Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:12 | |
![]() | JA, enligt matchdelegaten var det GAISare som var framme o skrek det gamla vanliga. Vid hörnet. Sen när dom såg att det rörde sig så sprang dom iofs. Resten är än mer beklaglig. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:12 | |
![]() | och enligt mig med | |
strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:15 | |
![]() | Möjligt, men den haltar inte lika mycket som Yonderboys;) Syftet med min jämförelse var inte att påstå att öl är viktigare än arenan, bara att allt annat inte är ovidkommande, vilket han verkade mena. Det är inte på något sätt livsviktigt för mig att få dricka öl på matchen, men jag gillar det och har aldrig upplevt överdriven alkoholkonsumtion som lett till stökigheter (på match alltså). That's all. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:15 | |
![]() | Skogstorparn uttalar sig igen om nåt han inte har koll på. Rättigheterna vid kringförsäljningen på Råsunda och vilket öl som säljs | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:16 | |
![]() | Jag vet att många som är stökiga under matcher är alkoholpåverkade. Allt annat är ju skitsnack. Klart att smågrabbarna och "dom riktiga grabbarna" laddar med en eller 10 bira. | |
Cekt | 2008-09-16 22:19 | |
![]() | Jag har lärt mig nåt idag. Jag har levt i en skyddad värld. En värld där ingen säger nåt ont om Bajen. Men idag har jag vaknat... =) Apropå om arenan är viktig - klart den är det. Men! - jag har varit på cupmatch i Södertälje och HTFF-match på Söderstadion och tycker nog att båda var lika roliga att titta på. Träbänkarna på SöS kändes dock lite lyxigare än betongen i Södertälje... =) | |
Cekt | 2008-09-16 22:20 | |
![]() | Även om inget såklart slår plaststolarna på Råsunda... =) | |
Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:22 | |
![]() | Nej inte ska man prata onda ord om bajern. De har stor variation på deras aktiviter och relativ stor publik, även om nu deras hockey gick åt helvete. Det är bara det att AIK är lite bättre på de mästa =D | |
Maybach | 2008-09-16 22:22 | |
![]() | En match på söderstadion slår Barcelona - Real Madrid sju dar i veckan. Dock håller jag mig gärna borta från öststatsbetongen i Solna. | |
Tobbelille | 2008-09-16 22:24 | |
![]() | hur många matcher med Barca-Real har du varit på då? | |
Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:24 | |
![]() | ok är biljetten för SLbiljetten för dyr broder =D Visst man ska väl sponsra sina egna, skulle inte åka till söderstadion heller även om jag bor 500m ifrån | |
Maybach | 2008-09-16 22:29 | |
![]() | Folk gnäller på söderstadion hela tiden men stadion/inramningen där blev utsedd till 11:e bästa i Europa nyligen. Sen kan ni säga att det är skitsnack om ni vill, men att Söderstadion ens var med i snacket då man listade arenorna måste ju betyda någonting. Dessutom så hör man inte allt för sällan bortalagens tränare och spelare nämna att "det är nåt speciellt med att åka och spela på söderstadion" osv. | |
skogstorparn | 2008-09-16 22:32 | |
![]() | visst är det mkt bra tryck på söderstadion,och i år verkar ni ju ha fått bukt på buset nåtsånär.. | |
knådarn | 2008-09-16 22:36 | |
![]() | Men hallå. vem bryr sig om allsvenskan? | |
Maybach | 2008-09-16 22:41 | |
![]() | Skogspastorn Det har inte varit ETT ENDA problem eller stök i år på Söderstadion. Inte ett enda klagomål. Så varför du säger "nåtsånär" förstår jag inte. Knådarn Skapa en egen tråd då och stick. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:51 | |
![]() | Jag skrattar åt att det skulle va bästa stämning nr11 på söderstadion i hela Europa. Dock är jag mer beredd att det är troligt att derbyt AIK-DIF är det ca 30 hetaste derbyt i Europa. Maybach, Du har varit mkt ödmjuk och vettig dom sista dagarna. Nu har du dock blivit bitsk. Var det inlägget om att Bajen har förknippats med alkoholism som fick igång dig? Om Råsunda är österns betong, vad är Söderstadion då? Råsunda är, lite tragiskt, den bästa fotbollsarenan som finns i Sverige idag. Det är vida känt. Skogstorparn har du koll på försäljningen på Råsunda nu? | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-16 22:52 | |
![]() | Dessutom så hör man inte allt för sällan bortalagens tränare och spelare nämna att "det är nåt speciellt med att åka och spela på Råsunda" osv | |
skogstorparn | 2008-09-16 23:18 | |
![]() | är Råsunda till salu? jag skall kontakta Ellos snarast ,perfekt läge för ett outlet.. | |
Miss_jk | 2008-09-17 06:28 | |
![]() | Jo, man måste ibland kollektivbestraffa när inget annat hjälper. Och det behöver ju inte tas som en bestraffning heller. Det har väl inte alltid vart 23 på Anchor t.ex, men till slut fattar folk att det blir lugnare med högre ålder. That's it liksom. Så, inför åldesgräns tycker jag. Jag umgicks med en DFG'are för några år sen och han drack inte en droppe innan match just för att vara så allert som möjligt vid eventuellt bråk, likaså hans vänner. Så, alkoholen behöver inte tas bort om man inför åldersgräns, tror jag. F.ö. så är det väl bara Djurgården som har starköl på matcherna, och för att komma in där krävs både säs.biljett, medlemskort i DIF och att man fyllt 20. Lättöl och folköl gör nog varken till eller från. Ang. tifon så säger jag som jag alltid sagt, Djurgården är överlägset bäst i Sverige på det. | |
daner00 | 2008-09-17 09:44 | |
![]() | "En match på söderstadion slår Barcelona - Real Madrid sju dar i veckan. Dock håller jag mig gärna borta från öststatsbetongen i Solna." >Måste vara det roligaste inlägget genom tiderna, sen att det kom från en bajare förvånar inte. Att ens jämföra söderstadion med Real och Barcelona är ett stort skämt. Derbyt mellan DIF och aik är det som kommer närmast när det gäller stämning intensitet och känslor. | |