() | Retar mig på att bägge mina blåbärsbuskar dött i vinter. Förmodligen en kombination av tjältorka och brist på beskärning. De var ganska yviga. | |
| dinodog | 2013-05-15 18:19 | |
![]() | blue_moon läste i Gp här i Gbg om botaniska trädgården. Där har massor av barrväxter dött. Just pga att dom helt enkelt törstat ihjäl. Samma med blåbärsris kommer att ta många år innan vi får gott om blåbär igen. Så sa han på botaniska. Där jag bor är så gott som alla barrväxter döda men även rhododendronbuskar. Det är något att reta sig på om något. | |