Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 18:42 | |
![]() | Skyfall som får bilarnas larm att börja tjuta i detta nu. Mycket symboliskt. Bort sveps våra synder. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-30 18:45 | |
![]() | Folks stolthet för sina ungar som som bara måste visa upp offentligt i tron om att vi andra är intresserade. Eller ungar som skriker på Ikea o restauranter Landsortens krav på en massa tjänster. En total oförmåga att inse att man inte kan bo kvar var som helst om man vill ha del av vissa saker. Världen har förändrats. Trots gnälliga människor gnäll om utflyttning från småorter så vägrar man inse att det beror på andra saker än att det inte finns ett apotek. Folk som flyttar till Sthlm o blir bajare. | |
ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-09-30 18:59 | |
![]() | SylviaPlath, hon är katolik men jag försöker få henne att konvertera | |
patboone | 2008-09-30 19:01 | |
![]() | Den tyske påven är själva definitionen av "irritationsmoment"! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:05 | |
![]() | Heliga Guds moder... | |
Lofis - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:11 | |
![]() | Att reklamen har mycket högre ljud än t.ex. filmen man ser på och när man irriterat byter kanal så är det reklam på alla andra kanaler samtidigt! Fruktansvärt irriterande! Och på folk som envist ska hetsröka i sig det sista på ciggen och halvvägs in i bussen/vagnen blåsa ut den sista äckliga röken. Folk som tar upp en egen plats för sin väska- vad fan liksom?! Hon ba´ Han ba´ Och så typ liksom ba´ Amen assååå! Folk (oftast tonårsgäng) som skrikpratar otroligt ointelligent och högt på kommunala färdmedel. Fjuh- vad jobbigt allt kan vara :D | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:11 | |
![]() | fun.drno.de/pics/eng...or ship.png | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:15 | |
![]() | Kul bild, Trash! Jag väljer Richard Dawkins. | |
Ydh | 2008-09-30 19:28 | |
![]() | Jag stör mig på folk som - smaskar - sörplar - snarkar ... och gör en massa andra äckliga ljud. Det som kanske är mest irriterande är att de oftast inte är medvetna om det eller om de är det så slutar de inte med det i alla fall. | |
Minta | 2008-09-30 19:36 | |
![]() | Lite svårt att sluta snarka. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-30 19:44 | |
![]() | gå till doktorn o få slut på det. Snarkandet alltså. Undra om farbror doktor kan återväcka den svenska hookisjälen också? | |
patboone | 2008-09-30 21:01 | |
![]() | Peter Jihde är en växande sten i skon. | |
uffe6y | 2008-09-30 21:07 | |
![]() | Allt jävla gnäll på den här sidan... | |
Miss_jk | 2008-09-30 21:13 | |
![]() | Mammor som ska sitta och prata amning, blöjbyten, antal sovtimmar o.dyl. när man sitter med som ensam icke-förälder. Folk som smaskar, med eller utan mat i munnen. Folk som ställer sig precis utanför buss- eller tunnelbanedörrar och blockerar för alla andra. Folk som står på fel sida i rulltrappan. Folk som pratar i mobiltelefon på buss/t-bana. Med mera, med mera. | |
PowerYoga | 2008-09-30 21:15 | |
![]() | patstone; vad är det egentligen du irriterar dig hos Peter Jihde?...killen är ju hur skön som helst (förutom hans småländska dialekt särskilt när han uttalar "spotten" när han refererar sport). Kan det månne vara att han går hem hos det motsatta könet eller tom hos detsamma kön,vad vet jag? :))...lite manlig konkurrens.. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-09-30 21:30 | |
![]() | Barn är ju underbara och allt det där. Men har ni suttit brevid en nonstop skrikande bebis på en flight till Bangkok? Jag bara undrar, hur man kan utsätta medpassagerare för kolikbarn (som det var i det här fallet). Jag kan förstå de föräldrar som inte misstänker att barnet komemr skrika, men om man skrattar lite överslätande och säger "jaha, så här är ju Martin varje natt, han har kolik förstår ni!", då ifrågasätter jag starkt deras mentala kapacitet. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-09-30 21:33 | |
![]() | Sen har vi ju de där som absolut vill sitta vid gången men inte bemödar sig att be om det när de bokar, utan min under boarding ska stanna upp hela kön, bråka och vifta med sina biljetter hit och dit och STÖRA. När gubben (för alla gånger jag observerat det här fenomenet har det varit en GUBBIG GUBBE) väl satt sig kommer han naturligtvis på att han måste ha sin nezeril/100ml handkräm (man sköter sig väl!)/näsduk (broderad, används flera gånger inga engångs här inte) och återigen måste stanna upp hela boardingen. Mörker! Döden i grytan! | |
patboone | 2008-09-30 21:42 | |
![]() | Kära PowerYoga, PJ:s "manliga" konkurrens oroar mig inte det minsta. Vad som däremot stör mig är hans allmänna inkompetens och specifika okunskap. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-30 22:42 | |
![]() | Det stör mig något vansinnigt att jag inte har word i min nya dator. Installerade en trialversion men den går inte att spara på. Någon som vill hjälpa till? | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-09-30 22:43 | |
![]() | Open Office? | |