Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-11-25 17:32 | |
![]() | larvbrud, tror du inte att det är rätt sekundärt ändå för killar? Är man snygg så kollar killar. Det är inte så noga om jag är opererad snygg eller naturligt, snygg som snygg liksom. | |
| SkySpy_ | 2010-11-25 17:33 | |
![]() | Jag föredrar smink om tjejen sminkar sig bra och det ser naturligt ut. Förhöjer de fina dragen. le-lou underskatta inte männen nu. Vi är inte helt blåsta. | |
| le-lou | 2010-11-25 17:33 | |
![]() | vad är då uppenbart opererad undrar jag? är det skönhetsoperationer vi pratar ? Eller enbart 3 kg silikon i varje bröst som är ämnet här? För det verkar ju nästan som att ni diskuterar det sistnämnda och inte alla typer av estetiska ingrepp? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 17:33 | |
![]() | Men varför skulle man bli snygg av en operation? Beror ju på utgångsläget. | |
| le-lou | 2010-11-25 17:34 | |
![]() | sky spy, det är inte jag som underskattar er. Enligt vissa är ni så ytliga att ni skulle avböja en tjej enbart pga av att hon var opererad. Vad kallar du det då? | |
| ANDERStG | 2010-11-25 17:35 | |
![]() | Vart försvann silikondiskussionen? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 17:36 | |
![]() | le-lou: Avböja? Det var nog jag som skrev att vissa inte spanade in silikonbrudar. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-25 17:37 | |
![]() | satyra- nu har du förvrängt mina inlägg klart. le-lou och övriga tycks ha klarat av att läsa vad som står i dem. sluta pojicera in vad jag menar och inte menar. | |
| le-lou | 2010-11-25 17:39 | |
![]() | larvbrud - syftade inte på dig. Men grejen är att det blir lite löjligt detta, med opererad och inte opererad. Varför kan inte folk bara skita i vad andra gör och mind your own business istället när det kommer till utseende? Fåfänga är ju så fult i det här landet att det är tragiskt. | |
| le-lou | 2010-11-25 17:39 | |
![]() | en av dödssynderna kom jag på nu.. och det märks ju helt klart :I | |
| SkySpy_ | 2010-11-25 17:42 | |
![]() | Tror inte det är någon som skulle avböja en tjej pga av att hennes bröst inte faller honom i smaken. Men här talar vi ju om bröst och inte helheten, eller hur. Helt annan sak ju. Finns väl ingen kille som går runt och spanar efter ett perfekt par bröst för att gifta sig med dom. Opererad eller inte? | |
| le-lou | 2010-11-25 17:44 | |
![]() | nej det tror jag def inte heller. Bröst är inte så extremt viktigt i det stora hela, en kroppsdel och om man nu vill operera dem för att känna sig snygg(are) så varför inte? Alltså, vet ni hur många som lyfter sina bröst efter amning tex? Förstår inte vad som är så horribelt med detta. | |
| teamgrens | 2010-11-25 18:14 | |
![]() | le-lou: Håller med dig. Även om folk inte tror det så är det rätt många som gjort någon form av plastikoperation. Och runt (vet inte om siffrorna stämmer , men min kirurg sa det till mig) 5-10% av de som gjort en bröstoperation ville ha stora stora bröst med fejklook. Det är ingen som kan se det på alla andra. Och varför vissa kvinnor har en tendens att bli lite svartsjuka eller avundsjuka över deras bomber förstår jag inte. Hosta upp pengarna och fixa till det själv om ni så gärna vill se ut så. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 18:32 | |
![]() | Jag är avundsjuk på de 40% som blev missnöjda med sin bröstförstoring. Hade nog varit en lärorik upplevelse att gapa efter mycket och mista hela stycket. Och dessutom inte kunna få ersättning när inläggen halkar iväg. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-25 18:41 | |
![]() | haha 40%. | |
| teamgrens | 2010-11-25 19:11 | |
![]() | Väldigt omoget skrivet. Tror ni att man vaknar en dag och säger, nä nu ska jag förstora brösten och så går man och gör det? Är man miljonär så kanske, men alla andra vanliga människor då. Hur fan kan du ens se det så. Att gapa efter mycket. Tror du inte att man är medveten om komplikationerna? Det finns människor som mår dåligt och kanske har kämpat med att få ihop pengar i flera år. Du tycker att du har rätt att skratta åt dem när det går fel. Tänka sig så trångsynt och egoistiskt... Att inte ens kunna se det ur ett annat perspektiv | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:24 | |
![]() | Teamgrens, om du vill veta vad jag tycker kan du gå tillbaka och läsa i tråden. Orkar inte upprepa. Jag tycker det är synd att man förenklar och säger att man blir snyggare av operationer. Så enkelt verkar det inte vara eftersom en del blir missnöjda. Nej, tror att en del funderar på diverse operationer redan som barn, vilket jag också tycker är tragiskt. www.radron.se/templa..._2 946.aspx | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:34 | |
![]() | gör man en op utan adekvat försäkring så är man en idiot. man bör heller inte köra bil utan bra försäkring, helt idiotiskt. 5% är den gängse uppskattningen av alla misslyckade op. där inår kapselbildningar etc. | |
| caughtbock | 2010-11-25 20:09 | |
![]() | Ni som tror att man inte kan bli snygg av plastikoperationer trots taskigt utgångsläge har inte sett "The Swan". Vilket förövrigt är något av det sjukaste jag sett på tv, faktiskt. | |
| Satyra | 2010-11-25 20:25 | |
![]() | ramsay - "men om man verkligen är intresserad av att ta reda på vad män helst ser på och fantiserar om kanske man ska titta på de bilder som riktar sig till just dem och det." Med det menade du INTE bilder som runkobjekt, rent krasst? ... | |