Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 17 |
Mobilspel
Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
les fleurs | 2011-10-03 11:05 | |
![]() | 1 1/2 månad. Hej ttiittii, jag vill säga godmorgon men det är kanske bara jag som inte hunnit morna färdigt ännu | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 11:32 | |
![]() | Halloj. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 11:36 | |
![]() | Heeej! =) Jag måste springa ett ärende, men kommer in om en liten stund igen.. Haft en bra helg? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 11:41 | |
![]() | Hej vännen. <3 Ja, den har varit bra. Har jobbat en stor del av den, men sedan kollat på film med Mini och min hedning. Hur har du haft det? :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:30 | |
![]() | Flyttat föräldrar, bal, syskonhäng, storstädning av huset, ikea...jättekul i stort, men jag är helt slut :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:32 | |
![]() | Jisses. Ja, förstår att du är slut. Flyttat föräldrar? Stad eller bostad? Åh, har du någon bild från balen? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:37 | |
![]() | Mamma & pappa har flyttat från Hbg till Gbg. Så jag hjälpte dom packa lastbil i denna änden, och syskonen hjälpte till i andra =) Sen när dom lämnade igen lastbilen så hängde syskon med, så fick vi en trevlig fredagskväll =) Tyvärr inte, jag glömde bort att fota, och hann inte ta kort på klänningen innan...men jag hoppas någon annan fått med mig på bild, så jag får återkomma =) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:43 | |
![]() | Flyttar ni ofta i er familj eller är det bara en känsla jag fått eftersom ni är är lite utspridda ändå? :) Vad synd. Hoppas någon annan lyckats fånga dig på bild då. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:47 | |
![]() | Haha, mjo, det händer väl. När jag fyllde 26 hade jag äntligen flyttat färre ggr i snitt än jag fyllt år. Nu flyttas det inte såå ofta, men två av syskonen har jobbat/pluggat utomlands en del dom senaste åren så dom har ju ökat på statistiken lite. Jag har bott här i drygt två år, och det är länge. =) Ja, det hade varit kul att se hur jag såg ut eg, var så stressad innan så hann knappt se mig i spegeln :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:50 | |
![]() | Haha. Jag tyckte jag flyttat ofta tidigare men jag står i lä hos dig. Men nu har jag bott här i snart nio år, vilket jag tycker är oerhört skönt. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:53 | |
![]() | Ja, jag tycker också det är skönt att vara still ett tag. Lite rastlös fortfarande, det tror jag alla i vår familj kommer att vara alltid. Men jag reser hellre bort det än flyttar konstant. Dock tror jag inte jag blir kvar i Malmö mer än ett par år till. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:54 | |
![]() | Har du siktet inställt på någon speciell stad sen eller blir det den stad som känns bäst just när det är aktuellt? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 12:57 | |
![]() | Det lutar starkt åt Göteborg; jag har efter många funderingar kommit fram till att det är den stad där jag känner mig mest hemma och trivs bäst (i Sverige, och utomlands dröjer nog liiite längre), jag måste bara jobba lite på min övertalningsförmåga ;) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:00 | |
![]() | Haha, jag har letat igenom datorn+ext hd+3 usb-minnen efter ritningar på en utbyggnad på vårt sommarhus på Härön. Letat igenom varenda mapp och undermapp (sjukt mycket mappar..) och i frustration konstaterat att jag väl får rita om allt igen. Nu hittade jag en mapp på skrivbordet, 'Utbyggnad Härön'. Hmm, kan det vara den kanske? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:03 | |
![]() | Hahahahahahahaha. Det skulle ju eventuellt kunna vara den, ja. ;) Jag blir nog kvar här i Västerås ett bra tag till. Just nu finns allt jag vill ha här. :) | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:05 | |
![]() | Man känner sig så j-a smart när man hittar den? ;) Då låter det ju mer än rätt att stanna =) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:10 | |
![]() | Mmm, det finns tillfällen man önskar att man verkligen kunde bära huvudet under armen. Det skulle liksom vara lättare att förklara vissa saker då. ;) Fasen vad varm jag är. Håller på med matlådor. Biff i curry, köttgryta och lax. Jag borde rimligen inte behöva laga fler matlådor denna vecka... | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:19 | |
![]() | Jepp ;) Låter gott, du =) Här är det onödigt varmt ute, jag gillar inte riktigt det. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:24 | |
![]() | Jag har inte heller så mycket till övers för värme. Men hösten är annars en fantastisk årstid. Den gör mig alltid så glad, även de dagar då det är gråmulet eller regnar. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-10-03 13:28 | |
![]() | Nu måste jag iväg på ett ärende och sen ska jag förpassa min lekamen till jobbet. Ha en fin eftermiddag och kväll, raring. Kram <3 | |